PLATBA 24 - nelze platit

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.

PLATBA 24 - nelze platit

Příspěvekod mirda » úte 03. črc 2018 5:36:48

Zdravím,
Česká spořitelna od 27.6.2018 zmodernizovala svou službu PLATBA 24 na nový systém, založený na základě nového internetového bankovnictví george. U odorika nelze provádět platby přes tuto službu, protože ta nedostane žádné platební údaje.
Zřejmě se změnila webová adresa a způsob předávání parametrů k platbě.
Po novém je tato platební brána dostupná na adrese platba24.cz.
Mirda
mirda
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 03. črc 2018 5:29:48

Re: PLATBA 24 - nelze platit

Příspěvekod xsouku04 » úte 03. črc 2018 8:03:43

Spořitelna poslala email, ve znění, že se vlastně cosi mění, ale vlastně se pro nás nic nemění. Přesto ale URL přestalo fungovat. Tak jsme v pátek položili dotaz, co je špatně (telefonem mi potvrdili přijetí), a doteď neodpověděli.
Spořitelna je příšerně špatně fungující firma. Pokud máte bližší informace, jak je třeba změnit odkaz, napište je. Ve spořitelně to zjevně neví a moulové, co to rozbili, jsou nejspíše na dovolené.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6712
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: PLATBA 24 - nelze platit

Příspěvekod xsouku04 » stř 04. črc 2018 21:47:59

Po dnešní telefonické urgenci jsme dostali odpověď s informací s tím, jak máme změnit odkaz, aby to opět fungovalo. Změnu jsem provedl a vypadá to, že by to opět mohlo fungovat.
Update: tak to vypadá, že to stále nefunguje, protože tímto způsobem stále nikdo nezaplatil, nebo spíše ještě se tak nikomu kredit nepřipsal. Jaká je chybová hláška nebo na čem to ztroskotá, nevíme, protože to vyžaduje přihlášení k účtu u spořitelny a ten já nemám, tak dále se nedostanu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6712
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: PLATBA 24 - nelze platit

Příspěvekod xsouku04 » úte 10. črc 2018 12:49:28

Tak nyní máme konečně otestováno, že platba 24 opět funguje.
Používejte ale prosím platební tlačítko, jen pokud je nutné, aby platba proběhla okamžitě, platíme za její použití poměrně vysoké poplatky.
Nejpohodlnější je také využití možnosti inkasa. http://www.odorik.cz/w/inkaso:povoleni_ ... ovnim_uctu
V případě inkasa se vždy začátkem měsíce dorovnává kredit na požadovanou částku zcela automaticky.

Hlavní důvod nefunkčnosti (kromě změny adresy, která možná ale zatím nebyla nutná) byl nyní vyžadován parametr sign, který se počítá z hodnoty jiných parametrů a propadlého E-commerce klíče. Jak tato komplikace zvýší bezpečnost jsem nepochopil, když hlavní nebezpečí spočívá tom, že platební tlačítko si může na web dát i podvodný eshop a stránky spořitelny jen předstírat, sbírat hesla a provést tak libovolnou platbu a vykrást účet.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6712
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno


Zpět na Náměty a připomínky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník