vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod luky » čtv 30. říj 2014 14:44:28

dobrý den, možná už to tu dříve padlo, ale chtěl bych se zeptat, zda by bylo možné na www stránkách Odoriku nastavit u linky intenzitu hlasitosti příchozího hovoru. Je mi jasné, že to není prosté zesílení analogového signálu... Pokud telefonuju přes mobilní telefon, tak jsou VOIP hovory často jsou příliš tiché. Pokud nemám rootnutý telefon, nemám jak zesílit hlasitost. Dříve na Google Play byla výborná aplikace Volume+ využívající chybu v systému pro zesílení hlasitosti (exploit). Dnes je Android 4.2 už zaplátovaný a není jak zesílit zvuk než rootem a dalším nastavením
luky
 
Příspěvky: 631
Registrován: sob 24. bře 2012 21:56:12

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod xsouku04 » čtv 30. říj 2014 16:34:27

Byl bych mnohem raději, kdyby se podobné nastavení dalo provést na telefonu.
Jaký máte telefon?
CSIPsimple umožňuje nastavovat jak citlivost mikrofonu tak hlasitost i během hovoru.
Předpokládám, že tohle již máte na maximum. Stále je to příliš potichu?

Pro otestování jakou hlasitost máte:
Nastavení hlasitosti najdete v hlavním okně vpravo nahoře zmáčknete tři tečky, objeví se kontextové menu, kde vyberete Settings (nastavení) a pak znovu ty ti tečky, vyberete Audio test ( test zvuku?).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6128
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod luky » pát 31. říj 2014 10:04:31

je to Xperia L.
U běžných GSM hovorů není problém, byť v hlučném prostředí bych uvítal vyšší maximální hlasitost.

Ale u různých klientů je ten hovor vždy tišší.
Ono vůbec, na forech je plno stížností, že některé telefony jsou příliš tiché, a to i u klasických hovorech gsm. Stížnosti jsou i u drahých značek - Samsung Galaxy XXX. (někdy to může být výrobní vada celé šarže u subdodavatele, někdy je to subjektivní "hluchota", atd....)

Právě aplikace Volume+ byla skvělá, hlasitost se dala zvýšit i za hranici přebuzení a zkreslení

Uvítal bych, kdyby bylo možné selektivně u linek zvýšit (digitálně) hlasitost
luky
 
Příspěvky: 631
Registrován: sob 24. bře 2012 21:56:12

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod evid » pát 31. říj 2014 18:26:05

Mám VOIP telefon Gigaset C610 a hlasitost ve sluchátku jsem již nastavil na maximum, ale pořád to není dost. Připojuji se k dotazu, zda by to nešlo nějak zesílit ve Vaší ústředně - stačilo by pro odchozí hovory - když volám někomu já.
Pokud jsem špatně pochopil problematiku, která se tu řeší, prosím o shovívavost zkušenějších, já jsem v této oblasti laik.
evid
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 27. pro 2011 17:18:29

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod xsouku04 » pát 31. říj 2014 18:34:12

evid píše:Mám VOIP telefon Gigaset C610 a hlasitost ve sluchátku jsem již nastavil na maximum, ale pořád to není dost. Připojuji se k dotazu, zda by to nešlo nějak zesílit ve Vaší ústředně - stačilo by pro odchozí hovory - když volám někomu já.
Pokud jsem špatně pochopil problematiku, která se tu řeší, prosím o shovívavost zkušenějších, já jsem v této oblasti laik.


No asi by to šlo pomocí nějaké speciálního prefixu, kde si i rovnou zadáte jak moc zesílit si přejete. A pak teprve volané číslo. U příchozích hovorů byste si to prostě dali do paralelního volání, u odchozích byste nastavili, aby to automaticky přidal Váš program na telefonu, kde je to potřeba před vytáčené číslo.
Podobný prefix máme nyní např. pro extra jitter buffer nebo nahrávání hovorů.
Viz *086 u nahrávání hovorů (dole) http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla
Dobré je, že by to takto nemusela být vlastnost linky, ale spíše vlastnost konkrétního telefonu, který podle toho nastavíte. Na jednu linku totiž může být připojeno více telefonů.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6128
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod evid » pát 31. říj 2014 19:52:03

