Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve ok)

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » čtv 16. úno 2017 11:21:26

Prý by ta původní chyba měla být už opravena. Prosím otestujte.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6079
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod osmdesát » čtv 16. úno 2017 12:59:19

xsouku04 píše:
osmdesát píše:Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.

Co přesně jste kam zadal a co přesně vám kdo napsal? Takové zásahy děláme, jen pokud někdo způsobuje zacyklení hovorů. K zacyklení může snadno dojít, když má dvě čísla A a B a zálohuje voláním B a B na A, ale čísla nejdou v jeden okamžik obě, protože vypadne internet. Pak se snadno může hovor zacyklit. Nevím o žádném jiném důvodu, proč bychom to dělali. Záložní číslo typicky bývá mobilní, protože když někomu nejde internet, jiným než mobilním číslem by si nepomohl. Tedy způsob je to správný, jediné omezení je v tom, že si musíte dát pozor, abyste nezpůsobil zacyklení hovorů. Tedy že hovor je směrován z čísla A na číslo B a z B na A ...


Díval jsem se do mailů a máte pravdu, dal jsem do záložního číslo tenkrát číslo odorikové linky (už ale nevím proč, možná proto, že jsem netušil o možnosti paralelního vyzvánění), takže upozorněn jsem byl správně (p. Dziubou). Nějak se mi to v hlavě pomíchalo. Takže tuto poznámku prosím berte jako bezpředmětnou.

xsouku04 píše:
osmdesát píše:Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.

Důvod je prostý. Příchozí hovory na mobilní číslo nejdou vůbec přes nás, jsou směrovány přímo na SIM. Tudíž bohužel věci jako paralelní zvonění nastavovat nelze.
Z VoIP linky jde bez problému dělat odchozí hovory a jde se na ni i dovolat, ale to se musí volat na číslo v síti a ne na ono mobilní číslo.

Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.
osmdesát
 
Příspěvky: 134
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod osmdesát » čtv 16. úno 2017 13:01:56

xsouku04 píše:Prý by ta původní chyba měla být už opravena. Prosím otestujte.

Ano, výborně, už to funguje. Děkuji za opravení.
osmdesát
 
Příspěvky: 134
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod xsouku04 » čtv 16. úno 2017 13:07:55

osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.


Pokud potřebujete další paralelní zvonění, k tomu slouží zdarma další SIP jméno, které paralelní zvonění umožňuje. Máte tedy vše správně, chyba bylo jen v tom příznaku přesměrování.
Pokud chcete využít paralelní zvonění na čísle linky, tedy když někdo vytočí třeba *300116, je možné si číslo v síti nasměrovat na ono sip jméno (je na to volba v té velké tabulce, jak je uvedené SIP heslo) a využít jeho paralelní zvonění.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6079
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Příspěvekod osmdesát » čtv 16. úno 2017 14:12:44

xsouku04 píše:
osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.


Pokud potřebujete další paralelní zvonění, k tomu slouží zdarma další SIP jméno, které paralelní zvonění umožňuje. Máte tedy vše správně, chyba bylo jen v tom příznaku přesměrování.
Pokud chcete využít paralelní zvonění na čísle linky, tedy když někdo vytočí třeba *300116 je možné si číslo v síti nasměrovat na ono sip jméno (je na to volba v té velké tabulce jak je uvedené SIP heslo) a využít jeho paralelní zvonění.


Aha, to jsem nevěděl. Děkuji za informaci.
osmdesát
 
Příspěvky: 134
Registrován: úte 19. srp 2014 14:24:46

Předchozí

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků