Stránka 1 z 2

zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: úte 04. říj 2016 11:44:52
od pajas
dobry den, potrebuji simkartu do zabezpecovacky, provola minimum. mam dotaz zda neni omezena platnost simkarty. tj kdyz z ni nebudu volat zda se nedeaktivuje. diky za odpoved.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 14:54:29
od Pitomec
Vzhledem k poplatku 0,70Kč/den by se deaktivovala snad jenom při nulovém zůstatku na účtu.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: stř 05. říj 2016 23:04:07
od o-k
Dobry vecer
No premyslim ze bych mati preved Mob. cislo od O2 k Odoriku a nemusel se starat o vysi kreditu. Mati pouziva mobil jen pro prijem hovoru a jinak vola pres Odorika ale pres VoIP s nastavenou identifikaci jejim mobilnim cislem.
Rozumim tomu spravne ze pokud bude jen mobil na prijem tak se bude uctovat denni poplatek 0,70 Kc (255 Kc rocne) a jinak netreba cokoliv hlidat krom stavu kreditu na spolecnem zakaznickem uctu u Odorika?
Diky za info.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 8:37:25
od xsouku04
o-k píše:Dobry vecer
No premyslim ze bych mati preved Mob. cislo od O2 k Odoriku a nemusel se starat o vysi kreditu. Mati pouziva mobil jen pro prijem hovoru a jinak vola pres Odorika ale pres VoIP s nastavenou identifikaci jejim mobilnim cislem.
Rozumim tomu spravne ze pokud bude jen mobil na prijem tak se bude uctovat denni poplatek 0,70 Kc (255 Kc rocne) a jinak netreba cokoliv hlidat krom stavu kreditu na spolecnem zakaznickem uctu u Odorika?
Diky za info.

Ano je to tak.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 12:12:21
od Pitomec
Pokud se volá přes VoIP s identifikací mobilního čísla, které je také u Odoriku, tak se to započítává do denní útraty, ne?

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 15:05:55
od xsouku04
Pitomec píše:Pokud se volá přes VoIP s identifikací mobilního čísla, které je také u Odoriku, tak se to započítává do denní útraty, ne?

Důležité je číslo linky přes kterou se volá, ne identifikace.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 15:23:35
od Pitomec
Sice přesně nevím, jaký je v tom rozdíl, když všechny hovory jdou přes Odorik tak jako tak (možná snad skrz nějaké technické nastavení u Odoriku), ale pokud má někdo mobilní číslo od Odoriku a chce volat přes VoIP, tak je úplně zbytečné to řešit nějakou identifikací mobilního čísla na pevné lince - stačí přímo přihlásit tu linku, na kterou je mobil přiřazen.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 15:26:08
od xsouku04
Pitomec píše:Sice přesně nevím, jaký je v tom rozdíl, když všechny hovory jdou přes Odorik tak jako tak (možná snad skrz nějaké technické nastavení u Odoriku), ale pokud má někdo mobilní číslo od Odoriku a chce volat přes VoIP, tak je úplně zbytečné to řešit nějakou identifikací mobilního čísla na pevné lince - stačí přímo přihlásit tu linku, na kterou je mobil přiřazen.

Neměla by to ale být hlavní linka VoIP telefonu kvůli tísňovým hovorům.

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 15:30:13
od Pitomec
Na toto jsem se chtěl taky zeptat - je takový technický problém, aby hovor směrovaný na tísňovou linku (je jich tuším 5) přišel automaticky o "podstrčenou" identifikaci?

Re: zabezpecovacka

PříspěvekNapsal: čtv 06. říj 2016 20:04:19
od xsouku04
Pitomec píše:Na toto jsem se chtěl taky zeptat - je takový technický problém, aby hovor směrovaný na tísňovou linku (je jich tuším 5) přišel automaticky o "podstrčenou" identifikaci?


Co se týče funkce CLIP, tak to tak automatikcy funguje. Prostě při volání na tísňové linky se CLIP neuplatní.
Pokud ale voláte z linky u mobilního čísla, žádné neclip číslo tam není.