Chtěl bych docílit toho, aby při zavolání na pevnou linku začala zvonit linka A, za 15s se přidala linka B (příčemž A stále zvoní dál).
Nebude-li linka A připojená, začne rovnou zvonit linka B.
Nebude-li k připojená ani A ani B, anebo nikdo nezvedne do 50 s, začne zvonit i mobilní číslo (M).
V současné době mám nastaveno:
A má záložní číslo B a paralelní zvonění na sebe a s 15s zpožděním (*8315) na A.
B má záložní číslo M a zvonění jen na sebe.
Pokaždé, i když je B připojena, mi chodí mail o tom, že bylo přesměrováno na záložní číslo z důvodu nedostupnosti linky B. Není-li připojena, přijde mi upozornění 2x (a začne zvonit M). Nevím proč?
Ideálně bych chtěl ještě před přesměrováním na M nechat přehrát hlášku ve smyslu "budete přesměrování", ale to by asi došlo ke spojení hovoru, takže by se hovor volajícímu účtoval již při přehrání této hlášky?
A ještě jeden problém, přecházím od jiného VOIP operátora, kde mi zbyl poměrně velký kredit. Chtěl jsem při přesměrování na M dočasně používat funkci sipa s voláním z kreditu od jiného operátora, ale nevím, jak bych mohl správně předat číslo volajícího, aby se zobrazilo to a ne linka, která je použita k placení (a ověření) při použití sipa. Děkuji.
upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
Je opravdu nutné takto složitě podmíněné vyzvánění? Já bych doporučil obyčejné zpožděné paralelní zvonění.
Nevýhoda je, že volající to bude možná nucen nechat zvonit trochu déle, než se vám dozvoní až na mobilní telefon. Ale pokud se chce opravdu dovolat, myslím, že s tím nebude mít problém. Naopak, pokud to jen tak zkouší s něčím neurgentním, nebude vás na mobilu rušit a vy můžete zavolat zpět, až se dostanete domů/do kanceláře.
Zatím takto složitě podmíněné paralelní zvonění nikdo nevyžadoval. Je tedy otázka, zda-li by jej využilo více lidí.
Přidat hlášku hovor je přesměrován je možné zdarma. Je zde totiž precedent, dělá to totiž např. i český T-mobile.
Ale většina volajících lidí je z té hlášky zmatených a někteří si myslí, že ten přesměrovaný hovor budou platiti oni. Tedy podle mojí zkušenosti je to spíše ke škodě. Zvláště když to nejde vypnout.
Nevýhoda je, že volající to bude možná nucen nechat zvonit trochu déle, než se vám dozvoní až na mobilní telefon. Ale pokud se chce opravdu dovolat, myslím, že s tím nebude mít problém. Naopak, pokud to jen tak zkouší s něčím neurgentním, nebude vás na mobilu rušit a vy můžete zavolat zpět, až se dostanete domů/do kanceláře.
Zatím takto složitě podmíněné paralelní zvonění nikdo nevyžadoval. Je tedy otázka, zda-li by jej využilo více lidí.
Tohle opravdu nejde. V podstatě nikdo s podobným využitím nepočítá.gyrus píše: A ještě jeden problém, přecházím od jiného VOIP operátora, kde mi zbyl poměrně velký kredit. Chtěl jsem při přesměrování na M dočasně používat funkci sipa s voláním z kreditu od jiného operátora, ale nevím, jak bych mohl správně předat číslo volajícího, aby se zobrazilo to a ne linka, která je použita k placení (a ověření) při použití sipa. Děkuji.
Přidat hlášku hovor je přesměrován je možné zdarma. Je zde totiž precedent, dělá to totiž např. i český T-mobile.
Ale většina volajících lidí je z té hlášky zmatených a někteří si myslí, že ten přesměrovaný hovor budou platiti oni. Tedy podle mojí zkušenosti je to spíše ke škodě. Zvláště když to nejde vypnout.
Re: upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
Jak to tedy nastavit co nejjednoduseji?Je opravdu nutné takto složitě podmíněné vyzvánění? Já bych doporučil obyčejné zpožděné paralelní zvonění.
Jsou-li pripojeni A i B, tak zvoni A, po 15 s se prida B, po delsi dobe i M
Je-li pripojeno jen A, pak zvoni A a po delsi dobe se prida M
Je-li pripojeno jen B, pak zvoni B hned a po delsi dobe M.
Neni-li pripojeno ani A ani B, pak zvoni po delsi dobe M.
