Zdravím,
rád bych se zeptal, zda je nějaký vztah, mezi číslem čárového kódu na dobíjecích kartičkách Odoriku a SIM kartě ke kterému je karta určena. Hledal jsem nějakou spojitost mezi SIM kartou nebo například číslem účtu ke které je vydána a žádný shodný kód jsem nenašel. Když jsem kupoval simarty bez konkrétního čísla (určené k portaci), bylo mi řečeno, že kartičky k dobíjení ještě není možné vydat. Z toho usuzuji, že identifikace čárových kódů asi přiřadíte registrovanému účtu (nebo simkartě?) až nějakým "ručním přiřazením" v systému ?
Druhý dotaz - lze dobíjecí kartičku s čárovým kódem použít už ve chvíli, kdy ještě není dokončena portace čísla k navýšení stavu kreditu v uživatelském účtu ?
Děkuji ta reakci.
Vaca
dobíjení kreditu přes supercash - čárový kód
dobíjení kreditu přes supercash - čárový kód
Váca, přechází z Vodafonu a 802.VOX
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: dobíjení kreditu přes supercash - čárový kód
Kartička je přiřazena k účtu. To přiřazujeme v době, kdy kartičku vydáváme nebo zasíláme. Stav portace nebo simkarty nemá na funkčnost dobíjení žádný vliv.