xsouku04 píše:osmdesát píše:Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.
Co přesně jste kam zadal a co přesně vám kdo napsal? Takové zásahy děláme, jen pokud někdo způsobuje zacyklení hovorů. K zacyklení může snadno dojít, když má dvě čísla A a B a zálohuje voláním B a B na A, ale čísla nejdou v jeden okamžik obě, protože vypadne internet. Pak se snadno může hovor zacyklit. Nevím o žádném jiném důvodu, proč bychom to dělali. Záložní číslo typicky bývá mobilní, protože když někomu nejde internet, jiným než mobilním číslem by si nepomohl. Tedy způsob je to správný, jediné omezení je v tom, že si musíte dát pozor, abyste nezpůsobil zacyklení hovorů. Tedy že hovor je směrován z čísla A na číslo B a z B na A ...
xsouku04 píše:osmdesát píše:Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.
Důvod je prostý. Příchozí hovory na mobilní číslo nejdou vůbec přes nás, jsou směrovány přímo na SIM. Tudíž bohužel věci jako paralelní zvonění nastavovat nelze.
Z VoIP linky jde bez problému dělat odchozí hovory a jde se na ni i dovolat, ale to se musí volat na číslo v síti a ne na ono mobilní číslo.
xsouku04 píše:Prý by ta původní chyba měla být už opravena. Prosím otestujte.
osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.
xsouku04 píše:osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.
Pokud potřebujete další paralelní zvonění, k tomu slouží zdarma další SIP jméno, které paralelní zvonění umožňuje. Máte tedy vše správně, chyba bylo jen v tom příznaku přesměrování.
Pokud chcete využít paralelní zvonění na čísle linky, tedy když někdo vytočí třeba *300116 je možné si číslo v síti nasměrovat na ono sip jméno (je na to volba v té velké tabulce jak je uvedené SIP heslo) a využít jeho paralelní zvonění.
osmdesát píše:Oživuji toto téma. Opět se mi příznak přesměrování na mobilu nezobrazuje.
Hovor na veřejné číslo směrován na sip jméno, z něj poslán a) na mobilní číslo s 10vteřinovým zpožděním, b) na linku odoriku.
Máte tam chybu, nebo je něco, co rozhoduje o vložení příznaku přesměrování? Nebo existuje nějaký prefix, kterým to přinutím, aby mi to příznak přesměrování ukazovalo, i když máte momentálně něco v systému rozhašené?
Občas se mi stane, že na mobil přijde přesměrovaný hovor bez příznaku přesměrování, odmítnu jej a vzápětí to začne zvonit zas, tentokrát už s příznakem.
Tomuhle chování nerozumím, přece když jej jednou odmítnu, znamená to, že jej nechci.
xsouku04 píše:osmdesát píše:Oživuji toto téma. Opět se mi příznak přesměrování na mobilu nezobrazuje.
Hovor na veřejné číslo směrován na sip jméno, z něj poslán a) na mobilní číslo s 10vteřinovým zpožděním, b) na linku odoriku.
Máte tam chybu, nebo je něco, co rozhoduje o vložení příznaku přesměrování? Nebo existuje nějaký prefix, kterým to přinutím, aby mi to příznak přesměrování ukazovalo, i když máte momentálně něco v systému rozhašené?
Občas se mi stane, že na mobil přijde přesměrovaný hovor bez příznaku přesměrování, odmítnu jej a vzápětí to začne zvonit zas, tentokrát už s příznakem.
Tomuhle chování nerozumím, přece když jej jednou odmítnu, znamená to, že jej nechci.
Prosím o id problémového hovoru.
Každý z našich dodavatelů má dost možná jiné představy o tom jak si přeje příznak přesměrování předávat. Proto je možné, že to u jednoho funguje u druhého ne. Příznak se může ztratit i někde dále a ne u nás. Tedy je třeba na konrétním hovoru prověřit, jestli u nás bylo vše v pořádku a pak případně předat reklamaci dále. Proto potřebuji id hovoru, kde si jste jist tím, že se problém vyskytl.
kovik píše:Dobry den,
opraveno.
Byla to kombinace zahraničního přesměrovaného čísla a hovoru na SIP uri. Problém byl u nás.
Diky za nahlaseni a pripadne otestovani.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků