Náměty a připomínky
Re: Náměty a připomínky
Dnes jsem objevil takovou mensi chybu systemu.
Volalo mi nezname cislo 241004555, nestihl jsem to vzit,
tak jsem volal zpet, ale divne to pipalo misto klasickeho vyzvaneni.
Tak jsem se podival do vypisu hovoru a tam je dany hovor (s nulovou delkou a cenou)
5 krat s rozestupy 3 az 4 sekundy a cislo volajiciho Odkud je nekdy s predvolbou 00420 a nekdy bez.
Pritom jsem volal pouze jedenkrat (neuspesne).
Zkousel jsem tam volat schvalne i podruhe a stejny vysledek, tj. jedno volani ve skutecnosti ve vypisu 5x,
takze tato chyba je lehce navoditelna.
Dle http://kdovolal.net/241004555 jsem zjistil, ze jde o agenturu na pruzkum trhu,
pri volani zpet z mobilu se pry objevi hlaska "nepovoleny hovor".
Volalo mi nezname cislo 241004555, nestihl jsem to vzit,
tak jsem volal zpet, ale divne to pipalo misto klasickeho vyzvaneni.
Tak jsem se podival do vypisu hovoru a tam je dany hovor (s nulovou delkou a cenou)
5 krat s rozestupy 3 az 4 sekundy a cislo volajiciho Odkud je nekdy s predvolbou 00420 a nekdy bez.
Pritom jsem volal pouze jedenkrat (neuspesne).
Zkousel jsem tam volat schvalne i podruhe a stejny vysledek, tj. jedno volani ve skutecnosti ve vypisu 5x,
takze tato chyba je lehce navoditelna.
Dle http://kdovolal.net/241004555 jsem zjistil, ze jde o agenturu na pruzkum trhu,
pri volani zpet z mobilu se pry objevi hlaska "nepovoleny hovor".
Re: Náměty a připomínky
Opet prosim o zhodnoceni/reseni alespon techto nejpalcivejsich nametu, ktere zde uz zaznely:
rychle kontakty - chybi moznost menit poradi existujicich zaznamu
odorik.exe - po ukonceni hovoru zobrazit vyslednou delku a cenu posledniho hovoru (v tom hornim informacnim okenku)
odorik.exe - chybi moznost ztlumeni mikrofonu (Mute) - napriklad kliknutim na ikonku mikrofonu
odorik.exe - u prichoziho hovoru, pokud je dane cislo v rychlych kontaktech, tak zobrazit i jmeno kontaktu
Dekuji
rychle kontakty - chybi moznost menit poradi existujicich zaznamu
odorik.exe - po ukonceni hovoru zobrazit vyslednou delku a cenu posledniho hovoru (v tom hornim informacnim okenku)
odorik.exe - chybi moznost ztlumeni mikrofonu (Mute) - napriklad kliknutim na ikonku mikrofonu
odorik.exe - u prichoziho hovoru, pokud je dane cislo v rychlych kontaktech, tak zobrazit i jmeno kontaktu
Dekuji
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Tohle by chtělo, ale chce to dobře rozmyslet. Možná by stačil export do excelu, tam by si to člověk upravil a pak zase zpátky import.Zedna píše:Opet prosim o zhodnoceni/reseni alespon techto nejpalcivejsich nametu, ktere zde uz zaznely:
rychle kontakty - chybi moznost menit poradi existujicich zaznamu
Bohužel tohle není triviální, museli bychom přidat nějaké další api. Tak snad.
odorik.exe - po ukonceni hovoru zobrazit vyslednou delku a cenu posledniho hovoru (v tom hornim informacnim okenku)
Mělo by jít šoupátkem stlumit ciltivost mikrofonu na nulu. To jste zkoušel ? To by snad mělo fungovat i pokud by se to udělalo v nějakém jiném programu.
odorik.exe - chybi moznost ztlumeni mikrofonu (Mute) - napriklad kliknutim na ikonku mikrofonu
To by nyní mělo již být. Mělo by to tak být na každém telefonu. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=908
odorik.exe - u prichoziho hovoru, pokud je dane cislo v rychlych kontaktech, tak zobrazit i jmeno kontaktu
Nebo to nefunguje. Nemám Windows, takže Odorik.exe sám nepoužívám.