Rád bych to zkusil. Jak to mohu aktivovat? Kam mohu hlášku nahrát?Přidat hlášku hovor je přesměrován zdarma je možné. Je zde totiž precedent, dělá to totiž např. i český T-mobile.
Můj cíl byl přesvědečit volajícího, který nechce nic urgentního zavolat později. Je ale pravda, že delší vyzváněcí doba by mohla mít stejný efekt.
Re: upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
Aha, z posledního příspěvku mi vyplývá, že to tedy asi jeV současné době mám nastaveno:
A má záložní číslo B a paralelní zvonění na sebe a s 15s zpožděním (*8315) na A.
B má záložní číslo M a zvonění jen na sebe.
V současné době mám nastaveno:
A má záložní číslo B a paralelní zvonění na sebe a s 15s zpožděním (*8315) na B.
B má záložní číslo M a zvonění jen na sebe.
Přijde mi to jako možné nastavení, dvě zprávy o použití záložního čísla jsou z A a pak z B. Pokud se nevyplní mail, nebude chodit.
Podobný požadavek mám při použití pracovního čísla (A) a domácí linky (B). Ještě po M mám spadnutí na záznamník. Nepoužívám záložní číslo, ale časové přesměrování (o víkendech, svátcích a v noci rovnou B) a pokud se rozhodnu pro home-office, tak si A přihlásím i doma (tedy A i B v jednom zařízení). Zpožděné zvonění na M mám nastavené u A i u B (a může se stát, že dva různé hovory na A i B najednou zvoní na M, ale to je velmi řídký jev a pokud ano, jeden skončí v záznamníku)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
Bohužel, funkcionalita, že pokud je nějaká linka nepřihlášená, tak se celý cyklus zvonění o čas jejího vyzvánění zkrátí (tedy zvoní to rovnou jinde), není na Odorik.cz přítomna.gyrus píše: Jak to tedy nastavit co nejjednoduseji?
Jsou-li pripojeni A i B, tak zvoni A, po 15 s se prida B, po delsi dobe i M
Je-li pripojeno jen A, pak zvoni A a po delsi dobe se prida M
Je-li pripojeno jen B, pak zvoni B hned a po delsi dobe M.
Neni-li pripojeno ani A ani B, pak zvoni po delsi dobe M.
Pokud ale někdo se s vámi nutně potřebuje spojit, prostě si počká... Ti co Vám volají častěji, to prostě budou vědět. Případně to můžete i napsat tam, kde číslo uvádíte.
Řídit si vyzvánění pomocí odhlašování/vypínání SIP telefonů není moc obvyklý požadavek.
Re: upozornění o přesměrování bez přesměrování, SIPA a CLIP
Nechám tedy současné nastavení a vypnu informační mail o přesměrování (i když bych rád věděl o tom přesměrování na mobil).
Ale ještě mě trápí, že ve výpisu hovorů neumím poznat, zda hovor vyřídil telefon A nebo telefon B - hovor je zobrazený jako příchozí na A i přesměrovaný B a doba hovoru je u obou stejná. Umím to rozlišit jen podle doby zvonění, což není vidět na první pohled ale až při detailnějsím pohledu. Takže když budu chtít člověka na telefonu A odměňovat za vyřízené telefony, bude obtížné odfiltrovat to, co vyřídil B.
Ale ještě mě trápí, že ve výpisu hovorů neumím poznat, zda hovor vyřídil telefon A nebo telefon B - hovor je zobrazený jako příchozí na A i přesměrovaný B a doba hovoru je u obou stejná. Umím to rozlišit jen podle doby zvonění, což není vidět na první pohled ale až při detailnějsím pohledu. Takže když budu chtít člověka na telefonu A odměňovat za vyřízené telefony, bude obtížné odfiltrovat to, co vyřídil B.
Chtěl bych to zkusit. Jak to mohu aktivovat? Kam mohu hlášku nahrát?Přidat hlášku hovor je přesměrován zdarma je možné. Je zde totiž precedent, dělá to totiž např. i český T-mobile.
A co nějakým automatickým či semiautomatickým (aby to uměl i uplný laik) změnit nastavení vyzvánění při vypínání/zapínání A?Bohužel funkcionalita, že pokud je nějaká linka nepřihlášená tak se celý cyklus zvonění o čas jejího vyzvánění zkrátí (tedy zvoní to rovnou jinde) není na Odorik.cz přítomna.