Dobrý den
Mám u Odorika účet registrovaný s mobilním číslem. Toto mobilní číslo již hodlám zrušit. Je možné požádat o jiné přihlašovací ůdaje ?
Na koho se případně obrátit.
Děkuji za informaci
paty07 píše:Je možné i zrušení tj. přihlašovat se zase číslem linky?
Mobilní číslo můžete změnit sám v menu "návody a nastavení" - > "Nastavení účtu"
wordblender píše:Dobrý den, dovolím si navázat na tuto starší komunikaci, případně můj dotaz prosím přesuňte jinam.
V souvislosti s právě protlačeným pandemickým zákonem, který umožňuje nařizování karantén pomocí sms zprávy, zvažuji provozování vlastního telefonního přístroje bez sim karty. V takovém případě bych telefonoval přes Odorik pomocí aplikace Grandstream Wave Lite s nastaveným SIP účtem a mým jediným číslem by bylo nomadické číslo zakoupené u Odoriku. Na toto číslo nikdo sms nepošle, ale je na něm možné přes zmíněnou aplikaci přijímat hovory a volat z něho.
Svůj nynější účet u Odoriku jsem si ale zaregistroval s mobilním číslem (jiného operátora), které stále mám a které bych tímto rušil. Chápu to správně tak, že toto mobilní číslo by bylo možné z mého účtu Odorik úplně odstranit a nenahradit ho jiným? Jaké přihlašovací údaje k účtu Odorik bych pak používal?
Děkuji za odpověď.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků