Voláni přes SIP přímo v Android

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod Karel » ned 20. bře 2016 0:21:33

Příspěvekod xsouku04 » stř 16. bře 2016 22:18:54

Děkuji za tip. Důvod, proč tohle nedoporučujeme, je ten, že vestavěný SIP klient v androidu má jednu zásadní vadu, a to pokud voláte na nějaký mobil, který je vypnutý, neuslyšíte onu hlášku o nedostupnosti a místo toho uslyšíte jen falešné zvonění. Tedy pokud to neopravili, ale o tom zatím nevím.


Mám nokiu E51 a když volám z vestavěného klienta na vypnutý mobil tak taky neslyším hlášku o nedostupnosti, takže to není jen chyba androidu. Když volám přes mobiflo, tak hlášku vyslechnu a tím poznám, že volaný má vypnutý mobil, přes nastavení sip v nokii bohužel ne.
Karel
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 20. bře 2016 0:10:51

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod watslaw » stř 23. bře 2016 1:35:45

V této souvislosti bych měl dotaz na zdejší znalce androidu: Dá se tento androidí sip klient nějak zprovoznit na tabletu (Asus Memopad, Android 5.0), kde ikonka "Telefon" nebo "Kontakty" chybí?
watslaw
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř 08. dub 2015 9:48:48

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod xsouku04 » stř 23. bře 2016 9:28:04

watslaw píše:V této souvislosti bych měl dotaz na zdejší znalce androidu: Dá se tento androidí sip klient nějak zprovoznit na tabletu (Asus Memopad, Android 5.0), kde ikonka "Telefon" nebo "Kontakty" chybí?

Hlavní výhoda integrovaného SIP klienta spočívá v dobré integraci do funkcí telefonu. Lepší zvuk než jiné aplikace lze dosáhnout spíše výjimečně. Vzhledem k tomu, že integrovaný sip se nastavuje právě v aplikaci "sluchátko" tedy asi telefon, v menu v položce Settings (nastavení) -> calls (hovory)-> Phone account settings (nastavení telefonních účtů), je možné, že to u vás ani nastavit nejde.
Ale není to žádná škoda, protože zoiper nebo csipsimple volá taky dobře a bez té zásadní vady v podobě falešného zvonění.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod watslaw » stř 23. bře 2016 17:27:41

xsouku04 píše:
watslaw píše:V této souvislosti bych měl dotaz na zdejší znalce androidu: Dá se tento androidí sip klient nějak zprovoznit na tabletu (Asus Memopad, Android 5.0), kde ikonka "Telefon" nebo "Kontakty" chybí?

Hlavní výhoda integrovaného SIP klienta spočívá v dobré integraci do funkcí telefonu. Lepší zvuk než jiné aplikace lze dosáhnout spíše výjimečně. Vzhledem k tomu, že integrovaný sip se nastavuje právě v aplikaci "sluchátko" tedy asi telefon, v menu v položce Settings (nastavení) -> calls (hovory)-> Phone account settings (nastavení telefonních účtů), je možné, že to u vás ani nastavit nejde.
Ale není to žádná škoda, protože zoiper nebo csipsimple volá taky dobře a bez té zásadní vady v podobě falešného zvonění.

Moje motivace byla právě kvůli tomu, že si druhá strana občas při volání z CSipSimple a Linphone (tam to bylo ještě horší) stěžovala na výpadky, kdy nebylo slyšet, a na skutečném telefonu (Galaxy S4) byl integrovaný SIP klient skutečně lepší. Chtěl jsem to tedy zprovoznit i na tabletu.

Další věc byla, že jsem si chtěl hrát s video hovory, ale ty mi ani v csipsimple ani v Linhponu uspokojivě nefungovaly (zkoušel jsem to volání na linku s ** na začátku) - vždy to buď video spojení nenavázalo, nebo to spadlo. Chtěl jsem to mezi těmito zařízeními vyzkoušet přes integrovaný SIP klient.
watslaw
 
Příspěvky: 23
Registrován: stř 08. dub 2015 9:48:48

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod Zedna » stř 23. bře 2016 19:56:47

Zde je odkaz na muj prispevek s popisem nastaveni integrovaneho Android SIP klienta:
viewtopic.php?f=14&t=1217&p=16080#p16080
Uživatelský avatar
Zedna
 
Příspěvky: 720
Registrován: stř 04. dub 2012 0:57:53

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod fohat » čtv 24. bře 2016 19:53:48

Mám štěstí na dvousimkáče ZTE v967s a LG D335E,kde ZÁSADNĚ pouze přesZOIPER IAX volám perfektně...Příchozí na druhé sim GSM...
fohat
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 07. črc 2014 20:26:35

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod osmdesát » stř 04. kvě 2016 20:55:29

xsouku04 píše:Děkuji za tip. Důvod, proč tohle nedoporučujeme, je ten, že vestavěný SIP klient v androidu má jednu zásadní vadu, a to pokud voláte na nějaký mobil, který je vypnutý, neuslyšíte onu hlášku o nedostupnosti a místo toho uslyšíte jen falešné zvonění. Tedy pokud to neopravili, ale o tom zatím nevím.

Zdá se, že chyba "falešného vyzvánění" je v módě už od dob Symbianu, protože mně to na Nokii N95 dělá také. Navíc se tam často stává, že zvuk od volaného mi tam naskočí až v momentě, kdy se představil a několik vteřin už netrpělivě čeká, až začnu hovořit.
Takže já osobně bych také uvítal možnost zdánlivého zvednutí už během vyzvánění, byť to odporuje standardu. Proto bych to dal jen jako volitelnou možnost pro ty, kteří vědí, oč jde a opravdu to potřebují.
osmdesát
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod osmdesát » stř 22. čer 2016 9:38:25

Všiml jsem si, že jste už implementovali přenos vyzváněcího tónu do audia jakoby zvednutého hovoru. Máte to tedy uděláno tak, že server detekuje problémové klienty automaticky a udělá to jen jim, nebo to tak máte plošně a jsou takto ošetřeny i korektně fungující telefony?
osmdesát
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod luky » stř 27. črc 2016 18:44:09

jedna věc je na nativním SIP klientovi v androidu bezkonkurenční. Když přes něj voláte a zrovna vám někdo volá na vaše mobilní číslo, tak vám to neshodí váš voip hovor. Volající uslyší, že máte obsazeno. Když budu volat z CSipsimple a někdo mi zavolá, tak se mi můj probíhající hovor přeruší
luky
 
Příspěvky: 632
Registrován: sob 24. bře 2012 21:56:12

Re: Voláni přes SIP přímo v Android

Příspěvekod xsouku04 » stř 27. črc 2016 21:56:12

osmdesát píše:Všiml jsem si, že jste už implementovali přenos vyzváněcího tónu do audia jakoby zvednutého hovoru. Máte to tedy uděláno tak, že server detekuje problémové klienty automaticky a udělá to jen jim, nebo to tak máte plošně a jsou takto ošetřeny i korektně fungující telefony?

Zatím to není, ale pracujeme na tom.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6314
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků