xsouku04 píše:SAE prý blokují i odoričí webové stránky
Jsme na blacklistu. Jiná možnost je zkusit použit nestandardní porty nebo IAX.
Oni Vas fakt primo blokuji? No pane jo....cekal bych lecos, ale tohle ne.
xsouku04 píše:
Chci se zeptat, jestli byste nemohli/nechtěli zveřejnit jednoduchý webový SIP klient, kde by bylo možné zadat SIP přihlašovací údaje libovolného SIP providera (nebo také vlastní pobočkové ústředny) a volat bez registrace přes zadaný SIP účet. Myslím, že byste pak rázem měli mnohem více testerů a část z nich by nakonec možná i trvale přešlo k Vám.
Když u nás je trochu problém, že my ten telefon máme svázaný s registrovaným uživatelem, každý uživatel má určitá práva[admin, manager, user] a práva na to, kam přistupovat.
Např. user nikdy nemůže přistupovat k tvorbě, úpravě hlasových diagramů. Dále je WebTelefon svázaný s příděleným vnitřním=PHONElix číslem=linka a pokud chce volat ven tak i veřejným číslem[geo, nomad].
A v poslední řadě k WebTelefonu se váže i CLIP na ověřené mobilní číslo anebo také CLIR tj možnost volat z WebPhone skrytě. Takže ono ač ten telefon vypadá velmi jednoduše těch vazeb je tam velmi mnoho.
O možnosti nahrávat, monitorovat hovory nebo CDR se netřeba zmiňovat.
Pro nás osobně by bylo jednodušší udělat pro Odorík to aby ten, kdo chce být spárován=registrován v PHONElixu a využívat mimojiné možností WebTelefonu aby pod svým účtem v Odoriku byla možnost vygenerovat token a poskytnout parametry uživatele. S tím, že pod daným účtem na Odoriku nebo konkrétní linkou by pak byli zobrazeny PHONElix parametry, případně ověřený URL díky kterému by se user Odoriku dostal do PHONElix účtu a nemusel provádět zcela novou registraci.
Ano něco takového si dost reálně dokáži představit. A pro obě strany by to nebyl technický problém.
Ale abychom vysekali WebPhone a udělali z něj modul, kde si člověk zadá SIP učet svého TELCO poskytovatele mě přijde složitější. Alespoň tedy pro nás