Přesměrování příchozího hovoru

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
hamacekh
Příspěvky: 1
Registrován: stř 31. srp 2011 12:07:14

Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od hamacekh »

Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od ViR »

hamacekh píše:Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".

Vyzvánění na ostatních číslech lze zpozdit. Viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla.

Jinak mne napadá (pro podporu), neuvažuje se/nešlo by udělat pro příchozí hovory CBR (Clip Based Routing), takže hovory "pro firmu" by mohly být směrovány na linky podle CLI volajícího? Nebo třeba "White List"? (Manažerce se dovolají děti, kolegové, VIP klienti... Ostatní by byli "cezeni" přes sekretariát.)

Já si to řeším přes PBX, ale možná by se to (zejména "White List" a "Black List") leckomu hodilo všeobecně...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od xsouku04 »

Děkuji za zodpovězení.
No whitelist a blacklist by se jistě někomu mohl hodit. Zatím stále ale řešíme hlavně spolehlivost základní funkčnosti. Navíc už tak je těch možností moc ...
No snad se k dalším vylepšení časem dostanem.
QXO

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od QXO »

Posledni dobou nefunguje moznost zadani paralelniho cislo se zpozdenym vyzvanenim ve formatu (podle http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla) napr.:

*08310*123456

Tedy paralelni zvoneni na lince *123456 se zpozdenim 10s. Po zadani do prislusne kolonky v administraci to pise: "Špatný formát čísla:"

Jde s tim neco udelat? Diky.
Uživatelský avatar
Tydýt
Příspěvky: 50
Registrován: sob 01. úno 2014 20:40:06

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od Tydýt »

Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".
Asi jsem slepý ... ale jak nastavím přesměrování přes web, když nemohu najít ani záložku "návody a nastavení" ?
_______________________________________ Obrázek
Hooonza
Příspěvky: 256
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od Hooonza »

Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
Uživatelský avatar
Tydýt
Příspěvky: 50
Registrován: sob 01. úno 2014 20:40:06

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od Tydýt »

Hooonza píše:Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
No bohužel se to změnilo více než běžný uživatel může tušit. Jinými slovy, pořád to tam nemám, i když mám již tři linky. Bohužel chybí poznámka, že přesměrování je dostupné jen pro ... ? Ale pro mobilní čísla, nebo pro linky tato služba není nejspíš dostupná. To by pak byl důvod, proč to nemohu najít ...
_______________________________________ Obrázek
maluodorik
Příspěvky: 6
Registrován: ned 10. čer 2012 19:49:03

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od maluodorik »

Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
Broucajz
Příspěvky: 46
Registrován: úte 15. kvě 2012 12:15:39

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od Broucajz »

maluodorik píše:Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
To tě lituju.
U mně je volba takto: průvodce nastavením - vlastní tel. číslo - vlastní tel. číslo - paraelní vyzvánění.
:twisted:
alfi
Příspěvky: 718
Registrován: čtv 03. led 2013 15:31:10

Re: Přesměrování příchozího hovoru

Příspěvek od alfi »

linky mobilní a bez veřejného čísla to nemají. u mobilních to nejde (hovor končí v síti TM), u neveřejných netuším..
na mobilu pomůže pevné směrování na pevné veřejné číslo (0,59 kč/min) a paralelní zvonění nastavit až tam.
Odpovědět