Náměty a připomínky

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xsouku04 »

Zedna píše:odorik.exe - "Kvalita internetu: 0 ms - Výborná" --> nezobrazuje se vždy,
stejná verze aplikace (1.2.22) spuštěná z jiného počítače (Windows 7 64bit za proxy serverem) zobrazuje jen "Kvalita linky: "
nic se zde nezobrazí dokonce ani v případě hovoru
A nemůže to být připojením na internet ? S tímto jsem se ještě nesetkal.
Jan Telefonistan

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Jan Telefonistan »

I ja si teda prisadim svou trosku do mlyna ;)

Jako business zakaznikovi by mi prislo super, kdyby se dalo rozlisovat skupinove a prime volani, telefon by pak mohl zvonit jinak. Samozrejme nevim, jestli to SIP vubec umi, nebo jestli to welly T20 podporujou, ale predpokladam, ze jako business telefony by to umet mohly, jestli se s necim takovym u SIP pocitalo. Dovedu si predstavit, ze by to mozna slo u viceuctovych telefonu nastavit na kazde lince jine zvoneni, ale registrovat se 2x k jednomu operatorovi jen kvuli zvoneni se mi jako reseni moc neleibi, zvlast kdyz T20 ma jen 2 ucty. Analogove ustredny rozlisovaly skupinove a prime volani uz pred dvaceti lety 8-)
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

xsouku04 píše:
Zedna píše:odorik.exe - "Kvalita internetu: 0 ms - Výborná" --> nezobrazuje se vždy,
stejná verze aplikace (1.2.22) spuštěná z jiného počítače (Windows 7 64bit za proxy serverem) zobrazuje jen "Kvalita linky: "
nic se zde nezobrazí dokonce ani v případě hovoru
A nemůže to být připojením na internet ? S tímto jsem se ještě nesetkal.
Ten druhy pocitac, ktery zobrazuje jen "Kvalita linky: " a nic dalsiho (na danem radku) je v moji praci.
Zajimave je, ze i ten nadpis se lisi: doma "Kvalita internetu:" oproti v praci "Kvalita linky:"!
Ale vse ostatni funguje spravne, pise "Registrace OK", zobrazuje spravne me telefonni cislo i kredit, telefonovani z nej take funguje.
Jak jsem rekl, rozdily oproti domacimu pocitaci jsou nasledujici:
- jiny operacni system (doma XP, v praci Win7 64bit)
- doma prime pripojeni k internetu, v praci za proxy serverem
- doma mam navic zapnute automaticke prihlasovani
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xsouku04 »

Jan Telefonistan píše:I ja si teda prisadim svou trosku do mlyna ;)

Jako business zakaznikovi by mi prislo super, kdyby se dalo rozlisovat skupinove a prime volani, telefon by pak mohl zvonit jinak. Samozrejme nevim, jestli to SIP vubec umi, nebo jestli to welly T20 podporujou, ale predpokladam, ze jako business telefony by to umet mohly, jestli se s necim takovym u SIP pocitalo. Dovedu si predstavit, ze by to mozna slo u viceuctovych telefonu nastavit na kazde lince jine zvoneni, ale registrovat se 2x k jednomu operatorovi jen kvuli zvoneni se mi jako reseni moc neleibi, zvlast kdyz T20 ma jen 2 ucty. Analogove ustredny rozlisovaly skupinove a prime volani uz pred dvaceti lety 8-)
Myslím že je třeba zjistit co umí ty telefony. My dovedeme poslat v sipové hlavičce ledacos.
Já třeba poznám skupinové zvonění podle toho že mi začnou zvonit dva různé telefony :)
Ty dovedou jak jsem zjistil třeba rodělit uložené kontakty v lelefonu do skupin a každé skupině přiřadit jiné vyzvánění.

Users can group your contacts, and then set the ringing tone for each group.To edit the Ring option via Web interface:
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

Ted jsem objevil dalsi chybu, zkousel jsem dle nasledujiciho popisu volat na sip:hudba@nic.cz:
Re: Přerušení hovoru po 15-16 sekundách při volání na sip

Příspěvekod xsouku04 » stř 21. pro 2011 23:53:00
Právě jsem si zkusil nasměrovat geografické číslo pomocí rychlé volby na sip:hudba@nic.cz a po patnácti vteřinách se nic nepřerušilo.
Zkusil jsem tedy i z vašim číslem pod 10 uložil sip:hudba@nic.cz a místo 8 dal 10 a nic se nepřerušilo.
Zkuste použít místo volání na uri volání přes sipa, možná se to pak nepřeruší.
odorik.exe - pri volani na sip:hudba@nic.cz hlasi chybu "Nastala chyba behem navazovani hovoru, [VoipEngine:inviteCall] Invalid URL for invite call, error = -1 ", pritom kdyz tu adresu sip:hudba@nic.cz zadam do rychlych kontaktu a v programu odorik.exe dam do toho policka pro telefonni cislo misto te sip adresy jen cislo rychleho kontaktu, tak to funguje spravne a hovor je spojen a hudba hraje.

EDIT: jeste poznamka, ze k te same chybe dojde i v pripade kdy ten ulozeny rychly kontakt vyberu z ComboBoxu v aplikaci odorik.exe a do toho policka se doplni cele cislo i s adresou: "sip:hudba@nic.cz - 90 - hudba" --> funguje to opravdu jen pri zadani CISLA rychleho kontaktu pod nimz je to SIP ulozeno
Jan Telefonistan

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Jan Telefonistan »

xsouku04 píše:Já třeba poznám skupinové zvonění podle toho že mi začnou zvonit dva různé telefony :)
My tady nastesti openspace nemame, jinak bych to samozrejme poznal taky :D Ale celkove se od openspace ustupuje, protoze kdyz ma clovek pracovat, mel by mit na praci klid, takze jestli zvoni ve vedlejsi kancelari by se nemel (ani pres zed) dozvedet ;-) Sice tu mame svoje kancly, ale darmozrouty jako je spojovatelka nezivime. Pokud umite poslat v hlavicce lecos, zkuste mrknout, jestli to ty welly umi, byla by to super tresnicka na dort.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od xsouku04 »

Zběžně jsem se díval, nic nenašel. No možná by se šlo zeptat dovozce/výrobce. Ale obávám se že ti ani nepochopí otázku, takže ke kompetentní osobě se to možná nedostane a pokud ano, tak už jako nesmysl. Ale zkusit bychom to mohli.
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od luky »

dobrý den, bylo by možné vytvořit test kvality připojení jako má Skype?
Tj. zavolám na nějaké číslo, namluvím několik vět a tyto věty si pak zpětně poslechnu (zda je slyšet koktání, výpadky, aj.). Buď přes stejné připojení (není to úplně ideální pro testování kvality odchozího hovoru, samotný příchozí hovor nemusí být kvalitní) nebo přes volání třeba mobilem (zadám identifikační kod mé nahrávky)

...nebo bych si mohl tuto nahrávku (mp3) stáhnout
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

luky píše:dobrý den, bylo by možné vytvořit test kvality připojení jako má Skype?
...
Podle mne je to dobry napad.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

Objevil jsem dalsi chybu v programu odorik.exe:

odorik.exe - po odeslani SMS se v programu neaktualizuje stav kreditu (neodecte se 1 Kc), musi se ukoncit/spustit program

EDIT:
Obdoba je i s rychlymi kontakty - po pridani /zmene rychlych kontaktu (pres tl. Editovat kontakty) se to nepromitne do spusteneho programu odorik.exe
Naposledy upravil(a) Zedna dne úte 24. dub 2012 2:34:13, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět