Tiketový systém (budoucnost Odoriku)
Napsal: čtv 02. srp 2018 11:40:41
Dobrý den. Mám dotaz. Plánuje Odorik používat některý tiketový systém pro odbavování požadavků zákazníků? apod.
Zde na forum řešení problémů kupodivu funguje velmi dobře (v porovnání s ostatními službami na internetu). Analyzuji co se víceméně zde na foru probírá a jsou to novinky, řešení problémů s tvůrci služby, apod. K čemuž se ve firmách používá spíše nějaké CM* a tiketový systém. Zda je to lepší netuším.
Jinak způsob reakcí, obsah reakcí a doby odezvy, apod. administrátorů zde na podněty uživatelů je na dnešní poměry a že se jedná o Fórum obdivohudné. Kdyby se tak takovýmto způsobem jednání inspirovalo třeba i O2.
Zde na forum řešení problémů kupodivu funguje velmi dobře (v porovnání s ostatními službami na internetu). Analyzuji co se víceméně zde na foru probírá a jsou to novinky, řešení problémů s tvůrci služby, apod. K čemuž se ve firmách používá spíše nějaké CM* a tiketový systém. Zda je to lepší netuším.
Jinak způsob reakcí, obsah reakcí a doby odezvy, apod. administrátorů zde na podněty uživatelů je na dnešní poměry a že se jedná o Fórum obdivohudné. Kdyby se tak takovýmto způsobem jednání inspirovalo třeba i O2.