Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Dobrý den,
Chtěl bych si zrušit hlášení o počtu minut před začátkem hovoru.
Příklad: "Máte 58 minut".
Poradíte mi, jestli si to mohu někde nastavit?
Chtěl bych si zrušit hlášení o počtu minut před začátkem hovoru.
Příklad: "Máte 58 minut".
Poradíte mi, jestli si to mohu někde nastavit?
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Zkuste: "návody a nastavení" -> v roletce "uživatelské údaje" -> "oznamovat maximální délku hovoru" nastavit na "ne".xsvobo10 píše:Dobrý den, Chtěl bych si zrušit hlášení o počtu minut před začátkem hovoru.
Příklad: "Máte 58 minut". Poradíte mi, jestli si to mohu někde nastavit?
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Mám stejný dotaz, nicméně s tím, že byť mám v nastavení nastaveno "ne" stejně mi to vždycky hlášku neustále přehrává. Při používání odorik.cz to nehlásí, při callback ano a při požití sip klienta na androidu taky. Při callbacku je to pro mě zbytečně mrhání času, tedy financí, do doby než začne vyzvánět volané číslo.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Myslím že to záleží na tom kolik máte kreditu. Pokud hrozí, že by byl hovor přerušen, tak to říká počet minut.
Není to tak?
Není to tak?
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Vzdy hrozi, ze hovor bude prerusen, pokud budu napriklad z mobilu hovorit dele nez 65 minut (GSM limit) nebo se mi vybije baterka.xsouku04 píše:Myslím že to záleží na tom kolik máte kreditu. Pokud hrozí, že by byl hovor přerušen, tak to říká počet minut.
Není to tak?
Hodnota informace, ze mam 58 minut je pro mne mala.
Pokud se to deje tak jak popisuje uzivatel tomicak, tak je to z meho pohledu chyba.
Vylepseni by bylo, pokud bych si mohl nastavit, ze chci hlaseni v pripade, kdy mi zbyva mene nez xx minut.
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
To potom záleží kolik je "nízká hodnota kreditu". Běžně mi to hlásí při kreditu vyšším než 100 korun, i při 200. Ale z odorik.cz teď nehlásí při kreditu 70 Kč. U callback snad pokaždý. Pro mě by bylo nejlepší kdyby nastavení dělalo to co podle popisu člověk očekává. Tedy, že nikdy nehlásí počet minut. Vylepšení, že by mohl hlásit od určité hodnoty kreditu by bylo samozřejmě jen vítané.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Je to spíš o tom, jestli vám hrozí, že hovor bude předčasně rozpojen, kvůli nízkému kreditu.
Pokud máte 50 Kč a voláte do z internetu např. do Kanady, rozpojení z důvodu, že by vám došel kredit se asi nedočkáte.
Pokud se ale necháte spojit callbackem z mobilu na mobil v ČR, je dost dobře možný že při kreditu 50 Kč budete rozpojeni.
Pokud máte 50 Kč a voláte do z internetu např. do Kanady, rozpojení z důvodu, že by vám došel kredit se asi nedočkáte.
Pokud se ale necháte spojit callbackem z mobilu na mobil v ČR, je dost dobře možný že při kreditu 50 Kč budete rozpojeni.
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Mam dojem, ze diskuze o vysi limitu je spise akademicka a asi nam neprinese vyuzitelny vysledek.
Uzitecne by byly dve veci:
1. Nastaveni fungujici dle ocekavani - t.j. v pripade vypnuti hlaseni bylo vypnuto vzdy, nezavisle na pouzitem kanalu. Pokud toto nefunguje, jedna se z meho pohledu o chybu.
2. Moznost nastavit vysi kreditu, pod kterou je hlaseni prehravano. Jedna se o novou vlastnost, vylepseni.
Pro nas uzivatele by bylo zajimave vedet, zda ma Minitel v soucasnosti moznosti a motivaci tyto veci realizovat a pokud ano, v jakem casovem horizontu.
Uzitecne by byly dve veci:
1. Nastaveni fungujici dle ocekavani - t.j. v pripade vypnuti hlaseni bylo vypnuto vzdy, nezavisle na pouzitem kanalu. Pokud toto nefunguje, jedna se z meho pohledu o chybu.
2. Moznost nastavit vysi kreditu, pod kterou je hlaseni prehravano. Jedna se o novou vlastnost, vylepseni.
Pro nas uzivatele by bylo zajimave vedet, zda ma Minitel v soucasnosti moznosti a motivaci tyto veci realizovat a pokud ano, v jakem casovem horizontu.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Pokud je hlášení zapnuto, hlásí to vždy pokud ovšem se množství minut neblíží nekonečnu.
Pokud je hlášení vypnuto, hlásí to jen tehdy, pokud hrozí že by hovor mohl být předčasně přerušen.
V každém případě by to tam mělo být popsáno jak přesně to je a možná ještě volba. "Nehlásit nikdy, i kdyby mne to mělo přerušit po první minutě bez varování."
V každém případě si píšu do TODO, že je třeba zjistit jak přesně to je a napsat to u toho nastavování.
Myslím také, že lidem co se registrují přes internet by spíše vyhovovalo minuty hlásit jen v případě, že hrozí přerušení hovoru.
(musím si tedy hovor naplánovat tak, abych nebyl předčasně přerušen)
Takže tohle udělat jako default, aby na tohle hlášení nevznikala alergie.
Až to bude, dám zde vědět.
Pokud je hlášení vypnuto, hlásí to jen tehdy, pokud hrozí že by hovor mohl být předčasně přerušen.
V každém případě by to tam mělo být popsáno jak přesně to je a možná ještě volba. "Nehlásit nikdy, i kdyby mne to mělo přerušit po první minutě bez varování."
V každém případě si píšu do TODO, že je třeba zjistit jak přesně to je a napsat to u toho nastavování.
Myslím také, že lidem co se registrují přes internet by spíše vyhovovalo minuty hlásit jen v případě, že hrozí přerušení hovoru.
(musím si tedy hovor naplánovat tak, abych nebyl předčasně přerušen)
Takže tohle udělat jako default, aby na tohle hlášení nevznikala alergie.
Až to bude, dám zde vědět.
Re: Zrušení hlášení o počtu minut před začátkem hovoru
Co znamena u Odorik.cz "predcasne" ?xsouku04 píše:Pokud je hlášení vypnuto, hlásí to jen tehdy, pokud hrozí že by hovor mohl být předčasně přerušen.
Je to konkretni pocet minut nebo na cem to zalezi?