spojeni zdarma z firmni stranky?

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Jan Telefonista
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10

spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od Jan Telefonista »

Dobry den,

chtel bych se zeptat, zda to lze, pripadne zda neuvazujete o tom zavest moznost umistit si na svoje www formular, kde by navstevnik vyplnil jeho cislo, zvolil oddeleni, se kterym chce spojit, pripadnou captchu a ustredna by ho spojila s prednastavenym odoricim cislem? Umi Vase api spojit 2 cisla? A taky jestli lze technicky zabezpecit, aby to slo spojit treba jen s vlastnima linkama, aby to nekdo, kdo se treba dostane ke zdroji php skriptu na hostingu nemohl zneuzit jako objednavaci callback na ucet firmy ;)

Dekuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od xsouku04 »

Lze použít API zde.
https://www.odorik.cz/w/api:calls

Ke zdrojáku v php by se někdo dostat neměl. A pokud se dostane, bude to nejspíš jen nějaký náhodný útočník z internetu, který tuhle možnost nerozpozná. Na rozdíl, od javascriptu, který je plně přístupný.

Na co ale může být potřeba si dát pozor, pokud jako prvního spojíte toho, kdo volá, mohl by během hovoru zmáčknout * a nechat se na Váš účet spojit úplně někam jinam.
Pokud by byl zájem, mohli bychom udělat variantu spojování bez možnosti hovor přerušit zmáčknutím *.
Bezpečné je to tedy zatím jen tak, že nejdříve zavoláte zaměstnanci firmy a poté teprve na mobil.
Jan Telefonista
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od Jan Telefonista »

Ja bych hekry nepodcenoval, ale zkusim to api, dekuji. To je super, ze mate featury implementovane jeste driv, nez me to napadne ;)

Takze staci vytocit prvni tu firemni linku, nebo se musi periodicky checkovat na nejaky status, az to nekdo zvedne a pak teprve vytacet druhe cislo z toho z webu? Mozna nejbezpecnejsi bude tomu vyhradit extra ucet s nizkym kreditem (a jeste usetrim 5Kc za nakup nove linky :mrgreen: )
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od xsouku04 »

Ta callback metoda má dva parametry - dvě telefonní čísla.
První je odkud a druhé kam.
To odkud bude číslo zákazníka, které sám zadá (třeba zkontrolovat, že to není nesmysl nebo na Kubě) a kam dodáte vy a bude to číslo toho, s kým chce mluvit.

A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Hooonza
Příspěvky: 256
Registrován: úte 03. led 2012 18:09:05

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od Hooonza »

http://doddlephone.com/
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od xsouku04 »

Hooonza píše:http://doddlephone.com/
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
Tohle může být dobré pro opakující se zákazníky. Jinak pro většinu populace se ale nelze spolehnout na to, že budou mít zvukovku v dobrém stavu, mít sluchátka s mikrofonem a být ochotni si nainstalovat tento doplněk do prohlížeče.
Tedy jednodušší a spolehlivější je obyčejný callback.
Uživatelský avatar
Largon
Příspěvky: 448
Registrován: pon 07. lis 2011 10:14:09

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od Largon »

xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Přidali jsme do API parametr simple (dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.
Jan Telefonista
Příspěvky: 78
Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od Jan Telefonista »

super, diky!
xtonda
Příspěvky: 769
Registrován: čtv 08. zář 2011 14:38:19

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od xtonda »

Largon píše:
xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Přidali jsme do API parametr simple (dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.
Bylo by možné aby v simple režimu ústředna automaticky a okamžitě ukončila spojení na caller jakmile je ukončen hovor na recipient (z jakékoliv příčiny včetně zavěšení recipientem)? To je žádoucí při použití v obráceném režimu, kdy volaný je vlastně caller, aby volaný nemohl dále volat a neutíkal kredit když nezavěsí. A hodí se to i v normálním režimu pokud volaný zavěsí jako první abych nemusel myslet na to, že na rozdíl od běžného GSM hovoru musím zavěsit i já. Doufám, že sem to napsal dost srozumitelně. Pokud to takto již funguje tak se omlouvám za zbytečný dotaz, zatím tento parametr nepodporuje webové rozhraní ani Android aplikace, takže to nemám jak zkusit.
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: spojeni zdarma z firmni stranky?

Příspěvek od kovik »

Dobry den,
ano je to tak, v simple rezimu je vyvolan pouze jeden hovor, ktery je ukoncen jakmile jeden z ucastniku zavesi.
Po zmacknuti * se hovor ukonci.
Odpovědět