Stránka 1 z 4

Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve ok)

Napsal: stř 20. črc 2016 14:59:23
od BobS
Dobrý den,
dnes jsem zjistil, že se mi na displeji mého mobilu nezobrazuje příznak přesměrování, pokud je hovor přesměrován přes Odorik (např. na Ha-loo mi to jde stále ok).
Nefunguje ani při Paralelním vyzvánění ani při Záložním číslu, ani bez/s prefixem *087 (tedy zobrazení přesměrované linky).

Díky za jakoukoliv pomoc!

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: stř 20. črc 2016 22:46:18
od xsouku04
BobS píše:Dobrý den,
dnes jsem zjistil, že se mi na displeji mého mobilu nezobrazuje příznak přesměrování, pokud je hovor přesměrován přes Odorik (např. na Ha-loo mi to jde stále ok).
Nefunguje ani při Paralelním vyzvánění ani při Záložním číslu, ani bez/s prefixem *087 (tedy zobrazení přesměrované linky).

Díky za jakoukoliv pomoc!
Děkuji za nahlášení. Zavolal jsem si tak a taky mi to udělalo. Vypadá to, že to způsobuje náš nový dodavatel pro hovory Česko mobil. Buď je to chyba u něj, nebo striktně vyžaduje všechny nesmyslné podparametry hlavičky Diversion. Napsal jsem jim a předpokládám, že to podle toho, co odpoví, to opraví on nebo to opravíme u nás, aby měl všechny nesmyslné části, jak možná vyžaduje.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 21. črc 2016 14:18:01
od xsouku04
Vypadá to na problém jen při volání do Vodafone, dnes se ale nevyskytuje, protože dnes jsou hovory směrovány náhradním způsobem u kterého se to nevyskytuje. Pracujeme na tom, aby se to již nevyskytlo při jakékoli konstelaci.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 21. črc 2016 17:03:35
od BobS
Mé včerejší testy probíhali do sítě T-Mobile (resp. na jejich virtuála)

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 21. črc 2016 17:28:21
od xsouku04
BobS píše:Mé včerejší testy probíhali do sítě T-Mobile (resp. na jejich virtuála)
A teď to dělá také?
Můžete mi poslat id hovoru? Protože když si přesměruji hovor na své číslo mobilní virtuál Odorik.cz, je vše ok, když na Vodafone, příznak přesměrování nedorazí.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 28. črc 2016 21:02:00
od BobS
Omlouvám se pozdní odpověď. Už to funguje více dnů-
Nyní pro jistotu testováno ze sítě T-Mobile s přesměrováním Odorik linky na jiný T-Mobile a vše ok. Díky!

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: stř 10. srp 2016 14:44:54
od Radouch
Mně se při paralelním vyzvánění na mobilu s Oskartou (virtuál Vodafonu) příznak přesměrování neobjevuje - asi již také delší dobu, jen těch paralelně zvonících hovorů zase tolik nemám, abych si přesněji všimnul, kdy asi problém vzniknul. Dříve jsem se podle zobrazení příznaku přesměrování mohl rozhodnout, zda hovor vzít nebo ho nechat zmeškat a následně řešit jinak, ale teď až z výpisu hovorů (např. ID 173095353, 172148376, 171829316, 171829314, 171193749, 167634762) poznám, že šlo o paralelní vyzvánění a ne přímý hovor na můj mobil.

Doplňuji ještě po několika testech, že problém se týká podle všeho jen cílových čísel v síti Vodafonu, jak už výše uvedl pan Soukup (pro číslo přímo z jejich sítě je vše stejné jako pro Oskartu - u T-Mobile čísla a Bleskmobilu coby virtuála O2 je vše zcela v pořádku).

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: stř 10. srp 2016 16:11:14
od xsouku04
Radouch píše:Mně se při paralelním vyzvánění na mobilu s Oskartou (virtuál Vodafonu) příznak přesměrování neobjevuje - asi již také delší dobu, jen těch paralelně zvonících hovorů zase tolik nemám, abych si přesněji všimnul, kdy asi problém vzniknul. Dříve jsem se podle zobrazení příznaku přesměrování mohl rozhodnout, zda hovor vzít nebo ho nechat zmeškat a následně řešit jinak, ale teď až z výpisu hovorů (např. ID 173095353, 172148376, 171829316, 171829314, 171193749, 167634762) poznám, že šlo o paralelní vyzvánění a ne přímý hovor na můj mobil.

Doplňuji ještě po několika testech, že problém se týká podle všeho jen cílových čísel v síti Vodafonu, jak už výše uvedl pan Soukup (pro číslo přímo z jejich sítě je vše stejné jako pro Oskartu - u T-Mobile čísla a Bleskmobilu coby virtuála O2 je vše zcela v pořádku).
Ano, je to tak, je to problém Vodafonu. Řešíme to. Tedy přesněji řeší to už cca 14 dní náš nový dodavatel s Vodafonem.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: pon 29. srp 2016 8:19:52
od Radouch
xsouku04 píše:Ano je to tak, je to problém Vodafonu. Řešíme to. Tedy přesněji řeší to už cca 14 dní náš nový dodavatel s Vodafonem.
Po měsíci řešení stále žádná změna - je nějaký výhled, že věc bude někdy napravena?

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: pon 29. srp 2016 13:44:07
od xsouku04
Radouch píše:
xsouku04 píše:Ano je to tak, je to problém Vodafonu. Řešíme to. Tedy přesněji řeší to už cca 14 dní náš nový dodavatel s Vodafonem.
Po měsíci řešení stále žádná změna - je nějaký výhled, že věc bude někdy napravena?
Už je známa podstata problému (myslím, že z minulého týdne). V současné době jen náš dodavatel odkládá nasazení změny, která by měla - jak je již otestováno - problém opravit.
Proč to tak odkládá a kdy onu změnu plánuje nasadit, nevím, ale předpokládám, že to do příštího týdne bude, pokud ne, budu to urgovat.