Stránka 4 z 4

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

PříspěvekNapsal: čtv 29. čer 2017 14:08:38
od xsouku04
osmdesát píše:
kovik píše:Dobry den,
opraveno.

Byla to kombinace zahraničního přesměrovaného čísla a hovoru na SIP uri. Problém byl u nás.
Diky za nahlaseni a pripadne otestovani.


Dobrý den, ano, funguje to. Děkuji za opravení. Nerozumím ale tomu, proč při odmítnutí tohoto přesměrovaného hovoru začne telefon zvonit znovu?


Je to vedlejší efekt tomu, že nikomu stoprocentně nevěříme. Tedy předpokládáme chybu spojení, která je relativně častá hlavně u hovorů do zahraničí a zkoušíme hovor spojit jinou cestou.
Pokud Vás to a jiné zákazníky hodně otravuje, šlo by pro ČR pravděpodobně chování změnit.

Re: Nezobrazuje se mi na mobilu příznak přesměrování (dříve

PříspěvekNapsal: čtv 29. čer 2017 14:55:28
od osmdesát
xsouku04 píše:
osmdesát píše:
kovik píše:Dobry den,
opraveno.

Byla to kombinace zahraničního přesměrovaného čísla a hovoru na SIP uri. Problém byl u nás.
Diky za nahlaseni a pripadne otestovani.


Dobrý den, ano, funguje to. Děkuji za opravení. Nerozumím ale tomu, proč při odmítnutí tohoto přesměrovaného hovoru začne telefon zvonit znovu?


Je to vedlejší efekt tomu, že nikomu stoprocentně nevěříme. Tedy předpokládáme chybu spojení, která je relativně častá hlavně u hovorů do zahraničí a zkoušíme hovor spojit jinou cestou.
Pokud Vás to a jiné zákazníky hodně otravuje, šlo by pro ČR pravděpodobně chování změnit.


Tak to takhle nechte, v pohodě. Je totiž fakt, to druhé zvonění se někdy objevuje, někdy ne. Podle toho tedy soudím, že ne vždy se ten první hovor propojí, takže je možná opravdu lepší to nechat tak.