Je možné že cizí operátor generuje zvonění sám bez ohledu na to, co dostane od nás. Je to tak korektní. Pokud je tomu tak, tak s tím nic neuděláme.gyrus píše:Dobrý den,
Když k nám někdo volá, volá na číslo u jiného operátora a v Odoriku se hovor převezme pomocí "vlastního telefonního čísla od jiného operátora", které je potom směřováno na existující nomadické číslo v síti Odorik. Ale k němu neumím správně nastavit hudbu při vyzvánění.
Pokud volám na číslo u cizího operátora, vyzváněcí tón se nemění. Pokud volám přímo nomadické číslo, vyzvánění je (při současném nastavení) změněno. Půjde to nějak nastavit? Anebo mi pomůže nastavit směrování SIP jméno místo toho nomadického čísla?
Hudba při vyzvánění
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba při vyzvánění
Re: Hudba při vyzvánění
Mohu to ještě nějak vyzkoušet, zda je to skutečně tím?xsouku04 píše: Je možné že cizí operátor generuje zvonění sám bez ohledu na to co dostane od nás. Je to tak korektní. Pokud je tomu tak, tak s tím nic neuděláme.
To zvonění je u mne trochu zamíchané:
1) pokud je linka 1 zapnutá, pak následuje paralelní vyzvánění, kdy se po 15 s přidá zvonění i na linku 2
2) linka 1 má jako záložní číslo linku 2, tedy pokud je linka 1 offline, pak rovnou začne zvonit linka 2
3) pokud je i linka 2 offline, tak telefon vyzvání jen 20 s a pak se "spojení" přeruší
- Nebyl bych schopen zařadit hudbu při vyzvánění někam do toho řetezu za použití přepínání v rámci Odoriku?
- Proč, když nastane případ 3, zvoní pro volajícího telefon jen 20s?
- Šlo by v případě 3 přidat nějak delší falešné zvonění (třeba jako *82 do záložního čísla linky 2)? Anebo právě tam tu hudbu při vyzvánění?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba při vyzvánění
Prosím příklad, potřebuji id konkrétního hovoru. Pokud nějaký telefon zvoní jen krátce, zpravidla to bývá nastavením přímo v tom telefonu.gyrus píše: - Proč, když nastane případ 3, zvoní pro volajícího telefon jen 20s?
Ale to mohu jednoznačně potvrdit, když se podívám na ono id. Také ta ostatní nastavení se mi budou mnohem lépe zkoumat, když se podívám, co máte přesně nastaveno. To id mi stačí.
Re: Hudba při vyzvánění
např. ID 209836656 (pro volajícího zvonilo 22 s, u nás byly obě linky vypnuté - offline)
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba při vyzvánění
Přidejte si do paralelní zvonění další položku jen *082, pak tam nebude to omezení na cca 20s. Ono totiž když volá na všechny linky selže, tak se zvonění přeruší. Když tam bude navíc ono paralelní zvonění, tak to bude falešně zvonit, i když ve zkutečnosti všechny volané linky selhávají.gyrus píše:např. ID 209836656 (pro volajícího zvonilo 22 s, u nás byly obě linky vypnuté - offline)
Otázku jsem nepochopil. Pokud ale jiný operátor během zvonění nepřenáší zvuk, tak určitě to vyřeší, pokud přidáte uvítací hlášku. Tím dojde ke zdvihnutí hovoru a zvuk zvonění se bude přenášet. Nevýhoda je, že za to dobu, kdy to vyzvání, volající bude platit. Což ale nyní vadí čím dál méně.- Nebyl bych schopen zařadit hudbu při vyzvánění někam do toho řetezu za použití přepínání v rámci Odoriku?
Re: Hudba při vyzvánění
Při volání na naší pevnou linku u odorika slyším při volání z jiné linky nastavenou hudbu při vyzvánění (hovor 244547119). Při volání z mobilu (vodafone) slyším jen normální vyzváněcí tón (hovor 244547146)? Co mám udělat, abych nastavenou hudbu při vyzvánění slyšel i z toho mobilu?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8146
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hudba při vyzvánění
Vypadá to, že někdo po cestě se nechová korektně. Dost možná je to T-mobile. Pošleme jak ringing, tak posíláme onen zvuk. Zvuk má v SIP vždy přednost před ringing. Ale v T-mobile, nebo nějaký velký vývojář SIP velkých krabic, to nejspíš neví, na zvyklosti a normy kašle.gyrus píše:Při volání na naší pevnou linku u odorika slyším při volání z jiné linky nastavenou hudbu při vyzvánění (hovor 244547119). Při volání z mobilu (vodafone) slyším jen normální vyzváněcí tón (hovor 244547146)? Co mám udělat, abych nastavenou hudbu při vyzvánění slyšel i z toho mobilu?
Řešením by mohlo být neposlat ringing, to by ale mohlo způsobit jiné nekorektní chování po cestě, kdyby např. nedovolili dostatečně dlouhé vyzvánění. To je třeba vyzkoušet.
Pokud by to problém nebyl, mohli bychom ringing neposílat nikdy, když hrozí, že bude potřeba ještě přehrát nějaký zvuk.
Kolega je nyní na dovolené.
Zatím doporučuji tam dát hlasovou schránku.
Re: Hudba při vyzvánění
Stejně (tj. je tam jen standardní zvonění) se chová i O2 i Vodafone. Rád vyzkouším, až bude Váš kolega zpět.
Re: Hudba při vyzvánění
Stále se to chová stejně, mohu něco změnit ve svém nastavení?
Re: Hudba při vyzvánění
Dobry den,gyrus píše:Stále se to chová stejně, mohu něco změnit ve svém nastavení?
prosim poslete mi id nejakeho takoveho hovoru. Podle toho Vas poznam a budu Vas kontaktovat primo na testovani.
Dekuji