Zdravím
Chtěl jsem se zeptat jestli se u odoriku neplánuje takzvaná Modrá linka - 810, 844 prý jsou u Modré linky jsou náklady rozděleny mezi volaného a volajícího. Což by se docela hodilo pokud by to nebyli vysoké částky.
Děkuji
Modrá linka
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrá linka
Barevné linky jsou výhodné hlavně pro mobilní operátory, protože se na ně obvykle není možné použít volné minuty/neomezené volání a cena navíc bývá přemrštěná.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=33&t=3067
Nově je použití takových linek často na hraně zákona, protože zákazník má právo se dovolat za běžnou cenu. https://www.dtest.cz/clanek-4995/zlevni ... na-osmicky
Smysl tak mají jen čísla 800, kde sice mobilní operátor vydělá také, ale je to výhodné alespoň pro volajícího.
Tyto barevné linky mají také nevýhodu v podobě měsíčního či ročního paušálu. Takto vybrané peníze z velké části inkasuje Český telekomunikační úřad.
Proto považuji za lepší investovat do jednorázového poplatku za přidělení nějakého opravdu pěkného geografického čísla. Neplatíte pak nic za příchozí hovory a např. u Odorik.cz ani žádný měsíční poplatek. A číslo máte na věky, případně jej můžete někomu dál prodat, pokud byste jej už nepotřebovali.
Cena běžného hovoru (ne na čísla s často neznámou vyšší cenou, které spousta lidí nesnáší) přestává být faktor, který by zákazníka mohl nalákat či odradit. A stále klesá...
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=33&t=3067
Nově je použití takových linek často na hraně zákona, protože zákazník má právo se dovolat za běžnou cenu. https://www.dtest.cz/clanek-4995/zlevni ... na-osmicky
Smysl tak mají jen čísla 800, kde sice mobilní operátor vydělá také, ale je to výhodné alespoň pro volajícího.
Tyto barevné linky mají také nevýhodu v podobě měsíčního či ročního paušálu. Takto vybrané peníze z velké části inkasuje Český telekomunikační úřad.
Proto považuji za lepší investovat do jednorázového poplatku za přidělení nějakého opravdu pěkného geografického čísla. Neplatíte pak nic za příchozí hovory a např. u Odorik.cz ani žádný měsíční poplatek. A číslo máte na věky, případně jej můžete někomu dál prodat, pokud byste jej už nepotřebovali.
Cena běžného hovoru (ne na čísla s často neznámou vyšší cenou, které spousta lidí nesnáší) přestává být faktor, který by zákazníka mohl nalákat či odradit. A stále klesá...