Vůbec jsem to nepochopil, tato problematika je pro mne španělská vesnice.
Upřesňuji proto svůj dotaz - co bych od toho požadoval:

1. Pro volání přes Odorika používáme v rodině pouze 1 telefonní přístroj Gigaset C610C (žádným jiným způsobem z domu nevoláme) - nepočítám "zpětné" volání z mobilních telefonů (hloupých - bez operačního systému) - to snad s voláním z Gigaset 610C nemá nic společného
2. Jsou v něm navedeny 4 linky (Odorika) pro jednotlivé členy domácnosti
3. Všem by stačilo pevné zesílení o 30% (nebo ještě lépe o 50%) maximální hlasitosti nastavitelné na telefonu
4. Aby to bylo "někde" napevno nastaveno, tak aby volající nemusel dělat nic jiného než vytočit číslo na které chce volat a pak zvolit linku, kterou chce použít, tak jako dosud.
5. Zesílení příchozích hovorů již neřeším, je jich naprosto zanedbatelné množství
evid
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 27. pro 2011 17:18:29

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod xsouku04 » pát 31. říj 2014 20:19:39

evid píše:Vůbec jsem to nepochopil, tato problematika je pro mne španělská vesnice.
Upřesňuji proto svůj dotaz - co bych od toho požadoval:

1. Pro volání přes Odorika používáme v rodině pouze 1 telefonní přístroj Gigaset C610C (žádným jiným způsobem z domu nevoláme) - nepočítám "zpětné" volání z mobilních telefonů (hloupých - bez operačního systému) - to snad s voláním z Gigaset 610C nemá nic společného
2. Jsou v něm navedeny 4 linky (Odorika) pro jednotlivé členy domácnosti
3. Všem by stačilo pevné zesílení o 30% (nebo ještě lépe o 50%) maximální hlasitosti nastavitelné na telefonu
4. Aby to bylo "někde" napevno nastaveno, tak aby volající nemusel dělat nic jiného než vytočit číslo na které chce volat a pak zvolit linku, kterou chce použít, tak jako dosud.
5. Zesílení příchozích hovorů již neřeším, je jich naprosto zanedbatelné množství


U Gigasetu lze hlasitost nastavit i na webovém rozhraní kromě sluchátka samotného.
Viz obrázek a v něm velká červená šipka. Máte hlasitost u všech čísel (linek) nastavenu na high?
Takto docílíte lepší kvality zvuku, než abychom to zesilovali u nás.
Přílohy
gigset_volume.png
gigset_volume.png (103.73 KiB) Zobrazeno 4023 krát
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6128
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod evid » pát 31. říj 2014 22:31:39

Měl jsem to skutečně (automaticky) nastaveno na "Normal".
Přepnul jsem to podle Vašeho návodu na "High" a už to je tak hlasité, jak jsem potřeboval.

Děkuji za radu a pomoc.
Odorik je výborný po všech stránkách.
evid
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 27. pro 2011 17:18:29

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod xsouku04 » pát 31. říj 2014 23:27:02

evid píše:Měl jsem to skutečně (automaticky) nastaveno na "Normal".
Přepnul jsem to podle Vašeho návodu na "High" a už to je tak hlasité, jak jsem potřeboval.

Děkuji za radu a pomoc.
Odorik je výborný po všech stránkách.


Dík za pochvalu, přidal jsem to i k návodu na naší Wiki k Gigaset základně.

Tedy snad to najdou všichni, co by to potřebovali a mají základnu Gigaset.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6128
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: vlastní nastavení hlasitosti příchozího hovoru

Příspěvekod luky » sob 01. lis 2014 15:18:02

To zesílení bych uvítal. Ten prefix není úplně ono, zadávat ho před každým voláním.... Je možné vytvořit nějaký nový port, kde by byla hlasitost o 30% vyšší? Včetně extra jitter buffer?
Díky
luky
 
Příspěvky: 631
Registrován: sob 24. bře 2012 21:56:12

Další

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jadu a 4 návštevníků