Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
5uch
Příspěvky: 456
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru

Příspěvek od 5uch »

Zdravím, jen taková drobnost... Pokud se volá na číslo Odorik a volaný hovor nezvedne... a volající to nechá zvonit maximální možnou dobu... pak je v mailu o zmeškaném volání uváděna délka vyzvánění 0s. Dříve to bylo ok.

A když jsme u toho... bylo by možné prodloužit dobu vyzvánění? Pro hůř pohyblivého a nahluchlého seniora je necelá minuta málo.

Dále... při testovacím (zmeškaném) volání na mé číslo z mobilu jsem nedostal po maximálně dlouhém vyzvonění hlášku o nedostupnosti. Jen se vyzvánění ukončilo. Při volání na jiné číslo z voip Odoriku jsem hlášku dostal. Asi by to mělo být jednotné...A přimlouval bych se za lepší formulaci hlášky (pokud tam nějaká vůbec na být). Volající by měl dostat informaci o tom, že to volaný dlouho nezvedá.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybná délka vyzvánění zmeškaného hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

Testoval jsem to a mně to zvonilo 120 vteřin. On ale důvod kratšího zvonění může být i nastavení VoIP telefonu, který po nějaké době hovor odmítne. Nebo v kombinaci se službou čekající hovor, to může také po pár zazvonění odmítnout. Pošlete prosím id hovoru, abych se mohl podívat, co přesně se stalo. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Odpovědět