Náměty na vylepšení 4smart

Poradna při řešení nejrůznějších problémů spojených s provozem virtuálních serverů.
vlk
Příspěvky: 179
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Náměty na vylepšení 4smart

Příspěvek od vlk »

Zdravím, chybí mi tu sekce pro náměty na vylepšení (nebo jsem ji jen nenašel?). Přidávám pár tipů:
- V sekci IP Adresy a HTTP proxy mi chybí možnost pojmenování jednotlivých řádků (jsem laik, dle čísla portu nepoznám o jakou aplikaci se jedná, stále to zatím zkouším metodou pokus a omyl, co je port 10000 za aplikaci na serveru (je to webmin) a jak přistoupit - ale dřív či později se to naučím, resp. si vytvářím duplicitní tabulku bokem)
- nevím proč, ale v té samé tabulce mi nejde označit a tím pádem zkopírovat adresa s portem (Firefox 41.0.2) - lze to vyřešit i tak když by v té sekci všechny porty byly klikatelné (z URL pak jde to zkopírovat)
- a kdybych vždy mohl předřadit odkazu nějaký ten protokol (https:// http:// i jiné)
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Náměty na vylepšení 4smart

Příspěvek od mobilemanic »

- Ta první možnost tam je, třeba u portu 22 říká, že se standardně používá pro SSH.. Tak by to asi jen chtělo ten seznam doplnit dle nějakého vhodného seznamu
- Kopírovat nejde nikde nic, obsah stránky se neustále přepisuje - dělá to ten divný javascript na kterém je celé to rozhraní postavené :-)
- Tu třetí věc nechápu :)
vlk
Příspěvky: 179
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Náměty na vylepšení 4smart

Příspěvek od vlk »

mobilemanic píše:- Ta první možnost tam je, třeba u portu 22 říká, že se standardně používá pro SSH.. Tak by to asi jen chtělo ten seznam doplnit dle nějakého vhodného seznamu
- Kopírovat nejde nikde nic, obsah stránky se neustále přepisuje - dělá to ten divný javascript na kterém je celé to rozhraní postavené :-)
- Tu třetí věc nechápu :)