Ukončení hovoru Odorik

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
ravok
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 22. pro 2011 18:48:36

Ukončení hovoru Odorik

Příspěvek od ravok »

Mám dotaz jakým způsobem je nastaveno ukončení hovoru v síti Odorik.Když volám z čísla A na číslo B tak pokud ukončí hovor pouze číslo B není automaticky ukončen hovor na číslu A (čas délky hovoru stále běží). Proč?
Neukončení hovoru by mělo smysl u zpětného volání, kdy se může vytočit další číslo, ale u přímého volání by mělo spojení být ukončeno celé i při ukončení hovoru pouze z volaného nebo volajícího čísla.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukončení hovoru Odorik

Příspěvek od xsouku04 »

Chtělo by to popsat jaký konkrétní hovor máte na mysli. Pošlete mi konkrétní hovor zkopírovaný z výpisu hovorů. Jaké bylo A číslo (volající)jaké B číslo (volaný) ?
ravok
Příspěvky: 35
Registrován: čtv 22. pro 2011 18:48:36

Re: Ukončení hovoru Odorik

Příspěvek od ravok »

xsouku04 píše:Chtělo by to popsat jaký konkrétní hovor máte na mysli. Pošlete mi konkrétní hovor zkopírovaný z výpisu hovorů. Jaké bylo A číslo (volající)jaké B číslo (volaný) ?

Obě čísla jsou Odorik a na jeden účet.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukončení hovoru Odorik

Příspěvek od xsouku04 »

Tak to samozřejmě když ukončí A nebo B tak se ukončí celý hovor. Jediné zdržení je, pokud voláte pevnou linku a volající vám zavěsí tak to nějakou dobu trvá cca minutu než to zavěsí.
Pokud nedojde k zavěšení hovoru tak je někde chyba. Jaké zařízení/program používáte? Doufám že to není žádný Well a pod :)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8146
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukončení hovoru Odorik

Příspěvek od xsouku04 »

Tak už se to vysvětlilo. ravok volal mezi analogovým telefonem připojeným přes pap2 a nokíí E51 přes VoIP.
Analogový telefon nijak nepozná, že hovor skončil a je opravdu nutné zavěsit sluchátko podobně jak už třeba před padesáti lety. Volající to pozná podle toho že neslyší volaného případně podle pípání. Pokud sluchátko nezavěsí, má stále obsazeno.
A nokia E51 má nějakou signalizační vadu, takže když jako první zavěsí druhá strana, nokia pořád volá a volá.
Není to ale vážné, protože volající by měl vždy myslet na to, že na konci hovoru by měl zavěsit a nespoléhat na to, že zavěsí druhá strana. Možná to vyřeší nová verze proxy, ale i tak to není žádný problém. V každém případě všechny ostatní Sip teleofny nobo programy ukončení hovoru správně rozpoznají.
Odpovědět