Stránka 2 z 2

Re: Volanie na slovenský mobil - hláška o nedostupnosti

Napsal: sob 07. led 2017 23:45:43
od xsouku04
aiwan píše:Neviem, či to Váš dodávateľ testuje alebo nastala niekde chyba, ale dnes od 14:53 až do teraz (17:53) mi volalo cca 10 rôznych neznámych SK volajúcich s tým, vraj si odo mňa našli zmeškaný hovor. Ja som im však nevolal...Nie je to veľmi príjemné ľuďom vysvetľovať, že som im nevolal, keď si našli zmeškaný hovor z môjho (SK) čísla. Je možné to preveriť?

ID prvého takéhoto hovoru je 192311927
ID zatiaľ posledného 192322732
Předpokládám, že to byly opravdu testovací hovory, které jsme ale nedělali my, ale někdo dále po trase. Ve 12:42 hodin mi naši dodavatelé napsali, že to řeší a v 17:05, že by problém měl být odstraněn. Zřejmě se problém oné podivné hlášky v neznámém jazyce stával jen při volání z Vašeho čísla a nešlo to jinak testovat.
Někteří operátoři mohou mít problém, když jim přijde hovor ze zahraničí s identitou jejich vlastního čísla. Už jsem se s tím jednou setkal, shodou okolností také na Slovensku.
Popravdě, kdyby to byla běžná závada, co se vyskytuje bez ohledu na číslo volajícího, myslím, že by to snad už někdo nahlásil i opravil.

Doufám, že nyní už bude vše v pořádku. Připsal jsem Vám 50 Kč jako kompenzaci za nepříjemnosti. Slovensko je samozřejmě pro nás důležitá destinace a doufám, že jste nám a nejen nám pomohl tyto potíže odstranit.

Re: Volanie na slovenský mobil - hláška o nedostupnosti

Napsal: pon 09. led 2017 21:04:30
od aiwan
Samozrejme, pokiaľ to bol ojedinelý problém, testovať to priamo z problémového čísla bol najistejší spôsob, ako ho odstrániť. Snáď to teda pomohlo mne aj Vám. Mimochodom, na Odorikovi okrem iného oceňujem Vaše odhodlanie promptne riešiť nahlásené poruchy a otázky, takže to je moja pochvala na Vás :) Ďakujem za kompenzáciu.

Ivan