Dekuji
Re: Náměty a připomínky
Ano export (idealne do CSV) rucni uprava a pak import zpet by byla dobra moznost jak obejit nemoznost to udelat primo.xsouku04 píše:Tohle by chtělo, ale chce to dobře rozmyslet. Možná by stačil export do excelu, tam by si to člověk upravil a pak zase zpátky import.Zedna píše:rychle kontakty - chybi moznost menit poradi existujicich zaznamu
Ovsem toto uz bude bohuzel pro nektere lidi neresitelny ukol bez pomoci jejich bliznich.
Tak prosim upravte to API, drzim palce.Bohužel tohle není triviální, museli bychom přidat nějaké další api. Tak snad.odorik.exe - po ukonceni hovoru zobrazit vyslednou delku a cenu posledniho hovoru (v tom hornim informacnim okenku)
Ano soupatkem to samozrejme lze. Ale nevidel jsem snad zadny at uz softwarovy nebo hardwarovy telefon, ktery by nemel tlacitko/prikaz pro ztlumeni mikrofonu (mute). Opravdu mne zarazi, ze takto beznou a pritom na upravu velmi trivialni funkci nechcete (nebo nejste schopni?) dodelat. Pritom v te aplikaci Odorik.exe nebo i v systemu na webu je uz udelano mnoho i slozitych veci nutnych pro provoz VOIP, takze v tomto kontextu jsem vazne dost prekvapen Vasi argumentaci, ze si to muzeme udelat sami v jinem programuMělo by jít šoupátkem stlumit ciltivost mikrofonu na nulu. To jste zkoušel ? To by snad mělo fungovat i pokud by se to udělalo v nějakém jiném programu.odorik.exe - chybi moznost ztlumeni mikrofonu (Mute) - napriklad kliknutim na ikonku mikrofonu
Kdo vubec udelal ten program Odorik.exe (pracuje jeste u Odorika?)? Bude se Odorik.exe dale vyvijet/dodelavat/opravovat/udrzovat? Zacinam mit trochu pochyby/obavy.
Ano, nyni to skutecne funguje a to i bez aktualizace EXE, ted jsem to zkousel. SUPER! Diky!To by nyní mělo již být. Mělo by to tak být na každém telefonu. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=908odorik.exe - u prichoziho hovoru, pokud je dane cislo v rychlych kontaktech, tak zobrazit i jmeno kontaktu
Nebo to nefunguje. Nemám Windows, takže Odorik.exe sám nepoužívám.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Je to otázka priorit. V současné době se na vývoji nových věcí nebo zlepšování stávajících podílí v Odorik.cz tak 2,5 člověka. To co se dá stihnout je omezené. Bohužel všechno tak nějak souvisí se vším. Zaměřujeme se především na věci, které nejsou na první pohled většinou vidět, ale jsou důležité pro dlouhodobou stabilitu a rychlé řešení případných potíží záhadného původu. Počítám ale s tím, že další verze Odorik.exe bude ...Zedna píše: Ano soupatkem to samozrejme lze. Ale nevidel jsem snad zadny at uz softwarovy nebo hardwarovy telefon, ktery by nemel tlacitko/prikaz pro ztlumeni mikrofonu (mute). Opravdu mne zarazi, ze takto beznou a pritom na upravu velmi trivialni funkci nechcete (nebo nejste schopni?) dodelat. Pritom v te aplikaci Odorik.exe nebo i v systemu na webu je uz udelano mnoho i slozitych veci nutnych pro provoz VOIP, takze v tomto kontextu jsem vazne dost prekvapen Vasi argumentaci, ze si to muzeme udelat sami v jinem programu
Kdo vubec udelal ten program Odorik.exe (pracuje jeste u Odorika?)? Bude se Odorik.exe dale vyvijet/dodelavat/opravovat/udrzovat? Zacinam mit trochu pochyby/obavy.
Pokud chcete mute, šoupněte si šoupátkem doleva.
Pokud chci vidět informace o posledním hovoru, tedy jak dlouho trval a kolik stál, po skončení hovoru kliknu na "Výpis hovorů". Je to o něco málo méně pohodlné, ale pracné to není.
Programů pro volání přes SIP existuje celá řada. Myslím, že tedy nemá smysl znovu objevovat kolo. Bohužel všechny programy sou tak nějak zbytečně přesložitělé pro začínajícího uživatele a proto jsme přišli s Odorik.exe. Svoji základní funkci plní, je tam pár věcí které bychom rádi vylepšili ale nechceme to přesložiťovat. To je další důvod proč se zdráhám přidávat další funkce.
