Stránka 3 z 4

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 16. úno 2017 10:21:26
od xsouku04
Prý by ta původní chyba měla být už opravena. Prosím otestujte.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 16. úno 2017 11:59:19
od osmdesát
xsouku04 píše:
osmdesát píše: Taky mi vadí, že nejde přesměrování na jiné číslo použít jen tehdy, není-li voip zařízení přihlášeno. Takhle to zbytečně zvoní na obou telefonech. Když jsem zadal mobilní číslo do záložního, vždy mi to někdo vymazal a napsal zprávu, že to se nesmí.
Co přesně jste kam zadal a co přesně vám kdo napsal? Takové zásahy děláme, jen pokud někdo způsobuje zacyklení hovorů. K zacyklení může snadno dojít, když má dvě čísla A a B a zálohuje voláním B a B na A, ale čísla nejdou v jeden okamžik obě, protože vypadne internet. Pak se snadno může hovor zacyklit. Nevím o žádném jiném důvodu, proč bychom to dělali. Záložní číslo typicky bývá mobilní, protože když někomu nejde internet, jiným než mobilním číslem by si nepomohl. Tedy způsob je to správný, jediné omezení je v tom, že si musíte dát pozor, abyste nezpůsobil zacyklení hovorů. Tedy že hovor je směrován z čísla A na číslo B a z B na A ...
Díval jsem se do mailů a máte pravdu, dal jsem do záložního číslo tenkrát číslo odorikové linky (už ale nevím proč, možná proto, že jsem netušil o možnosti paralelního vyzvánění), takže upozorněn jsem byl správně (p. Dziubou). Nějak se mi to v hlavě pomíchalo. Takže tuto poznámku prosím berte jako bezpředmětnou.
xsouku04 píše:
osmdesát píše: Nechápu také, proč v lince, která je mobilní, chybějí nastavení jako např. paralelní vyzvánění a další, která jsou u linek čistě pro voip. Přitom je možné na této lince mít voip, tak by bylo fajn tam mít i nastavení typická pro voip mít i tam.
Důvod je prostý. Příchozí hovory na mobilní číslo nejdou vůbec přes nás, jsou směrovány přímo na SIM. Tudíž bohužel věci jako paralelní zvonění nastavovat nelze.
Z VoIP linky jde bez problému dělat odchozí hovory a jde se na ni i dovolat, ale to se musí volat na číslo v síti a ne na ono mobilní číslo.
Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 16. úno 2017 12:01:56
od osmdesát
xsouku04 píše:Prý by ta původní chyba měla být už opravena. Prosím otestujte.
Ano, výborně, už to funguje. Děkuji za opravení.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 16. úno 2017 12:07:55
od xsouku04
osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.
Pokud potřebujete další paralelní zvonění, k tomu slouží zdarma další SIP jméno, které paralelní zvonění umožňuje. Máte tedy vše správně, chyba bylo jen v tom příznaku přesměrování.
Pokud chcete využít paralelní zvonění na čísle linky, tedy když někdo vytočí třeba *300116, je možné si číslo v síti nasměrovat na ono sip jméno (je na to volba v té velké tabulce, jak je uvedené SIP heslo) a využít jeho paralelní zvonění.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 16. úno 2017 13:12:44
od osmdesát
xsouku04 píše:
osmdesát píše:Ano, tomu rozumím. Přesto by ale mělo být lze zadat např. paralelní zvonění, které by se samozřejmě uplatnilo jen pro příchozí hovory v režimu voip. Z toho důvodu jsem nemohl sip účet od jiného operátora navázat přímo na tuto linku a v paralelním zvonění zadat, aby zvonila ve dvou místech - jednak na dané voip lince a jednak na tom mobilním čísle.
Musel jsem k tomu obětovat další linku, tj. na ni navázat cizí sip účet a z ní rozvést hovory na voip linku, k níž se přihlašuji, a zároveň na mobil.
Snad jsem srozumitelný.
Pokud potřebujete další paralelní zvonění, k tomu slouží zdarma další SIP jméno, které paralelní zvonění umožňuje. Máte tedy vše správně, chyba bylo jen v tom příznaku přesměrování.
Pokud chcete využít paralelní zvonění na čísle linky, tedy když někdo vytočí třeba *300116 je možné si číslo v síti nasměrovat na ono sip jméno (je na to volba v té velké tabulce jak je uvedené SIP heslo) a využít jeho paralelní zvonění.
Aha, to jsem nevěděl. Děkuji za informaci.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: úte 27. čer 2017 9:28:31
