Náměty a připomínky

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Účet na dobíjení kreditu u mBank

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:
radoch píše:Přimlouval bych se konkrétně za nízkonákladovou mBank - jejich firemní mBUSINESS Konto je od 1.10.2012 už bez poplatků.
Že je mKONTO business bez poplatků je pravda, ale obávám se, že to nebude miniTELu/Odoriku nic platné. Tento účet je totiž určen pro podnikatele fyzické osoby, nikoli pro s.r.o.

Pro právnické osoby je stále k dispozici pouze "technický" účet ke službě mPENÍZE, t.j. pro e-shopy. To by sice na dobíjení kreditu pro Odorik bylo ve variantě Pro dostupné, ale rozhodně není zdarma. Jsou tam poplatky za vedení, které nejsou ceníkové, ale sjednává se tam "indivuduální sazba".

Nevím jaká je ta výše dnes, ale svého času jsem byl přítomen jednání jistého frýdecko-místeckého operátora s mBank a požadované poplatky byly srovnatelné s náklady na internetovou bránu pro používání platebních karet (respektive asi o půl procentního bodu nižší).
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od GeBu »

Jistěže je okamžité dobíjení super, ale vzhledem k tomu, že částka poslaná z mBank je připsána v 9 hodin ráno, tak já osobně s tím nemám problém. Navíc má Odorik nyní solidní notifikace o poklesu částky. Jedině kdy by to mohl být problém je víkend a tam se dá použít gopay.
PS: Máte někdo vysledované jak dojdou peníze z mBank zaslané v různou dobu? Co zaslání ráno do 8 hodin?
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od GeBu »

Návštěvník

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Návštěvník »

Nejde nastavit přednastavené zpětné volání (z více mobilů na jeden účet),aby fungovalo jako zpětné volání z vlastního mobilu?
Nastaveno by bylo na přednastaveném zpětném volání takto.

Telefonní číslo z kterého prozvoníte: xxx xxx xxx
Telefonní číslo na které prozvoníte: 00421233889880
Chcete spojit hovor z čísla : xxx xxx xxx
Na číslo: 00421233889879 (číslo pouze pro registrovaný mobil)

Takto jakékoliv nastavené tel. číslo xxx xxx xxx prozvonilo na číslo 00421233889880, by ústředna zavolala zpět a mohl následovat hovor ke spojení (po zadání tel. čísla,které chci spojit) jako zpětné volání z vlastního mobilu.


Mohlo by se pokračovat: yyy yyy yyy -00421233889881 – yyy yyy yyy – 00421233889879
zzz zzz zzz -00421233889882 – zzz zzz zzz – 00421233889879

atd. až 10 přednastavení zpětného volání.
Tklf

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Tklf »

Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.
Návštěvník

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Návštěvník »

Šlo by zpětné volání nastavit tak ,aby se spojení ukončilo vždy po každém hovoru(jak ukončení ze strany volaného tak ze strany volajícího)? Nenastala by nabídka vytáčení nového spojení přes * číslo #.Takto by byly možnost volby zda se bude nejdříve spojovat ústředna s volaným nebo volajícím.V případě ,že nedojde ke spojení po nějakém časovém intervalu,tak by se spojení také ukončilo.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xsouku04 »

Návštěvník píše:Šlo by zpětné volání nastavit tak ,aby se spojení ukončilo vždy po každém hovoru(jak ukončení ze strany volaného tak ze strany volajícího)? Nenastala by nabídka vytáčení nového spojení přes * číslo #.Takto by byly možnost volby zda se bude nejdříve spojovat ústředna s volaným nebo volajícím.V případě ,že nedojde ke spojení po nějakém časovém intervalu,tak by se spojení také ukončilo.
Bohužel to zatím nejde. Pokud nejdříve necháte zavolat člověku, kterému chcete volat a poté až sobě, bude mít vždy možnost vytočit poté ještě nějaké další číslo. Doporučuji proto takto volat jen poučeným známým, které to nezneužijí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xsouku04 »

Tklf píše:Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.
Jo zpětné volání by chtělo předělat a vylepšit. V době kdy jsme jej dělali to nemělo ještě moc význam, navíc typický uživatel měl vůbec problém aby pochopil jak vůbec to funguje, takže takové drobnosti obvykle vůbec neřešil.
Lejcus

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Lejcus »

Dobry den
Velice bych uvital kdyby si ODORIK.EXE aplikace pamatovala nastaveni pouziteho kodeku po spusteni. diky
Tklf

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Tklf »

xsouku04 píše:
Tklf píše:Dobry den,

bylo by technicky mozne pri callbacku pri zpetnem volani pouzit cislo volaneho?
Pouzivam zaznamenavani do kalendare, abych vedel s kym sem kdy volal ... Bohuzel pri zpetnem volani vidim sve cislo a uz nevim komu sem volal, pokud si to hned nepoznamenam. Kdyby zpetne volani prislo s priznakem cisla, kam se chci dovolat, aplikace to do kalendare zazanamena sice jako prichozi hovor, ale to uz tolik neresim.

Dekuji za zamysleni a odpoved Tom.
Jo zpětné volání by chtělo předělat a vylepšit. V době kdy jsme jej dělali to nemělo ještě moc význam, navíc typický uživatel měl vůbec problém aby pochopil jak vůbec to funguje, takže takové drobnosti obvykle vůbec neřešil.
Pane Soukup dekuji za odpoved.
Ano, zpetne volani je ted hodne v kurzu, cili pokud mate nejake napady na vylepseni budou urcite komunitou vyuzity. Pokud to bude mozne, zakomponujte tam prosim nejak i mou prosbu. Opravdu je to zaznam komu volate v kalendari jedna z uzitecnych veci. Dost na tuto funkcnost spoleham, spoustu veci dohledam ...

Dekuji
Odpovědět