Modrá linka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
GustavoWoltmann
Příspěvky: 1
Registrován: pát 03. čer 2016 12:34:05

Modrá linka

Příspěvek od GustavoWoltmann »

Zdravím

Chtěl jsem se zeptat jestli se u odoriku neplánuje takzvaná Modrá linka - 810, 844 prý jsou u Modré linky jsou náklady rozděleny mezi volaného a volajícího. Což by se docela hodilo pokud by to nebyli vysoké částky.

Děkuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrá linka

Příspěvek od xsouku04 »

Barevné linky jsou výhodné hlavně pro mobilní operátory, protože se na ně obvykle není možné použít volné minuty/neomezené volání a cena navíc bývá přemrštěná.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=33&t=3067
Nově je použití takových linek často na hraně zákona, protože zákazník má právo se dovolat za běžnou cenu. https://www.dtest.cz/clanek-4995/zlevni ... na-osmicky

Smysl tak mají jen čísla 800, kde sice mobilní operátor vydělá také, ale je to výhodné alespoň pro volajícího.

Tyto barevné linky mají také nevýhodu v podobě měsíčního či ročního paušálu. Takto vybrané peníze z velké části inkasuje Český telekomunikační úřad.

Proto považuji za lepší investovat do jednorázového poplatku za přidělení nějakého opravdu pěkného geografického čísla. Neplatíte pak nic za příchozí hovory a např. u Odorik.cz ani žádný měsíční poplatek. A číslo máte na věky, případně jej můžete někomu dál prodat, pokud byste jej už nepotřebovali.
Cena běžného hovoru (ne na čísla s často neznámou vyšší cenou, které spousta lidí nesnáší) přestává být faktor, který by zákazníka mohl nalákat či odradit. A stále klesá...
Odpovědět