nefunguje callback na mobil.cz kvůli CLIP
Napsal: sob 17. pro 2016 21:42:40
Pomáhal jsem s nastavením příbuzné. Má SIMku od mobil.cz, chce objednávat callback přes android aplikaci a nefungovalo to.
Pokusy jsem zjistil následující:
- objednání callbacku z aplikace nefunguje - objeví se "wait for callback" ale žádný příchozí hovor se neuskuteční
- objednání callbacku z webu odoriku taky nefunguje - žádný příchozí hovor
Na své lince má nastavený CLIP na to číslo, ze kterého chce volat callbackem. Napadlo mě, že by mobil.cz mohl blokovat příchozí hovory s "vlastním" číslem, tak jsem CLIP vypnul.
Poté obě metody fungovaly! Objednání callbacku z aplikace i z webu způsobilo příchozí hovor z veřejného čísla příslušné odorik linky.
Po opětovném zapnutí CLIP to opět nefunguje.
Zajímavé je, že callback objednaný prozvoněním na číslo 910111079 fungoval - i s CLIPem i bez CLIPu - což vyvrací mojí hypotézu, že to je tím, že mobil.cz blokuje příchozí hovory z "vlastního" čísla. Matné tuším, že callback odorik zkouší provést dvěma různými cestami - že by to jednou prošlo a druhou ne? A že by callback objednaný z webu/aplikace obě možnosti nezkoušel?
Ještě mě napadlo objednat callback z čísla *31*skutecne_cislo, a tím CLIP vypnout pro ten příchozí hovor - ale přes web to hlásilo že je číslo ve špatném formátu, a zmobilní aplikace to žádnou chybu nehlásilo, ale k příchozímu hovoru nedošlo. Zkoušel jsem i #31#, nepomohlo.
Nějaké rady co ještě zkusit? Mít zapnutý CLIP je pro ni důležité - schválně si pořídila mobil.cz, kde mají pomalý internet zdarma, s tím, že na callback přes odorik to bude ideální řešení a že to bude její primární způsob volání - a při tom samozřejmě chce, aby volaný viděl její mobilní číslo.
Díky!
Pokusy jsem zjistil následující:
- objednání callbacku z aplikace nefunguje - objeví se "wait for callback" ale žádný příchozí hovor se neuskuteční
- objednání callbacku z webu odoriku taky nefunguje - žádný příchozí hovor
Na své lince má nastavený CLIP na to číslo, ze kterého chce volat callbackem. Napadlo mě, že by mobil.cz mohl blokovat příchozí hovory s "vlastním" číslem, tak jsem CLIP vypnul.
Poté obě metody fungovaly! Objednání callbacku z aplikace i z webu způsobilo příchozí hovor z veřejného čísla příslušné odorik linky.
Po opětovném zapnutí CLIP to opět nefunguje.
Zajímavé je, že callback objednaný prozvoněním na číslo 910111079 fungoval - i s CLIPem i bez CLIPu - což vyvrací mojí hypotézu, že to je tím, že mobil.cz blokuje příchozí hovory z "vlastního" čísla. Matné tuším, že callback odorik zkouší provést dvěma různými cestami - že by to jednou prošlo a druhou ne? A že by callback objednaný z webu/aplikace obě možnosti nezkoušel?
Ještě mě napadlo objednat callback z čísla *31*skutecne_cislo, a tím CLIP vypnout pro ten příchozí hovor - ale přes web to hlásilo že je číslo ve špatném formátu, a zmobilní aplikace to žádnou chybu nehlásilo, ale k příchozímu hovoru nedošlo. Zkoušel jsem i #31#, nepomohlo.
Nějaké rady co ještě zkusit? Mít zapnutý CLIP je pro ni důležité - schválně si pořídila mobil.cz, kde mají pomalý internet zdarma, s tím, že na callback přes odorik to bude ideální řešení a že to bude její primární způsob volání - a při tom samozřejmě chce, aby volaný viděl její mobilní číslo.
Díky!