"Callback" zelená linka
Napsal: ned 25. čer 2017 22:04:29
Zdravím, pohrávám si s myšlenkou levné callback zelené linky, ale nevím, jak ji se stávající funkčností realizovat. Asi mi chybí funkce.
Představuji si, že by existovalo číslo, které bych rozdával lidem. Na to by mi mohli klasicky zavolat. (To už mám, klasické internetové číslo se zpožděným přesměrováním na mobil - takhle mám označené auto, protože už pár aut sousedům odtahovali kvůli poruše vody, pokud by měli vodaři číslo majitele auta, bylo by to pro sousedy jednodušší).
Pokud by ho jen prozvonili, bylo by skvělé, kdyby ústředna zavolala mě (pomocí zpožděného přesměrování mě může shánět postupně na pevné1, pevná 2, mobil1, mobil2, zástup...) a pak zavolala prozvánějícímu. Lze tohle (po prozvonění vytvoření hovoru s dopředu nadefinovaným číslem a prozvánějícím číslem) nějak s existujícími funkcemi udělat? Hádám, že ne. Bylo by obtížné něco takového udělat?
Tahle nová funkce by jednoduše obešla potřebu mít drahou zelenou linku.
Navíc v kombinaci s dalšími funkcemi by mohli být zajímavé kombinace. Místo spojení hovoru s člověkem by to v určitém čase jen přečetlo hlášku (prozvnote znovu v pracovní době xyz).
Představuji si, že by existovalo číslo, které bych rozdával lidem. Na to by mi mohli klasicky zavolat. (To už mám, klasické internetové číslo se zpožděným přesměrováním na mobil - takhle mám označené auto, protože už pár aut sousedům odtahovali kvůli poruše vody, pokud by měli vodaři číslo majitele auta, bylo by to pro sousedy jednodušší).
Pokud by ho jen prozvonili, bylo by skvělé, kdyby ústředna zavolala mě (pomocí zpožděného přesměrování mě může shánět postupně na pevné1, pevná 2, mobil1, mobil2, zástup...) a pak zavolala prozvánějícímu. Lze tohle (po prozvonění vytvoření hovoru s dopředu nadefinovaným číslem a prozvánějícím číslem) nějak s existujícími funkcemi udělat? Hádám, že ne. Bylo by obtížné něco takového udělat?
Tahle nová funkce by jednoduše obešla potřebu mít drahou zelenou linku.
Navíc v kombinaci s dalšími funkcemi by mohli být zajímavé kombinace. Místo spojení hovoru s člověkem by to v určitém čase jen přečetlo hlášku (prozvnote znovu v pracovní době xyz).