Hudba při vyzvánění

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
george
Příspěvky: 18
Registrován: stř 29. kvě 2013 20:53:08

Hudba při vyzvánění

Příspěvek od george »

Dobrý den.
Po dlouhé snaze zřídit hudbu při vyzvánění jsem usoudil, že je to rozbité. Buď dělám chybu, nebo nevim (stále nefunkční, poslední pokus byl v 1:00 v noci a ráno - nefunkční) napsal jsem to přesně tak jak to máte v návodu kromě čísla linky tam jsem napsal svoji linku. Prosím o radu. Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od xsouku04 »

Opět opakuji, že změny se projevují každou celou hodinu. Tedy pokud přejmenování zvukové hlášky provedete v 1 hodinu 1 minutu, projeví se to ve dvě.
george
Příspěvky: 18
Registrován: stř 29. kvě 2013 20:53:08

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od george »

Od 1:00 do 7:00 je snad dost dlouhá doba, NE???
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od kovik »

george píše:Od 1:00 do 7:00 je snad dost dlouhá doba, NE???
Dobry den,poslete mi prosim cislo uctu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od xsouku04 »

Důvod je tento. Jelikož na veřejném čísle v paralelním zvonění máte kromě vyzvánění na číslo v síti i paralelní zvonění do hlasové schránky, místo MoLRXXXXXX (Music on Line Ringing - hudba při zvonění linky) je nutné použít zkratku MoPRXXXXXX (Music on Parallel Ringing - hudba při paralelním vyzvánění).
Jde o to, že pokud použijete MoLR a v paralelním zvonění více jak jedna platná položka, je vytvářeno falešné zvonění, které původní zvuk linky "přemaže".
Tedy pokud byste měl v paralelním zvonění nasměrováno na dvě mobilní čísla, která jsou obě vypnuta, volající stejně uslyší jen zvonění.
MoLR je užitečný jen pokud máte v paralelním zvonění jen jediné číslo linky, nebo pro hovory přímo na číslo linky v síti *XXXXXX.

Onu nápovědu v menu "nastavení účtu" -> "IVR-hlasové menu" -> "správa zvukových hlášek" jsem trochu upravil, aby to bylo jasnější.
chrml
Příspěvky: 38
Registrován: pon 06. led 2014 15:06:26

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od chrml »

Dobrý den.
Taky mi to nefunguje.
Mám nastaveno zpožděné paralelní zvonění na mobil (*08310<mobil>), proto jsem použil název hlášky "MoPR". Číslo linky používat nechci, tzn. by to takto mělo jít pro všechny. Ale stále nic nehraje (zkoušel jsem to dnes před dvanáctou, takže hodina uběhla).
Nějaká rada?
Díky
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od kovik »

Dodry den,
1 polozka v paralelnim zvoneni = MoLR,vice jak jedna polozka = MoPR. Nezalezi na cisle,ale poctu polozek.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od xsouku04 »

kovik píše:Dodry den,
1 polozka v paralelnim zvoneni = MoLR,vice jak jedna polozka = MoPR. Nezalezi na cisle,ale poctu polozek.
No já bych to upřesnil. Pokud máte v paralelním zvonění hovor směrován na jedinou linku v síti odorik, je potřeba použít MoLR, pokud máte na více různých čísel, tak MoPR.
Vice položek můžete docílit vždy, pokud je to žádoucí pomocí *082 - což je jen falešné zvonění.

Pokud by v paralelním zvonění bylo jediné číslo a to mobilní číslo MoLR se neprojeví, to se projevuje jen při směrování na linky v síti Odorik.

Abych mohlo poznat, proč vám to nejde, potřebuji znát minimálně celý obsah paralelního zvonění.
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 505
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od kovik »

Dobry den,kdyz volam na verejne cislo 49959XXXXX tak tam zacne hrat panter, je to namixovane tak, ze prvni 3s je jenom zvoneni, pak je 5s fade in a pak uz to hraje. Je to tak z toho duvodu, aby bylo zrejme, ze to zvoni, a aby tam nebyl nejednou nejaky 'hluk'.
gyrus
Příspěvky: 51
Registrován: sob 05. pro 2015 20:14:45

Re: Hudba při vyzvánění

Příspěvek od gyrus »

Dobrý den,
Když k nám někdo volá, volá na číslo u jiného operátora a v Odoriku se hovor převezme pomocí "vlastního telefonního čísla od jiného operátora", které je potom směřováno na existující nomadické číslo v síti Odorik. Ale k němu neumím správně nastavit hudbu při vyzvánění.
Pokud volám na číslo u cizího operátora, vyzváněcí tón se nemění. Pokud volám přímo nomadické číslo, vyzvánění je (při současném nastavení) změněno. Půjde to nějak nastavit? Anebo mi pomůže nastavit směrování SIP jméno místo toho nomadického čísla?
Naposledy upravil(a) gyrus dne čtv 25. kvě 2017 19:54:25, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět