TP-link adsl2 modem td-w8901gb kazí sip hlavičky

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
moas
Příspěvky: 11
Registrován: stř 12. říj 2011 7:40:58

Re: TP-link adsl2 modem td-w8901gb kazí sip hlavičky

Příspěvek od moas »

xsouku04 píše:Kolega má tento týden dovolenou, ale možná to spravil ale neodepsal.
Tak prosím raději počkejte ještě týden.
Počkal jsem pro jistotu dva. :-) Můžete to s ním tedy prosím ověřit, jestli je už všechno nastaveno správně a jestli si Grandstream nebude tahat tvrdošíjně nastavení sipu zvenku od vás?
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: TP-link adsl2 modem td-w8901gb kazí sip hlavičky

Příspěvek od kovik »

Dobry den, momentalne to funguje tak, ze na strankach si vygenerujete config pro grandstream, nastavite telefon aby si stahl vygenerovanou konfiguraci. Konfigurace na serveru zustava 6 minut potom se smaze... Kdyz telefon restartujete do 6 minut po vygenerovani na webu tak se prepise po 6 minutach uz tam zmeny zustanou.
moas
Příspěvky: 11
Registrován: stř 12. říj 2011 7:40:58

Re: TP-link adsl2 modem td-w8901gb kazí sip hlavičky

Příspěvek od moas »

kovik píše:Dobry den, momentalne to funguje tak, ze na strankach si vygenerujete config pro grandstream, nastavite telefon aby si stahl vygenerovanou konfiguraci. Konfigurace na serveru zustava 6 minut potom se smaze... Kdyz telefon restartujete do 6 minut po vygenerovani na webu tak se prepise po 6 minutach uz tam zmeny zustanou.
Uf uf... tohle nějak neumím pobrat. :-(
Takže si musím znovu projít celý wizard na https://www.odorik.cz/ucet/nastaveni_vo ... randstream ?
Já myslel, že stačí, když se připojím do webové administrace telefonu a tam místo sip.odorik.cz zadám 81.31.45.51:6688. Uložím, restartnu telefon a hotovka...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TP-link adsl2 modem td-w8901gb kazí sip hlavičky

Příspěvek od xsouku04 »

V podstatě to znamá, že pokud někdo provede nastavení pomocí webového vizarda a poté si chce změnit port na 81.31.45.51:6688 musí 6 minut počkat aby si telefon nestáhnul znovu původní nastavení.

Pokud jste za posledních 6 minut s našim webovým wizardem u té linky nepracoval, můžete to klidně opravit a mělo by to již takto zůstat.
Odpovědět