Zdravím, omlouvám se, pokud je to už někde zodpovězeno, ale chci se zeptat:
U kterých způsobů volání aktuálně funguje možnost nahrávání hovorů přes ten kód *086, hlavně co se týče odchozích hovorů? Jde mi především o volání callbackem z mobilu (prozvoněním na univerzální prozváněcí číslo), volání z pevné linky přes 822300400 a potom také (to už používám méně) internetové volání z android aplikace a programu odorik.exe.
Zkoušel jsem dát tu předvolbu *086 při volání z Android aplikace, hovor se uskutečnil, ale žádný mail dosud (asi hodina) nepřišel. V čem může být problém? Mail nastaven mám, o dobití mi chodí maily.
Jak dlouho od skončení hovoru běžně trvá ,než přijde ten mail? A audio soubor může být jen ve formátu ogg?
Díky za pomoc.
nahrávání hovorů, zejména z callbacku
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nahrávání hovorů, zejména z callbacku
Email pro zaslání nahraných hovorů se zadává do speciální kolonky označené "Email pro zasílání nahraných hovorů".
Najdete ji, pokud v menu "linky" kliknete na číslo "linky". Tam se dá nastavit i automatické nahrávání všech hovorů na lince.
U zpětného volání je, předpokládám, stále nutné zadávat vždy onen prefix, ale nahrávání by mělo fungovat. Pokud ne, dejte vědět, opravíme to.
Najdete ji, pokud v menu "linky" kliknete na číslo "linky". Tam se dá nastavit i automatické nahrávání všech hovorů na lince.
U zpětného volání je, předpokládám, stále nutné zadávat vždy onen prefix, ale nahrávání by mělo fungovat. Pokud ne, dejte vědět, opravíme to.
Re: nahrávání hovorů, zejména z callbacku
Asi jste to myslel tak, že u zpětného volání nefunguje to automat. nahrávání, ale jenom ta předvolba.xsouku04 píše: U zpětného volání je, předpokládám, stále nutné zadávat vždy onen prefix, ale nahrávání by mělo fungovat. Pokud ne, dejte vědět, opravíme to.
No mně se to teďka chová dokonce tak, že to automatické nahrávání nefunguje nejen při callbacku, ale ani při volání přes pevnou linku (nahrávání s předvolbou v obou případech funguje), automat. nahrávání mi fungovalo jen při použití Csipsimple z tabletu.Nezkoušel jsem to teda nějak opakovaně, ale výsledek by asi byl stejný.
Šlo by teda s tím automat. nahráváním při callbacku a přes pevnou linku něco udělat? Tedy samozřejmě pokud je to ve Vašich možnostech. Díky.
A ta funkce nahrávání je zdarma, že?
Re: nahrávání hovorů, zejména z callbacku
Taky bych byl moc rád, kdyby to fungovalo automaticky u všech hovorů uskutečněných přes callback. (Mám telefon BEZ operačního systému(.
Re: nahrávání hovorů, zejména z callbacku
Pro jistotu se ptám znovu, opravdu by to nešlo udělat, moc by mi to pomohlo.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nahrávání hovorů, zejména z callbacku
Pracujeme na tom. Chceme to ale spojit s upgradem stroje a vyčištění kódu, tedy je to spíše otázka týdnů. Jsem si vědom toho, že pokud potřebujete hovor nahrávat, může být využití callbacku relativně jednoduché a spolehlivé řešení oproti tomu snažit se nějak přesvědčit telefon, aby hovor nahrál sám.evid píše:Pro jistotu se ptám znovu, opravdu by to nešlo udělat, moc by mi to pomohlo.