Náměty a připomínky

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
Odpovědět
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od luky »

ale to možné je u přednastaveného calbacku. Navíc u ceny 59 hal/min. už je to jedno
dako
Příspěvky: 95
Registrován: pon 12. srp 2013 21:32:41
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od dako »

luky píše:ale to možné je u přednastaveného calbacku. Navíc u ceny 59 hal/min. už je to jedno
No pokud je to sestaveno pres roaming tj. 0,59 + 2,5 (prichozi roaming) / min tak uz to az tak jedno neni, o to vice, pokud se ten hovor, diky nevyzvednuti protistrany, ani nezrealizuje.
paty07
Příspěvky: 217
Registrován: úte 27. lis 2012 17:55:22

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od paty07 »

Tak tohle můžete zrealizovat i ted. Jenom prohodite ODKUD<->KAM. Je pravda, že tam hláška není, jenom to normálně vyzvání.
dako
Příspěvky: 95
Registrován: pon 12. srp 2013 21:32:41
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od dako »

paty07 píše:Tak tohle můžete zrealizovat i ted. Jenom prohodite ODKUD<->KAM. Je pravda, že tam hláška není, jenom to normálně vyzvání.
no to je vlastne fakt...diky
Forrrest
Příspěvky: 98
Registrován: ned 17. úno 2013 9:41:42

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Forrrest »

Callback funguje tak, že když během vyzvánění (po vyťukání rychlé volby) zavěsím, ukončí se i druhý hovor. Kvůli ušetření peněz za vyzvánění (občas dokonce zbytečného - když to vůbec nevezme) by bylo fajn něco takového:
Možnost zavěšení jiným způsobem, po kterém by automat volanému vyzváněl dál, a po případném zvednutí by znovu vytočil volajícího (něco jako obrácený callback). Je jedno jak, třeba opětovným stisknutím křížku (byl by aspoň hned po ruce) (...třeba po jisté prodlevě).
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

Email o navyseni kreditu chodi take v HTML formatu, pritom staci cisty TXT format.
Toto uz se opravovalo u nekolika jinych automaticky zasilanych emailu.

Ukazka emailu:
Předmět: Navyseni kreditu na Odorik.cz

Platba ve výši XX Kč byla přijata, nyní máte u nás předplaceno XXX.XX korun.
Daňový doklad k této platbě je možné stáhnout zde.
EDIT: Idealni by bylo takto opravit do cisteho TXT formatu vsechny automaticky generovane emaily obsahujici strucne informace.
Naposledy upravil(a) Zedna dne čtv 26. zář 2013 19:00:33, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Zedna
Příspěvky: 736
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Zedna »

Po nekolika mesicich opet vytahuji tyto prosby.

pon 24. čer 2013 23:58:12
Zedna píše:Odorik uz nam bude zhruba za mesic startovat jako virtual (dle informaci z jineho vlakna od pana Soukupa),
tak se znovu primlouvam za tyto tri nedokonalosti, ktere jsem zde uz davno vytykal a ktere trapi jiste nejen mne:

1) ve vypisu hovoru vizualne zvyraznit hovory typu callback (napr. ikonka)
2) ve vypisu hovoru pridat volbu "skryt hovory s nulovou cenou"
3) umoznit zmenu poradi rychlych kontaktu

Prosim o tato jednoducha vylepseni, diky ...
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od JPT »

Při zobrazení šifrovaných stránek účtu (po přihlášení) se ve Firefoxu nezobrazují návodové videa např. https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_volani.html -> přenastavené zpětné volání -> Ukázka použití přednastaveného zpětného volání. Blokuje to Firefox kvůli bezpečnosti, že část obsahu stránky je nezabezpečená. Můžu to povolit nebo je to fakt tak nebezpečné ?
Broucajz
Příspěvky: 46
Registrován: úte 15. kvě 2012 12:15:39

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od Broucajz »

Mě by se líbilo, kdyby při CallBack ve výpisu hovorů byly spojeny dva hovory - z ústředny mně a z ústředny volanému - jako jedna položka se sečtením obou nákladů. :roll:
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Náměty a připomínky

Příspěvek od JPT »

Broucajz píše:Mě by se líbilo, kdyby při CallBack ve výpisu hovorů byly spojeny dva hovory - z ústředny mně a z ústředny volanému - jako jedna položka se sečtením obou nákladů. :roll:
To by se mi taky líbilo a líbilo by se to i pár lidem co už o tom psali, tak snad časem to bude. Nebo, alespoň, kdyby tam byla nějaká ikona před těma řádkama, která by ty hovory spojovala. Třeba ikona závorky [ nebo { a nebo to mělo nějakou jinou barvu.
Odpovědět