Nepovolené přesměrování

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
george
Příspěvky: 18
Registrován: stř 29. kvě 2013 20:53:08

Nepovolené přesměrování

Příspěvek od george »

Dobrý den.
Zkoušel jsem přesměrovat hovor přímo na přístroji (v síti Odorik) a přišel mě mail - nepovolené přesměrování - co se děje??? ono se to nesmí? když to přístroj umožňuje. Z jakých důvodů chodí toto upozornění? Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nepovolené přesměrování

Příspěvek od xsouku04 »

george píše:Dobrý den.
Zkoušel jsem přesměrovat hovor přímo na přístroji (v síti Odorik) a přišel mě mail - nepovolené přesměrování - co se děje??? ono se to nesmí? když to přístroj umožňuje. Z jakých důvodů chodí toto upozornění? Děkuji za odpověď.
Smí se to, ale přesměrování telefonem funguje na číslo v síti. O tom mailu jsem nevěděl, ale pravděpodobně to spíše vysvětluje, abyste nehledal jiný důvod, proč to nejde.

Preferovaný způsob přesměrování je u nás v paralelním zvonění. Tedy nikoli v telefonu. Je to z toho důvodu, že každý telefon je jiný a ono přesměrování bývá často a nešikovně schováno v nepřehledném menu. Navíc je dobré mít nastavení centrálně na jednom místě a ne na více různých VoIP telefonů v různých lokalitách.
Pokud si přeci jen preferujete nastavit dočasné přesměrování na svém telefonu třeba na svůj mobil, můžete to udělat pomocí další linky a funkce "záložní číslo".
Kromě hackerů, kteří takto občas pomocí napadnutého VoIP zařízení přesměrují hovory na nějaké hodně drahé číslo, o tuhle možnost nebyl ze strany zákazníků Odorik zatím velký zájem.
Odpovědět