Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
mymartin
Příspěvky: 151
Registrován: čtv 11. úno 2016 22:36:45

Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od mymartin »

Registroval jsem se u operátora phonelix.cz a vidím
že jsem obdržel číslo které patří  firmě miniTEL s.r.o.
910 110 000 až 910 119 999 10000 miniTEL s.r.o. 23.12.2012 31.12.2018 ČTÚ-245 743/2012-610
Ceny velmi podobné 0,59 Kč CZ/GSM
Chápu to dobře že firma Phonelix je zakuklený miniTEL s.r.o ?


Obrázek
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od mobilemanic »

tak ono se to netváří jako virtuál, i když mají SIMky... spíš jako služba, taková nástavba různých technologií, komunikační platforma..

spíš by mne zajímalo, jaký je business plán, protože podle toho ceníku se nezdá, že by to mělo samo sebe uživit..
aplet
Příspěvky: 283
Registrován: pon 07. led 2013 23:31:17

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od aplet »

No nevím ale po registraci jsem si stáhnoul aplikace s androidu a i když jsem byl připojení zobrazuje mi že nejsem připojení a přitom jsem byl na internetu. Vůbec na stránkách nejsou pořádně vysvětlení při potížích nebo návody jak postupovat. Pak jak je to náročné na čerpání dát? Vůbec nic ani přibližně informace.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od xsouku04 »

To, že jsou to naše čísla, nemusí znamenat, že provozovatelem je miniTEL. Chtějí se soustředit na jinou přidanou hodnotu a čísla berou od nás. Ostatně přeprodávat naše služby nikomu nezakazujeme. API je k tomu vhodné. Mám za to, že jejich služby se budou moci s těmi našimi doplňovat.
aplet
Příspěvky: 283
Registrován: pon 07. led 2013 23:31:17

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od aplet »

Jo ale technickou podporu mají na nízké úrovni , ještě že máme Odorik.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od Kabek »

Včera 17.1. ve večerních hodinách jsem u nich zaregistroval telefon, vše se zdálo v pořádku. Následně jsem změnil port směrem k nim z 5060 na 6886. Opět se telefon bez problémů registroval, byl funkční. Ráno koukám, že základna bliká, jejich číslo nebylo registrováno, Odorik ano - bez problémů. Nastavil jsem zpět port 5060, registrace OK, ale po více jak hodině opět bez registrace.... Zdá se, že je nějaký problém s expirací registrace. Jsem za NATem a keep mám zapnutý. Budu s tím laborovat, ale celkový dojem nic moc.
Na jejich stránkách nenacházím spoustu údajů. Např. ceník je bez cen volání do zahraničí atd.

První dojem, jak to napsat (?), no, žádná sláva! Na ODORIK nemají ani náhodou!
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8137
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od xsouku04 »

Nebuďte na ně tak přísní, oni tu službu stále ladí a testují. Zkuste jim napsat na podpora[zavináč]phonelix.cz a můžete i uvést link na tohle vlákno. Lidé z phonelix.cz naše fórum čtou. Pravda, že kvalitní technická podpora je věc náročná a přitom stěžejní. A dělat ji dobře a přitom efektivně je docela těžké.
Kabek
Příspěvky: 644
Registrován: čtv 03. led 2013 19:44:30

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od Kabek »

Už se to chová normálně, registrace se opakuje bez problémů na obou portech (5060/6886). Fakt je, že mne to nic nestojí, jen čas....
RadimK
Příspěvky: 70
Registrován: pát 27. pro 2013 17:29:30

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od RadimK »

aplet píše:No nevím ale po registraci jsem si stáhnoul aplikace s androidu a i když jsem byl připojení zobrazuje mi že nejsem připojení a přitom jsem byl na internetu. Vůbec na stránkách nejsou pořádně vysvětlení při potížích nebo návody jak postupovat. Pak jak je to náročné na čerpání dát? Vůbec nic ani přibližně informace.
Pokud se zaregistrujete do portálu, tak nápovědu máte v pravém horním horu, vedle záložky reklamační řád. Jedná se o URL: https://napoveda.phonelix.cz/doku.php
Kde máte vše podrobně popsáno a postupně se i dále doplňuje.
RadimK
Příspěvky: 70
Registrován: pát 27. pro 2013 17:29:30

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Příspěvek od RadimK »

mobilemanic píše:tak ono se to netváří jako virtuál, i když mají SIMky... spíš jako služba, taková nástavba různých technologií, komunikační platforma..

spíš by mne zajímalo, jaký je business plán, protože podle toho ceníku se nezdá, že by to mělo samo sebe uživit..
Přesně tak, smyslem je technologická nadstavba pro běžného uživatele, malou firmu se zaměřením na komplexní hlas, text, video, bezpečnost, WebRTC. Technické řešení není tak jako třeba u Daklety, Ipexu a u jiných podobných firem, které vzali FreePBX ústřednu a tu upravili pro svoje/zákazníků potřeby. My to máme postavené od PÍKY(Java, čisté C), některé moduly jsme si upravovali i na straně frameworku(Spring, CAS, Janus).
Technicka podpora je určitě lepší na straně Odoriku, to je vcelku bez diskuze, jelikož to mají promakané X let.

Co se týče technologické stránky, tak ke vší úctě k Odoriku(a to z mého pohledu je technicky, komunikačně bezkonkurenční jednička u nás v ČR) ten náš systém je z vývojové stránky někde jinde, především díky tomu na čem je postaven a jak je postaven.
Technicky je to stavěno především na komunikaci "po GSM" která dříve nebo později umře. Už teď umíme provádět video call android(SIP) <-> chytrá lednička(Samsung), televize i s možností přepsání hovoru do textu, online monitorování, nahrání hovoru nebo videa, velmi brzy bude i v ostré verzi. Jsme schopni vytvořit telefon v jakékoliv chytré krabičce......
Šifrování(ZRTL+TLS nebo SRTP+TLS) hovor na jedno kliknutí v aplikaci nebo na webu, směrování hovorů pomocí grafických diagramů apod.
Jelikož GSM umírá, je to sice stále něco co PHONElix bude, musí podporovat jak to jenom půjde, ale není to směr na kterém by se dal stavět jakýkoli bussines.
A hlavně i firma Novák z Horní, Dolní si bude moci nasměrovat svoji doménu na náš server a svým kamarádům, zákazníkům se představovat jako firma nebo uživatel Novák místo PHONElixu. Tj. všichni mohou mít svůj vlastní komunikační cloud(bez nutnosti cokoliv, kdekoli instalovat) a 99.9% běžných uživatelů firmy Novák to nepozná.
Těch technologických inovací na který nejste zvyklý je/bude opravdu spousta.
Odpovědět