Stránka 1 z 1

Email pro sledování stavu přihlášených zařízení

Napsal: čtv 07. úno 2019 12:38:08
od Pitomec
Dneska jsem měl odhlášeny 2 linky (plánovaný výpadek internetu na straně Netboxu cca 2 hodiny) a přesto, že mám vyplněný Email pro sledování stavu přihlášených zařízení, tak žádné upozornění nedošlo. Nějaký problém se zasíláním?

Re: Email pro sledování stavu přihlášených zařízení

Napsal: čtv 07. úno 2019 13:11:22
od xsouku04
Pitomec píše:Dneska jsem měl odhlášeny 2 linky (plánovaný výpadek internetu na straně Netboxu cca 2 hodiny) a přesto, že mám vyplněný Email pro sledování stavu přihlášených zařízení, tak žádné upozornění nedošlo. Nějaký problém se zasíláním?
Dnes v noci jsme prováděli několik plánovaných restartů naší SIP proxy - nasazovali novou vylepšenou verzi a při té příležitosti emaily o změně počtu přihlášených linek vypínáme.
Kdybychom ty maily nevypnuli, lidé by předpokládali, že problém byl s jejich internetem nebo VoIP zařízením (který se může opakovat), a měli by tendenci to nějak zkoumat a řešit. Je to prostě nestandardní situace, která by sváděla dělat chybné závěry.
Restart SIP proxy znamená v ideálním případě výpadek registrací a nových hovorů přes SIP po dobu kratší než jedna minuta, u příchozích hovorů se uplatní směrování na záložní číslo, pokud je nastaveno. Probíhající hovory nejsou přerušeny. Hovory z mobilu na mobil se výpadek netýká.

Re: Email pro sledování stavu přihlášených zařízení

Napsal: čtv 07. úno 2019 16:02:36
od Pitomec
Ta odstávka netu u Netboxu (a tudíž i nedostupnost linek) byla dnes mezi cca 10-12 hod.

Re: Email pro sledování stavu přihlášených zařízení

Napsal: čtv 07. úno 2019 16:14:32
od xsouku04
Pitomec píše:Ta odstávka netu u Netboxu (a tudíž i nedostupnost linek) byla dnes mezi cca 10-12 hod.
Ráno byly ještě nějaké komplikace (přetížená databáze proxy) a kolega to zapomněl opět zapnout. Zapnul jsem to, až když jste napsal.

Re: Email pro sledování stavu přihlášených zařízení

Napsal: čtv 07. úno 2019 16:21:39
od Pitomec
OK a dík za vysvětlení :-)