Nedaří se mi připojit přes Putty

Poradna při řešení nejrůznějších problémů spojených s provozem virtuálních serverů.
Zamčeno
koblizek
Příspěvky: 1
Registrován: sob 15. srp 2015 8:10:59

Nedaří se mi připojit přes Putty

Příspěvek od koblizek »

Nastavil jsem si server, rozchodil ho jak přes veřejnou tak přes neveřejnou IP adresu (v prohlížeči - na portu 80).
V administraci ve volbě SSH heslo jsem si nastavil heslo (snad pro root)?

V Putty se mi však k němu nedaří připojit ani jedním způsobem:

a) přes veřejnou IP adresu (kterou bych však rád v budoucnu eliminoval) se putty ani nepřipojí a hlásí "Network error: Connection refused"

b) přes neveřejnou IP adresu se putty připojí, dotáže na heslo, ale po zadání hesla, které jsem nastavil přes SSH heslo (snad je to to samé:) se ukončí s "Disconnected: No supported authentication methods available (server sent: publickey)"

Nastavení putty v příloze. Nejsem z toho příliš moudrý, v linuxu jsem začátečník.
ID serveru 315, šablona turnkey-rails_13.0-1-x86_64, paměť i HD bez problémů
Přitom na jiné veřejné adrese a jiném serveru mi stejná instalace putty se stejným nastavením chodila normálně.

Dotazy:
Jak připojím putty k serveru k neveřejné adrese?
Jak jinak než přes putty mohu spravovat virtuální server z windowsů?
Přílohy
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (39.13 KiB) Zobrazeno 5696 x
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedaří se mi připojit přes Putty

Příspěvek od xsouku04 »

4smart není moje parketa, ale
Jak připojím putty k serveru k neveřejné adrese?
Pomocí sdílené veřejné ip adresy a přesměrovaného portu. Tedy nebudete se hlásit na port 22 ale nějaký jiný Vašemu virtuálu přidělený port.
Ip adresu zjistíte na témže místě jako ten port po přihlášení.
Jak jinak než přes putty mohu spravovat virtuální server z windowsů?
Programů jako putty je více, ale putty je nejlepší.