Callback pro nové volající

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Callback pro nové volající

Příspěvek od vlk »

Rád bych měl něco jako zelenou linku.
- klasická zelená linka je drahá na provoz
- zelená linka Odorika vyžaduje nastavit každé číslo před prvním voláním
- současné řešení je víceméně instrukce: prozvoňte mě, zavolám zpět - ale má to mouchy, buď mu to zvednu a nebo když zvoní krátce, nemusím si toho všimnout a třeba volám až za pár hodin

Pak mě napadlo, že by možná šlo vytvořit něco obdobmého, jak už existuje pro mě: "Zpětné volání z Vašeho mobilu Z čísla X (moje číslo) bezplatně 1x prozvoňte číslo +420910111079 (označme B). Jedná se o běžné číslo. Linka jen zvoní, a proto hovor na tohle číslo Vás nebude nic stát."
-----------------Námět
Co kdyby existovalo jiné číslo (obdoba B, jen bych si ho vybral a zaplatil), které když někdo prozvoní, ústředna zavolá fixní (mé číslo) a pak volá to číslo, které číslo prozvonilo.

Nebo agoritmicky popsané:
1. Neznámé číslo X volá mnou zvolené číslo Z (které je mým nastavením spojené např. s pevným číslem P)
2. Ústředna volá P (včetně případných přesměrování na mobil M).
3. Když to zvednu, volá zpět na X a spojí hovor X a P.

Může zvonit jak dlouho chce, omylem mu to nezvednu. Mně to nestojí jako zelená linka, ale jen 59h/minutu (případně 1,18h/min). Když to nebudu moci zvednout (budu např. u lékaře), budu mít záznam ve zmeškaných hovorech (ideálně v nich uvidíme, které číslo X mě volalo, v nejhorším se podívám do logu čísla Z). Nikde nemusím uvádět PIN. Z hlediska spamování je to stejně (ne)bezpečné jako někde uvést své číslo, aby mě na něj mohli lidi volat.

Nevím, jestli to jde už nyní nějak stvořit přes Odorik. Obávám se, že v tuto chvíli ne. Návrh jak by to mohlo fungovat: Bych si prostě objednal nové číslo. A pak to číslo označil, aby se mi objevilo v tabulce přednastavených zpětných volání ve druhém sloupci. A pak mít možnost nějakou volbou spárovat sloupce první a čtvrtý.

PS: Ještě jeden možný problém to má, když by někdo mě prozvonil nějakou placenou linkou nebo číslem ze zahraničí. To by možná stálo za to mít možnost zakázat či nějak upozornit. Stačilo by, když by se mi zobrazovalo číslo, které mi volá.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od Pitomec »

Smysl by dávalo mít číslo, na které se bude volat, přičemž ústředna hovor nespojí, ale zavěsí při vyzvánění a následně automaticky iniciuje zpětné volání mezi mým číslem a číslem, které původně volalo. A uživatelsky s možností on/off, aby se např. iniciace zpětného volání neodehrávala v noci apod., kdy to není žádoucí. Což by Odorik zvládat mohl...
Obrázek
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od vlk »

Pitomec píše:Smysl by dávalo mít číslo, na které se bude volat, přičemž ústředna hovor nespojí, ale zavěsí při vyzvánění a následně automaticky iniciuje zpětné volání mezi mým číslem a číslem, které původně volalo.
Ano tohle je přesně ono.
Pitomec píše:A uživatelsky s možností on/off, aby se např. iniciace zpětného volání neodehrávala v noci apod., kdy to není žádoucí. Což by Odorik zvládat mohl...
Tohle nepotřebuji, resp. současné služby mi umožní to přidat, když to bude potřeba, když půjde ta část výše.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od xsouku04 »

Měli bychom něco takového přidat. Měla by to být celkem maličkost.
Jinak i nyní si to může každý relativně jednoduše dodělat, použitím vzdáleného řízení přes web.
http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web , kdy si na základě prozvonění hovor jednoduše objedná přes API.

Ale pokud bychom k tomu přidali zvláštní předčíslí, kde by se bylo možné navíc zadat číslo časové období, kdy to aktivoat, případně i nějakou krátkou hlášku, bylo by to značka ideál.
Ještě ale pak naučit lidi to používat. Bohužel nikdo se moc nehrne do toho, co není úplně běžně. Mohla by tam být i varianta s tím, že se číslo na pár vteřin zvedne a pak se teprve vysvětlí, ať volaný zavěsí, že se mu bude volat zpět. Volání na osmistovku je drahé, hlavně když trvá dlouho, pár vteřin tolik nevadí.

Nebylo by navíc úplně nutné používat číslo 800, ale šlo by to použít i s obyčejným pevným číslem.

Až kolega dodělá to, co dělá nyní, zadám mu to, aby to udělal. Vypadá to, že osmistovky v budoucnu zůstanou na ceně cca desetinásobné oproti odchozímu volání.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od vlk »

xsouku04 píše:Měli bychom něco takového přidat. Měla by to být celkem maličkost.
Jinak i nyní si to může každý relativně jednoduše dodělat, použitím vzdáleného řízení přes web.
http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web . Kdy si na základě prozvonění hovor jednoduše objedná přes API.
Díval jsem se na to, ale jestli to dobře chápu, musel bych mít web, který na nějaké URl je schopen parametry transformovat na nějaké pokyny do textáku.
xsouku04 píše:Až kolega dodělá to co dělá nyní, zadám mu to aby to udělal.
Výborně, budu se těšit.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od vlk »

xsouku04 píše:Až kolega dodělá to, co dělá nyní, zadám mu to, aby to udělal. Vypadá to, že osmistovky v budoucnu zůstanou na ceně cca desetinásobné oproti odchozímu volání.
Mohu se zeptat, jak to vypadá s naprogramováním, uděláním? Kdy zhruba by to tak mohlo být? (Nebo to už někde je? Nenašel v Přednastavené zpětné volání
.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Callback pro nové volající

Příspěvek od vlk »

vlk píše:
xsouku04 píše:Až kolega dodělá to, co dělá nyní, zadám mu to, aby to udělal. Vypadá to, že osmistovky v budoucnu zůstanou na ceně cca desetinásobné oproti odchozímu volání.
Mohu se zeptat, jak to vypadá s naprogramováním, uděláním? Kdy zhruba by to tak mohlo být? (Nebo to už někde je? Nenašel v Přednastavené zpětné volání
.
Rád bych se připomenul, resp. bych se rád zeptal na realistický odhad.
Odpovědět