Re: Náměty a připomínky
Mám dotaz. Jde ,aby na jeden účet bylo možno používat více vlastních mobilních čísel pro zpětné volání (na číslo +421233889879 ).Ústředna by volala zpět na mobilní číslo, z kterého se prozvánělo (samozřejmě pouze registrovaná mobilní čísla na účtu) .Nechtěl bych sledovat více účtů se zbývajícím kreditem( i když pokles kreditu lze již zasílat e-mailem).
Ještě jeden námět.Již to na fóru bylo rozebíráno.Někomu by vyhovovalo zpětné volání ,aby nejdříve vyzvánělo volanému a pak teprve případně spojeno kdo volal.Jinému zase naopak jak je nastaveno doposud.Minimálně s java aplikací odorik, kde můžu navolit sám, jaké číslo se bude spojovat jako první by bylo ideální,pokud by se vždy uskutečnil pouze jeden hovor.Protistrana ,která byla volaná první by nemohla provolat můj kredit po ukončení hovoru případnou volbou * # .Případná kombinace java aplikace s tarifem 1MB za 0,4Kč ( http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=880 ) ,kde při odeslání požadavku na spojení je odečteno za přijatá a odeslaná data asi 1,5-2kB(podle mého měřiče paketových dat v mobilu)je ideální mimo pokrytí 3G .
Ještě jeden námět.Již to na fóru bylo rozebíráno.Někomu by vyhovovalo zpětné volání ,aby nejdříve vyzvánělo volanému a pak teprve případně spojeno kdo volal.Jinému zase naopak jak je nastaveno doposud.Minimálně s java aplikací odorik, kde můžu navolit sám, jaké číslo se bude spojovat jako první by bylo ideální,pokud by se vždy uskutečnil pouze jeden hovor.Protistrana ,která byla volaná první by nemohla provolat můj kredit po ukončení hovoru případnou volbou * # .Případná kombinace java aplikace s tarifem 1MB za 0,4Kč ( http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=880 ) ,kde při odeslání požadavku na spojení je odečteno za přijatá a odeslaná data asi 1,5-2kB(podle mého měřiče paketových dat v mobilu)je ideální mimo pokrytí 3G .
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náměty a připomínky
Použijte přednastavená zpětná volání, tam si můžete nastavit neomezené množství různých mobilních čísel i akci co to má pak provést. Toho problému s * a # jsem si vědom, nicméně to je stejně použitelné jen na lidi které znáte a s nimi si to při nejhorším můžete zpětně vyřídit Změnu ale plánujeme, ale není nyní na pořadu.ravok píše:Mám dotaz. Jde ,aby na jeden účet bylo možno používat více vlastních mobilních čísel pro zpětné volání (na číslo +421233889879 ).Ústředna by volala zpět na mobilní číslo, z kterého se prozvánělo (samozřejmě pouze registrovaná mobilní čísla na účtu) .Nechtěl bych sledovat více účtů se zbývajícím kreditem( i když pokles kreditu lze již zasílat e-mailem).
Ještě jeden námět.Již to na fóru bylo rozebíráno.Někomu by vyhovovalo zpětné volání ,aby nejdříve vyzvánělo volanému a pak teprve případně spojeno kdo volal.Jinému zase naopak jak je nastaveno doposud.Minimálně s java aplikací odorik, kde můžu navolit sám, jaké číslo se bude spojovat jako první by bylo ideální,pokud by se vždy uskutečnil pouze jeden hovor.Protistrana ,která byla volaná první by nemohla provolat můj kredit po ukončení hovoru případnou volbou * # .Případná kombinace java aplikace s tarifem 1MB za 0,4Kč ( http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=880 ) ,kde při odeslání požadavku na spojení je odečteno za přijatá a odeslaná data asi 1,5-2kB(podle mého měřiče paketových dat v mobilu)je ideální mimo pokrytí 3G .
Re: Náměty a připomínky
Přednastavené zpětné volání je pouze pro deset předvolených čísel.Pokud jste někde v terénu, tak těžko budu na internetu nastavovat zrovna tel. číslo, které chci volat. Co když budu chtít uskutečnit 30 hovorů? Musím si vzít 3 mobily nastavit na internetu předem 3x10 čísel.
