Výpis volání - příchozí hovor veden jako odchozí?

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
5uch
Příspěvky: 453
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Výpis volání - příchozí hovor veden jako odchozí?

Příspěvek od 5uch »

Ve výpisu volání jsem objevil několik hovorů, které jsou vedeny (i pro filtrování) jako odchozí.
Přitom šlo o příchozí hovor. Jako číslo volajícího (odkud) je správně uváděno cizí číslo; jako volané číslo (kam) interní číslo naší linky.

Zajímavé je, že se to systematicky objevilo u čísla nějakého otravného telemarketingu (několik nezvednutých volání než byl šmejd poslán kam patří).
ID volání:
155721971
155468973
155359065
155282314

Občas se to projevuje i u volání z jiných čísel:
155317288
153393998
156037473

Cena volání je správně (pro příchozí hovor nulová).
Je pro to nějaké vysvětlení, nebo je to chyba systému evidence?

Zdá se, že jako odchozí jsou vedena i volání (z mobilu) na "prozváněcí" čísla k objednání zpětného volání.
To bych ještě dovedl pochopit... i když je tu otázka, zda tato volání z "cizího čísla na jiné cizí" vůbec uvádět přehledu volání.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Odpovědět