spojeni zdarma z firmni stranky?
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10
spojeni zdarma z firmni stranky?
Dobry den,
chtel bych se zeptat, zda to lze, pripadne zda neuvazujete o tom zavest moznost umistit si na svoje www formular, kde by navstevnik vyplnil jeho cislo, zvolil oddeleni, se kterym chce spojit, pripadnou captchu a ustredna by ho spojila s prednastavenym odoricim cislem? Umi Vase api spojit 2 cisla? A taky jestli lze technicky zabezpecit, aby to slo spojit treba jen s vlastnima linkama, aby to nekdo, kdo se treba dostane ke zdroji php skriptu na hostingu nemohl zneuzit jako objednavaci callback na ucet firmy
Dekuji.
chtel bych se zeptat, zda to lze, pripadne zda neuvazujete o tom zavest moznost umistit si na svoje www formular, kde by navstevnik vyplnil jeho cislo, zvolil oddeleni, se kterym chce spojit, pripadnou captchu a ustredna by ho spojila s prednastavenym odoricim cislem? Umi Vase api spojit 2 cisla? A taky jestli lze technicky zabezpecit, aby to slo spojit treba jen s vlastnima linkama, aby to nekdo, kdo se treba dostane ke zdroji php skriptu na hostingu nemohl zneuzit jako objednavaci callback na ucet firmy
Dekuji.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Lze použít API zde.
https://www.odorik.cz/w/api:calls
Ke zdrojáku v php by se někdo dostat neměl. A pokud se dostane, bude to nejspíš jen nějaký náhodný útočník z internetu, který tuhle možnost nerozpozná. Na rozdíl, od javascriptu, který je plně přístupný.
Na co ale může být potřeba si dát pozor, pokud jako prvního spojíte toho, kdo volá, mohl by během hovoru zmáčknout * a nechat se na Váš účet spojit úplně někam jinam.
Pokud by byl zájem, mohli bychom udělat variantu spojování bez možnosti hovor přerušit zmáčknutím *.
Bezpečné je to tedy zatím jen tak, že nejdříve zavoláte zaměstnanci firmy a poté teprve na mobil.
https://www.odorik.cz/w/api:calls
Ke zdrojáku v php by se někdo dostat neměl. A pokud se dostane, bude to nejspíš jen nějaký náhodný útočník z internetu, který tuhle možnost nerozpozná. Na rozdíl, od javascriptu, který je plně přístupný.
Na co ale může být potřeba si dát pozor, pokud jako prvního spojíte toho, kdo volá, mohl by během hovoru zmáčknout * a nechat se na Váš účet spojit úplně někam jinam.
Pokud by byl zájem, mohli bychom udělat variantu spojování bez možnosti hovor přerušit zmáčknutím *.
Bezpečné je to tedy zatím jen tak, že nejdříve zavoláte zaměstnanci firmy a poté teprve na mobil.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Ja bych hekry nepodcenoval, ale zkusim to api, dekuji. To je super, ze mate featury implementovane jeste driv, nez me to napadne
Takze staci vytocit prvni tu firemni linku, nebo se musi periodicky checkovat na nejaky status, az to nekdo zvedne a pak teprve vytacet druhe cislo z toho z webu? Mozna nejbezpecnejsi bude tomu vyhradit extra ucet s nizkym kreditem (a jeste usetrim 5Kc za nakup nove linky )
Takze staci vytocit prvni tu firemni linku, nebo se musi periodicky checkovat na nejaky status, az to nekdo zvedne a pak teprve vytacet druhe cislo z toho z webu? Mozna nejbezpecnejsi bude tomu vyhradit extra ucet s nizkym kreditem (a jeste usetrim 5Kc za nakup nove linky )
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Ta callback metoda má dva parametry - dvě telefonní čísla.
První je odkud a druhé kam.
To odkud bude číslo zákazníka, které sám zadá (třeba zkontrolovat, že to není nesmysl nebo na Kubě) a kam dodáte vy a bude to číslo toho, s kým chce mluvit.
A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
První je odkud a druhé kam.
To odkud bude číslo zákazníka, které sám zadá (třeba zkontrolovat, že to není nesmysl nebo na Kubě) a kam dodáte vy a bude to číslo toho, s kým chce mluvit.
A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
http://doddlephone.com/
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Tohle může být dobré pro opakující se zákazníky. Jinak pro většinu populace se ale nelze spolehnout na to, že budou mít zvukovku v dobrém stavu, mít sluchátka s mikrofonem a být ochotni si nainstalovat tento doplněk do prohlížeče.Hooonza píše:http://doddlephone.com/
Používal jsem tohle, jde to nastavit.
Tedy jednodušší a spolehlivější je obyčejný callback.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Přidali jsme do API parametr simple (dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
super, diky!
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Bylo by možné aby v simple režimu ústředna automaticky a okamžitě ukončila spojení na caller jakmile je ukončen hovor na recipient (z jakékoliv příčiny včetně zavěšení recipientem)? To je žádoucí při použití v obráceném režimu, kdy volaný je vlastně caller, aby volaný nemohl dále volat a neutíkal kredit když nezavěsí. A hodí se to i v normálním režimu pokud volaný zavěsí jako první abych nemusel myslet na to, že na rozdíl od běžného GSM hovoru musím zavěsit i já. Doufám, že sem to napsal dost srozumitelně. Pokud to takto již funguje tak se omlouvám za zbytečný dotaz, zatím tento parametr nepodporuje webové rozhraní ani Android aplikace, takže to nemám jak zkusit.Largon píše:Přidali jsme do API parametr simple (dokumentace), který umožňuje výše zmíněné.xsouku04 píše:A my ještě musíme přidat možnost vypnout tu funkci, aby číslo odkud mohlo zmáčknout během vyzvánění * a nechat se spojit někam úplně jinam ale na Váš účet.
Re: spojeni zdarma z firmni stranky?
Dobry den,
ano je to tak, v simple rezimu je vyvolan pouze jeden hovor, ktery je ukoncen jakmile jeden z ucastniku zavesi.
Po zmacknuti * se hovor ukonci.
ano je to tak, v simple rezimu je vyvolan pouze jeden hovor, ktery je ukoncen jakmile jeden z ucastniku zavesi.
Po zmacknuti * se hovor ukonci.