Testoval jsem tu Vaši technologii, webový telefon s tímto výsledkem:
1. volání a příjem hovorů u GSM, IP sítí fungovalo, včetně vytáčecího tónu, příchozí hovory vyzváněly. U IVR fungovala tónová volba. Hovor se pod mým účtem k Vám nahrál, hovor bylo možné monitorovat i na GSM(toto technicky nechápu, jak děláte). Zobrazili se statistiky o hovoru. Testováno na Chrome, Firefox, Opera.
2. video hovory mezi WebTelefon - WebTelefon fungovali korektně, opět testováno na Firefox, Chrome, Opera, je možné ovlivnit kvalitu videa, funguje full screen. Stejně tak fungoval video hovor mezi Jitsi, LinPhone a Vaším WebPhone. U CSipu se mně video nepodařilo rozjet, nevím zda to je chyba na straně CSip nebo u Vás. Stejně tak jsem nebyl úspěšný u ZOIPER a MicroSIP. Co chybí je možnost uložení videa. Tak jak umíte nahrávat hovory by se docela hodilo nahrát i video. U video hovoru se nezobrazují statistiky. Kvalita videa byla slušná, žádný problém. Video mě fungovalo i doma na relativně mizerné 5mbps lince.
3. sdílená plocha - sdílet jde jenom z Firefoxu, není nutno instalovat žádný plugin do prohlížeče, příjem sdílené plochy je možný kdekoli a pravděpodobně na čemkoli, třeba u LinPhone nebo Jitsi, tohle taky nechápu, jak je řešené. Kolega říkal, že prý mu sdílení fungovalo i na TV Samsung, obraz přijímal z MAC AirBook, Firefox a údajně fungovalo. Žádné statistiky o hovoru v režimu sdílená plocha nezaznamenány. Obraz sdílené plochy se nenahrál k Vám do phonelixu.
4. nefungují konferenční hovory, nefunguje call back anebo nevím jak nastavit, částečně lze obejít monitorováním
5. služba je zdarma s vyjímkou volání do veřejných tel. sítí částkou 0,59kč/minuta. Příjem hovorů z veřejných síti je zdarma, stejně tak i veřejné nomadicé číslo. Netarifikuje se video a sdílená plocha.
Co nám chybí:
1. ukládání video hovorů a obrazu sdílené plochy
2. statistiky o video hovorech a sdílené ploše=délká hovoru, sdílení
3. video místnosti, alespoň 4-6 users s možností sdílení plochy a anonymní pozvánky pro uživatele bez nutnosti se registrovat
4. možná, hodil by se nějaká jednoduchý chat
Celkově vzato vydařená služba, podobné služby sice existují, ale nikde jsem neviděl integraci v TELCO cloudu. Pokud ještě doděláte 1-3 body mnou zmíněné, myslím si, že lidi Vás začnou masivně používat, imho pokud je zájem o masivní nasazení, přijde mi, že o Vás není nikde slyšet