od Radouch » stř 10. srp 2016 14:44:54
Mně se při paralelním vyzvánění na mobilu s Oskartou (virtuál Vodafonu) příznak přesměrování neobjevuje - asi již také delší dobu, jen těch paralelně zvonících hovorů zase tolik nemám, abych si přesněji všimnul, kdy asi problém vzniknul. Dříve jsem se podle zobrazení příznaku přesměrování mohl rozhodnout, zda hovor vzít nebo ho nechat zmeškat a následně řešit jinak, ale teď až z výpisu hovorů (např. ID 173095353, 172148376, 171829316, 171829314, 171193749, 167634762) poznám, že šlo o paralelní vyzvánění a ne přímý hovor na můj mobil.
Doplňuji ještě po několika testech, že problém se týká podle všeho jen cílových čísel v síti Vodafonu, jak už výše uvedl pan Soukup (pro číslo přímo z jejich sítě je vše stejné jako pro Oskartu - u T-Mobile čísla a Bleskmobilu coby virtuála O2 je vše zcela v pořádku).