Má představa by byla . V pokrytí 3G sítě volám přes různé programy (skype,mobiflo,integrovaný sip,fring……)kde Vám to funguje velice dobře,ale kde je pouze gprs kdykoliv chci, s kýmkoliv chci spojím se pomocí aplikace java odorik.Sám si zvolím zda ústředna bude vyzvánět nejdříve volajícímu nebo mě ( tak to funguje i dnes ),ale vždy po ukončení jakéhokoliv hovoru ústředna – volaný,ústředna –volající se celý hovor ukončí (vždy pouze jeden hovor ,a pak opět případně odeslat požadavek na zpětné volání).V případě, že budu chtít ,aby ústředna spojila nejdříve volaného a nedojde ke spojení k volajícímu (mobil se dostane mimo signál,dojde baterie…)je hovor ukončen.Samozřejmě ,že není problém vytočit +421233889879 a zadat číslo ,které chci spojit,ale to neřeší problém ,že chci volat nejdříve volanému z důvodu nepřítomnosti,vypnutého vyzvánění atd. na straně volaného,protože ústředna mě vždy spojí,ale s volaným se hovor stejně neuskuteční a hovor ústředna volající je účtován.
Má představa by byla . V pokrytí 3G sítě volám přes různé programy (skype,mobiflo,integrovaný sip,fring……)kde Vám to funguje velice dobře,ale kde je pouze gprs kdykoliv chci, s kýmkoliv chci spojím se pomocí aplikace java odorik.Sám si zvolím zda ústředna bude vyzvánět nejdříve volajícímu nebo mě ( tak to funguje i dnes ),ale vždy po ukončení jakéhokoliv hovoru ústředna – volaný,ústředna –volající se celý hovor ukončí (vždy pouze jeden hovor ,a pak opět případně odeslat požadavek na zpětné volání).V případě, že budu chtít ,aby ústředna spojila nejdříve volaného a nedojde ke spojení k volajícímu (mobil se dostane mimo signál,dojde baterie…)je hovor ukončen.Samozřejmě ,že není problém vytočit +421233889879 a zadat číslo ,které chci spojit,ale to neřeší problém ,že chci volat nejdříve volanému z důvodu nepřítomnosti,vypnutého vyzvánění atd. na straně volaného,protože ústředna mě vždy spojí,ale s volaným se hovor stejně neuskuteční a hovor ústředna volající je účtován.
Účet na dobíjení kreditu u mBank
Chtěl jsem se zeptat, zda se neplánuje rozšíření účtů, kde je možné si dobít kredit, i u dalších bank.
Přimlouval bych se konkrétně za nízkonákladovou mBank - jejich firemní mBUSINESS Konto je od 1.10.2012 už bez poplatků (výhoda pro Odorik) stejně jako u Fio a platby v rámci banky se připisují okamžitě i o víkendu a svátcích (výhoda pro klienty s účtem u mBank). Kredit by se tedy navýšil okamžitě stejně jako je to nyní u převodu z Fio nebo České spořitelny.
Přimlouval bych se konkrétně za nízkonákladovou mBank - jejich firemní mBUSINESS Konto je od 1.10.2012 už bez poplatků (výhoda pro Odorik) stejně jako u Fio a platby v rámci banky se připisují okamžitě i o víkendu a svátcích (výhoda pro klienty s účtem u mBank). Kredit by se tedy navýšil okamžitě stejně jako je to nyní u převodu z Fio nebo České spořitelny.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Účet na dobíjení kreditu u mBank
Díky za info. Že zrušily poplatky za příchozí platby jsem nevěděl. Když jsem se o ně zajímal, tak uměl jen soukromej účet. Myslím že mBank bych přidal. Jinak ale další banku přidávat nechci, s jejich arogancí a hloupostí je to vždycky dost velká zátěž po všech stránkách.radoch píše:Chtěl jsem se zeptat, zda se neplánuje rozšíření účtů, kde je možné si dobít kredit, i u dalších bank.
Přimlouval bych se konkrétně za nízkonákladovou mBank - jejich firemní mBUSINESS Konto je od 1.10.2012 už bez poplatků (výhoda pro Odorik) stejně jako u Fio a platby v rámci banky se připisují okamžitě i o víkendu a svátcích (výhoda pro klienty s účtem u mBank). Kredit by se tedy navýšil okamžitě stejně jako je to nyní u převodu z Fio nebo České spořitelny.
Jinak pokud máte účet u mBank můžete už nyní zaplatit tak aby kredit byl připsán ihned. Přes prostředníka gopay, akorát je tam poplatek 5 Kč včetně DPH.