Stránka 2 z 2

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Napsal: stř 18. led 2017 23:05:55
od RadimK
aplet píše:No nevím ale po registraci jsem si stáhnoul aplikace s androidu a i když jsem byl připojení zobrazuje mi že nejsem připojení a přitom jsem byl na internetu. Vůbec na stránkách nejsou pořádně vysvětlení při potížích nebo návody jak postupovat. Pak jak je to náročné na čerpání dát? Vůbec nic ani přibližně informace.
Kolega Vam asi psal, ale Vy jste se zaregistroval a automaticky jste dostal vnitrni cislo=linku a verejne nomadicke cislo(=cislo na ktere se lze z/do PSTN dovolat), ale Vy jste vnitrni cislo(=linku) z webu odstranil. tj. hodil do karanteny. Tudiz jste se logicky nemohl nikam zavolat, zaregistrovat. Asi namitnete, jak je mozne, ze system Vam dovolil linku uvolnit.....no je to tak, ze jste administrator a pod uctem admina proste muzete cokoliv. Pokud by jste byl users tak na neco podobneho nemate opravneni.
Ale vse to je o tom, ze PHONElix ma trosku jinou logiku nez ja jakou jste zvykli z Odorkiku, Skype, Viberu, kde jednoduse ucty admin, power user, user se neresi.
Ale je to dobra poznamka, predevsim do napovedy, ze i adminum musime v ToolTipu durazne rikat, ze pokud odstranuji linky, ktere maji automaticky prirazeny, tak musi vedet co delaji.
O tom, ze si admini mohou rozsypat dial plan ani snad nema cenu psat, viz. https://napoveda.phonelix.cz/doku.php?i ... e:dialplan

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Napsal: pát 20. led 2017 18:49:39
od Kabek
Je tam nějaký problém s registrací.

Panasonic KX-TGP500 je občas bez registrace. Nemá na to vliv nic, co mohu přenastavit.... Expirace registrace je u něj pevně nastavená na 3600 s.
Zkusil jsem to přihlásit na VoIP bráně, kde mohu expiraci nastavit a podívat se, co se tam děje. Ať nastavím expiraci jakkoliv, tak po cca 4 minutách od nich přijde "200" a po dalších 4 minutách "401", brána pošle registraci a příjde "200". V podstatě se co 8 minut obnovuje registrace. Oni ignorují nastavení expirace, netuším proč.

Jestli se pletu nebo to vykládám špatně, pak prosím o informaci. Rád se poučím - nemám patent na rozum... Předem všem děkuji!

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Napsal: pon 23. led 2017 9:20:55
od RadimK
Kabek píše:Je tam nějaký problém s registrací.

Panasonic KX-TGP500 je občas bez registrace. Nemá na to vliv nic, co mohu přenastavit.... Expirace registrace je u něj pevně nastavená na 3600 s.
Zkusil jsem to přihlásit na VoIP bráně, kde mohu expiraci nastavit a podívat se, co se tam děje. Ať nastavím expiraci jakkoliv, tak po cca 4 minutách od nich přijde "200" a po dalších 4 minutách "401", brána pošle registraci a příjde "200". V podstatě se co 8 minut obnovuje registrace. Oni ignorují nastavení expirace, netuším proč.

Jestli se pletu nebo to vykládám špatně, pak prosím o informaci. Rád se poučím - nemám patent na rozum... Předem všem děkuji!
Pošlete nám prosím číslo Vaší vnitřní linky. Najdete jej ve Správě účtu - Telefonní čísla[začíná číslem 9999xxx].
Rychlejší bude, když budete psát přímo do formuláře na webu phonelix.cz nebo na email podpora@phonelix.cz
Díky.

Re: Rozjíždí Odorik svého virtuála?

Napsal: úte 24. led 2017 13:18:49
od Kabek
Kontaktoval jsem Phonelix, volal mi jejich člověk a probrali jsme problém s registrací. Nyní to od včerejška testujeme. Je to OK, ale stále to je v testovacím režimu. Mnohé asi musí odzkoušet a doladit. Nicméně je u nich zřejmý zájem a chuť to dotáhnout do zdárného konce, aby uživatelé byli spokojeni a nemuseli nic řešit.
Zájem o řešení z jejich strany je, což je důležité!