Přesměrování příchozího hovoru
Přesměrování příchozího hovoru
Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".hamacekh píše:Dobrý den,
nepodařilo se mi najít nastavení na přesměrování příchozího hovoru na jiné číslo, pokud není připojeno žádné zařízení k SIP.. Jde něco takového nastavit?
Vyzvánění na ostatních číslech lze zpozdit. Viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla.
Jinak mne napadá (pro podporu), neuvažuje se/nešlo by udělat pro příchozí hovory CBR (Clip Based Routing), takže hovory "pro firmu" by mohly být směrovány na linky podle CLI volajícího? Nebo třeba "White List"? (Manažerce se dovolají děti, kolegové, VIP klienti... Ostatní by byli "cezeni" přes sekretariát.)
Já si to řeším přes PBX, ale možná by se to (zejména "White List" a "Black List") leckomu hodilo všeobecně...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Děkuji za zodpovězení.
No whitelist a blacklist by se jistě někomu mohl hodit. Zatím stále ale řešíme hlavně spolehlivost základní funkčnosti. Navíc už tak je těch možností moc ...
No snad se k dalším vylepšení časem dostanem.
No whitelist a blacklist by se jistě někomu mohl hodit. Zatím stále ale řešíme hlavně spolehlivost základní funkčnosti. Navíc už tak je těch možností moc ...
No snad se k dalším vylepšení časem dostanem.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Posledni dobou nefunguje moznost zadani paralelniho cislo se zpozdenym vyzvanenim ve formatu (podle http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla) napr.:
*08310*123456
Tedy paralelni zvoneni na lince *123456 se zpozdenim 10s. Po zadani do prislusne kolonky v administraci to pise: "Špatný formát čísla:"
Jde s tim neco udelat? Diky.
*08310*123456
Tedy paralelni zvoneni na lince *123456 se zpozdenim 10s. Po zadani do prislusne kolonky v administraci to pise: "Špatný formát čísla:"
Jde s tim neco udelat? Diky.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Asi jsem slepý ... ale jak nastavím přesměrování přes web, když nemohu najít ani záložku "návody a nastavení" ?Ano. Záložka " návody a nastavení" -> "Příchozí hovory" -> "Vlastní telefonní číslo" -> "Paralelní vyzvánění".
_______________________________________
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
No bohužel se to změnilo více než běžný uživatel může tušit. Jinými slovy, pořád to tam nemám, i když mám již tři linky. Bohužel chybí poznámka, že přesměrování je dostupné jen pro ... ? Ale pro mobilní čísla, nebo pro linky tato služba není nejspíš dostupná. To by pak byl důvod, proč to nemohu najít ...Hooonza píše:Změnilo se to, teď to je průvodce nastavením/vlastní telef. číslo .../vlastní telef. číslo/paralelní vyzvánění.
Ale ten výše popsaný strom je uveden na vstupní stránce v účtu (rozcestník), nechte si tam vyhledat text "Vlastní telefonníé číslo" - klik - a je to.
_______________________________________
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned 10. čer 2012 19:49:03
Re: Přesměrování příchozího hovoru
Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
To tě lituju.maluodorik píše:Presne tak, volba Paralelni vyzvaneni zmizela.
U mně je volba takto: průvodce nastavením - vlastní tel. číslo - vlastní tel. číslo - paraelní vyzvánění.
Re: Přesměrování příchozího hovoru
linky mobilní a bez veřejného čísla to nemají. u mobilních to nejde (hovor končí v síti TM), u neveřejných netuším..
na mobilu pomůže pevné směrování na pevné veřejné číslo (0,59 kč/min) a paralelní zvonění nastavit až tam.
na mobilu pomůže pevné směrování na pevné veřejné číslo (0,59 kč/min) a paralelní zvonění nastavit až tam.