Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služeb

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od xsouku04 »

cz-helper píše:
admin píše:Cílem aplikace je proskenovat LAN uživatele a vytvořit síťové tunely ke všem síťovým zařízením, které naslouchají na portu 80 TCP.
Jeste jsem si uvedomil jednu vec. Jeden z pristroju, ktere pouzivam je i Interbell IB-136 (PoE). Jeho nastaveni je na portu 9999 ne 80. Co si tak vybavuji, setkal jsem se historicky i s jinym telefonem (well ?), ktery mel take port 9999 na webove rozhrani. Uvazujete i takove "vyjimky" ?

Vim, ze je tam moznost vytvorit tunel na jakykoli port manualne (viz "README"), nicmene nevim kolik takovych pristroju je jeste v obehu... ;-)

BTW: Kdyz uz pisu k tomu modelu, nevi nekdo, kde by se dala sehnat posledni verze fw pro Interbell IB-136 :D ?
Je ten port 9999 opravdu defaultní nastavení, nebo to bylo dodatečně nastaveno uživatelem pro zvýšení bezpečnosti ?
Já jsem se s tím ještě nesetkal, ale je pravda že s telefony Interbell se vůbec nijak moc nesetkávám.

Pokud máte webové rozhraní na veřejné adrese, změnit defaultní porty je docela dobrá ochrana, protože podobně jako skenujeme lokální síť my, skenují útočníci celý internet (ale ne všechny porty) a hledají zařízení s defaultním heslem nebo nějakou vážnou security chybou aby z něj získali SIP jméno a heslo.
cz-helper
Příspěvky: 96
Registrován: čtv 20. pro 2012 12:22:30

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od cz-helper »

xsouku04 píše:
cz-helper píše:
admin píše:Cílem aplikace je proskenovat LAN uživatele a vytvořit síťové tunely ke všem síťovým zařízením, které naslouchají na portu 80 TCP.
Jeste jsem si uvedomil jednu vec. Jeden z pristroju, ktere pouzivam je i Interbell IB-136 (PoE). Jeho nastaveni je na portu 9999 ne 80. Co si tak vybavuji, setkal jsem se historicky i s jinym telefonem (well ?), ktery mel take port 9999 na webove rozhrani. Uvazujete i takove "vyjimky" ?
Je ten port 9999 opravdu defaultní nastavení, nebo to bylo dodatečně nastaveno uživatelem pro zvýšení bezpečnosti ?
Já jsem se s tím ještě nesetkal, ale je pravda že s telefony Interbell se vůbec nijak moc nesetkávám.

Pokud máte webové rozhraní na veřejné adrese, změnit defaultní porty je docela dobrá ochrana, protože podobně jako skenujeme lokální síť my, skenují útočníci celý internet (ale ne všechny porty) a hledají zařízení s defaultním heslem nebo nějakou vážnou security chybou aby z něj získali SIP jméno a heslo.
Je to default. Bylo to minimalne u telefonu Interbell IB-135 a IB-136 (tam o tom vim).
d2-mac
Příspěvky: 27
Registrován: stř 23. kvě 2012 9:18:09

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od d2-mac »

Port 9999 používají pro www některé VoIP brány a telefony Well:
http://www.joyce.cz/files/technicka-pod ... ip_cpe.pdf

a také VoIP telefony Patton SL4050 a SL4050B (oba již nejsou dodávány).
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od 4smart.cz »

V tom případě bude verze beta 3 aplikace odorikSTUN+ analyzovat i tento port.

Pokud máte doma nebo v práci nějaké VoIP zařízení, pomozte nám vyzkoušet že naše aplikace funguje správně.

J.M.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od 4smart.cz »

Právě byla uvolněna nová verze aplikace odorikSTUN+ beta 3.
Souhrn změn i aplikaci je možné stáhnout zde:

https://www.4smart.cz/odorikSTUNPlus/

Opět prosím všechny uživatele o otestování aplikace.

J.M.
Petr-II
Příspěvky: 65
Registrován: ned 30. pro 2012 12:23:24

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od Petr-II »

Potvrzuji, ze tel Well 3130IF vyuziva port 9999 defaultne. Pristi vikend Vam mohu na nem spustit testovaci aplikaci.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od 4smart.cz »

Petr-II píše:Potvrzuji, ze tel Well 3130IF vyuziva port 9999 defaultne. Pristi vikend Vam mohu na nem spustit testovaci aplikaci.
Budu velmi vděčný za každý podobný test naší aplikačky...
3. beta verze již port 9999 podporuje.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od 4smart.cz »

Právě vyšla verze beta 4 naší aplikace odorikSTUN+ pro vzdálenou technickou podporu.
Hlavní novinkou v tomto vydání je kompatibilita s OS Windows 8.

Prosím uživatele o otestování.

https://www.4smart.cz/odorikSTUNPlus/

J.M.
Petr-II
Příspěvky: 65
Registrován: ned 30. pro 2012 12:23:24

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od Petr-II »

Tak test jsem provedl, technik se pripojil ale tunel na port 9999 jsem musel nastavit rucne. Doufam, ze Vam to pomohlo.
4smart.cz
Administrátor
Příspěvky: 1373
Registrován: úte 12. říj 2010 9:16:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s testováním aplikace pro technickou podporu služe

Příspěvek od 4smart.cz »

Dobrý den, díky za test.

Výsledek je však nevalný. Buď se nezalogovala odpovídající odpověď, nebo jde o případ http odpovědí - kód 302 Redirect, kterou zde z 20.1. máme.
Tento však aplikace zatím neumí vyřešit. Pokusím se implementaci redirectu dohnat v 5. beta verzi.

J.M.
Odpovědět