od osmdesát
Oživuji toto téma. Opět se mi příznak přesměrování na mobilu nezobrazuje.
Hovor na veřejné číslo směrován na sip jméno, z něj poslán a) na mobilní číslo s 10vteřinovým zpožděním, b) na linku odoriku.
Máte tam chybu, nebo je něco, co rozhoduje o vložení příznaku přesměrování? Nebo existuje nějaký prefix, kterým to přinutím, aby mi to příznak přesměrování ukazovalo, i když máte momentálně něco v systému rozhašené?
Občas se mi stane, že na mobil přijde přesměrovaný hovor bez příznaku přesměrování, odmítnu jej a vzápětí to začne zvonit zas, tentokrát už s příznakem.
Tomuhle chování nerozumím, přece když jej jednou odmítnu, znamená to, že jej nechci.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: úte 27. čer 2017 11:44:41
od xsouku04
osmdesát píše:Oživuji toto téma. Opět se mi příznak přesměrování na mobilu nezobrazuje.
Hovor na veřejné číslo směrován na sip jméno, z něj poslán a) na mobilní číslo s 10vteřinovým zpožděním, b) na linku odoriku.
Máte tam chybu, nebo je něco, co rozhoduje o vložení příznaku přesměrování? Nebo existuje nějaký prefix, kterým to přinutím, aby mi to příznak přesměrování ukazovalo, i když máte momentálně něco v systému rozhašené?
Občas se mi stane, že na mobil přijde přesměrovaný hovor bez příznaku přesměrování, odmítnu jej a vzápětí to začne zvonit zas, tentokrát už s příznakem.
Tomuhle chování nerozumím, přece když jej jednou odmítnu, znamená to, že jej nechci.
Prosím o id problémového hovoru.
Každý z našich dodavatelů má dost možná jiné představy o tom, jak si přeje příznak přesměrování předávat. Proto je možné, že to u jednoho funguje u druhého ne. Příznak se může ztratit i někde dále a ne u nás. Tedy je třeba na konkrétním hovoru prověřit, jestli u nás bylo vše v pořádku, a pak případně předat reklamaci dále. Proto potřebuji id hovoru, kde si jste jist tím, že se problém vyskytl.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: úte 27. čer 2017 15:26:11
od osmdesát
xsouku04 píše:
osmdesát píše:Oživuji toto téma. Opět se mi příznak přesměrování na mobilu nezobrazuje.
Hovor na veřejné číslo směrován na sip jméno, z něj poslán a) na mobilní číslo s 10vteřinovým zpožděním, b) na linku odoriku.
Máte tam chybu, nebo je něco, co rozhoduje o vložení příznaku přesměrování? Nebo existuje nějaký prefix, kterým to přinutím, aby mi to příznak přesměrování ukazovalo, i když máte momentálně něco v systému rozhašené?
Občas se mi stane, že na mobil přijde přesměrovaný hovor bez příznaku přesměrování, odmítnu jej a vzápětí to začne zvonit zas, tentokrát už s příznakem.
Tomuhle chování nerozumím, přece když jej jednou odmítnu, znamená to, že jej nechci.
Prosím o id problémového hovoru.
Každý z našich dodavatelů má dost možná jiné představy o tom jak si přeje příznak přesměrování předávat. Proto je možné, že to u jednoho funguje u druhého ne. Příznak se může ztratit i někde dále a ne u nás. Tedy je třeba na konrétním hovoru prověřit, jestli u nás bylo vše v pořádku a pak případně předat reklamaci dále. Proto potřebuji id hovoru, kde si jste jist tím, že se problém vyskytl.
214174630 - mobil Kaktus -> odorikové pevnočíslo -> sip jméno -> mobil Odorik
214174809 - mobil Kaktus -> sip jiného operátora -> ústředna odorik -> sip jméno -> mobil Odorik

Vše šlo na mobil Odoriku, tam byste předávání příznaků "ošéfované" mít měli, ne? Možná mám něco špatně nastaveného ve vašem nastavovači.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 29. čer 2017 10:26:58
od kovik
Dobry den,
opraveno.

Byla to kombinace zahraničního přesměrovaného čísla a hovoru na SIP uri. Problém byl u nás.
Diky za nahlaseni a pripadne otestovani.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

Napsal: čtv 29. čer 2017 14:06:23
od osmdesát
kovik píše:Dobry den,
opraveno.

Byla to kombinace zahraničního přesměrovaného čísla a hovoru na SIP uri. Problém byl u nás.
Diky za nahlaseni a pripadne otestovani.
Dobrý den, ano, funguje to. Děkuji za opravení. Nerozumím ale tomu, proč při odmítnutí tohoto přesměrovaného hovoru začne telefon zvonit znovu?