Nefunkční HOLD u přijatého hovoru na iPhone
Napsal: čtv 13. říj 2016 22:32:51
CALLKIT / HOLD problem
Dobry den, resim zahadu s poskytovatelem SIP aplikace Softphone pro iPhone. Po zavedeni Callkit od Applu v iOS10 je volani smerovane na SIP klenta mozne prijimat jako bezny hovor v nativni aplikaci telefon. Pokud tak hovor prijmu a stisknu HOLD, protistrane hudba nehraje - je jen ticho. Pokud je aplikace v popredi a iPhone je odemknut a prijmu takto hovor, tak pri HOLD hudba protistrane hraje. Samozrejme druhy pripad nenastane, protoze logicky - klasicky vsechny prichozi hovory jsou standardne brany kdyz je iPhone uzamknuty a aplikace bezi na pozadi. Programatori aplikace mi napsali po nekolika emailech a testech toto. Zrejme muze byt problem na strane poskytovatele odorik. Co myslite vy?
Preposilam zpravu...
Hello,
Unfortunately, we don't see anything different we are doing in the hold that fails as opposed to the one that works.
The only thing different is that on pushed calls, the hold comes from a different address than the audio. But that would have been true even before any recent update, that is how Push has always worked, so I'm not sure why the hold is failing here. I think we will need feedback from the provider on why they reject the hold
Here is our hold request...
Vice detailu a ID hovorů muzu poslat emailem, posilal jsem ale uz pres www formular...
Dekuji
Dobry den, resim zahadu s poskytovatelem SIP aplikace Softphone pro iPhone. Po zavedeni Callkit od Applu v iOS10 je volani smerovane na SIP klenta mozne prijimat jako bezny hovor v nativni aplikaci telefon. Pokud tak hovor prijmu a stisknu HOLD, protistrane hudba nehraje - je jen ticho. Pokud je aplikace v popredi a iPhone je odemknut a prijmu takto hovor, tak pri HOLD hudba protistrane hraje. Samozrejme druhy pripad nenastane, protoze logicky - klasicky vsechny prichozi hovory jsou standardne brany kdyz je iPhone uzamknuty a aplikace bezi na pozadi. Programatori aplikace mi napsali po nekolika emailech a testech toto. Zrejme muze byt problem na strane poskytovatele odorik. Co myslite vy?
Preposilam zpravu...
Hello,
Unfortunately, we don't see anything different we are doing in the hold that fails as opposed to the one that works.
The only thing different is that on pushed calls, the hold comes from a different address than the audio. But that would have been true even before any recent update, that is how Push has always worked, so I'm not sure why the hold is failing here. I think we will need feedback from the provider on why they reject the hold
Here is our hold request...
Vice detailu a ID hovorů muzu poslat emailem, posilal jsem ale uz pres www formular...
Dekuji