Stránka 32 z 32

Re: Náměty a připomínky

Napsal: stř 18. úno 2015 22:44:27
od Scorpion.11
Tak to znamená, že na PC vyzvánění nejde nastavit? To je teda velká škoda a mohli by teda to vývojáři dořešit :mrgreen: Prográmek je jednoduchý, v češtině a dobře ovladatelný, takže jen vyřešit vyzvánění. Jinak to s tým vyzvánění na mobil pomocí *087vase_cislo_na_mobil to je funkce přesměrování hovoru?

Díky za rady Jirka

Re: Náměty a připomínky

Napsal: stř 18. úno 2015 23:30:34
od xsouku04
Ne, je to funkce paralelního zvonění. Tedy zvonilo by to jak na počítači tak na mobilu. A vy podle čísla poznáte, že vám volá někdo na počítač, a zvednete hovor na počítači, aby to bylo zdarma.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: pát 20. bře 2015 16:01:18
od utx
Při využívání služeb callbacku a přesměrování mne napadlo několik drobných vylepšení:

Callback:
  • U přednastaveního callbacku prozvoněním by bylo hezké, kdyby prozvoňovací čísla mohla dávat vždy obsazovací tón. (Vyzváněcí tón stejně dává jen polovičatou informaci o tom, zda bylo vyzvánění automatem zachyceno.) Spousta telefonů po obsazovacím tónu automaticky zavěsí. Při ručním použití se ušetří jedno kliknutí, a zjednoduší to případnou automatizaci.
  • Také by bylo hezké, kdyby u callbacku šlo volitelně (a nejspíš i defaultně) zakázat další spojení po zavěšení. Snižuje to riziko, že zůstane vyvěšeno. A navíc to umožní nabídnout prozvonění na mne jako službu bez rizika zneužití (jak někdo v jiném vlákně potřeboval).
Přesměrování:
  • Pokud přesměrovávám úmyslně a vždy, a chci, aby ostatní viděli jen mé číslo bez dalších neobvyklostí, tak by se u přesměrování odchozích hovorů hodilo, kdyby bylo možné volitelně vypnout příznak přesměrování (pokud to je v souladu s legislativou). Příjemce by tak viděl hovor tak, jakoby byl veden přímo z pevné nebo mobilu.
API:
  • A nakonec by bylo hezké, kdyby bylo pomocí API možné vypínat a zapínat CLIP linky.

Extrapolace neúčtování denního poplatku

Napsal: pon 24. srp 2015 21:19:07
od vlk
Někde jsem viděl, mít jako přednastavený filtr 30 dní z důvodu účtování denního poplatku. No osobně bych spíš uvítal, kdyby místo věty znění "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, zítřejší denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen. " byla věta "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen zítra ani až do 2015-08-30 (následujících 7 dní)." Nejlépe kdyby někdy byl i výpis, jak se bude vyvíjet útrata za posledních 30 dní, když přestanu úplně utrácet. Kdybych si mohl vymýšlet, tak posílat (denně maximálně) email při změně datumu, do kdy nebude účtován denní poplatek. (Tyto údaje pomohou pokud má člověk SIM karty s hraniční útratou, aby některý hovor neodkládal, uspíšil nebo naopak mohl prokrastinovat :-)

Re: Extrapolace neúčtování denního poplatku

Napsal: úte 25. srp 2015 0:13:36
od mobilemanic
vlk píše:Někde jsem viděl, mít jako přednastavený filtr 30 dní z důvodu účtování denního poplatku. No osobně bych spíš uvítal, kdyby místo věty znění "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, zítřejší denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen. " byla věta "Útrata za posledních 30 dní byla 156,9 Kč, denní poplatek 0,70 Kč za aktivní SIM kartu nebude stržen zítra ani až do 2015-08-30 (následujících 7 dní)." Nejlépe kdyby někdy byl i výpis, jak se bude vyvíjet útrata za posledních 30 dní, když přestanu úplně utrácet. Kdybych si mohl vymýšlet, tak posílat (denně maximálně) email při změně datumu, do kdy nebude účtován denní poplatek. (Tyto údaje pomohou pokud má člověk SIM karty s hraniční útratou, aby některý hovor neodkládal, uspíšil nebo naopak mohl prokrastinovat :-)
No já nevím, to někomu za těch 20 korun měsíčně stojí? :-)

Re: Extrapolace neúčtování denního poplatku

Napsal: stř 26. srp 2015 6:01:36
od vlk
mobilemanic píše:No já nevím, to někomu za těch 20 korun měsíčně stojí? :-)
Pokud už jsem u Odoriku, tak asi ne.
Pokud přemýšlím o přestupu s dalším číslem, může to být a u mě je jeden z důvodů, proč nepřejít.
Sice jsem si našel (pseudo)důvody proč přejít s opravdu nulovým mobilním tarifem k Odorikovi, ale třeba jsem si nenašel důvody proč přejít s ČD tarifem. Neříkám, že vidět na kolik dní mám "předplacen" denní poplatek vše vyřeší, ale o něco málo sníží ten předěl pro přestup.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: čtv 03. zář 2015 15:47:32
od tom_speedy
Přimlouval bych se za následující vylepšení. Prosím, jestli po přečtení můžete napsat, zda se tím budete zabývat.

V případě, že mám v účtu více linek, takže bych mohl převést nějakou částku z celkového kreditu jen pro tuto jednu konkrétní linku. Pokud bych si nenastavil nic, tak by se kredit celkový čerpal tak jak je třeba.

Pokud bych nastavil pro linku 1 např. 100Kč, tak tato stovka by se přiřadilo pouze k této lince a jinak by si tzv. nesáhla
Pro linku 2 např. bych nenastavil nic, takže by se útrata čerpala z celkového kreditu.
Dobil bych si za 500Kč - 100Kč bych "přiřadil" k lince 1 a na linku 2 by tak zbývalo 400Kč.

Jde mi o to, že v rodině spravuju účet u Odorika. Účet je registrován na mě, ale voláme z toho dva (máme 2 linky a 2 čísla) Takže už teď bychom to využili. Teď já uvažuju ještě o SIM Odorik, takže takhle bych si mohl část kreditu přiřadit se své SIM a byl by přehled, kdo co provolal. Myslím si, že takovýchto "správcovských" účtů je mezi uživateli víc a přišlo by to vhod.

Re: Náměty a připomínky

Napsal: stř 19. říj 2016 8:31:19
od Pitomec
Zkusím oživit toto vlákno - v mobilních W10 není Tapatalk k dispozici, ale je dostupný mTalk (de facto obdoba). Bohužel v něm ale fórum Odorik nelze najít. Je velký problém to zpřístupnit?

Re: Náměty a připomínky

Napsal: stř 26. říj 2016 7:50:18
od Pitomec
Ještě jeden dotaz - proč v "Nastavení / Vzhled fóra" nelze navolit jiný režim, než jenom Silver? I na fóru telefonujeme.cz, běžícím na starší verzi phpBB je možná změna na Black. Je to příjemnější na oči, než svítící obrazovka (aspoň pro mě ano) :)