Oddelene dobijeni
Oddelene dobijeni
Zdravím a děkuji za služby Odorik.cz.
Používáte někdo jeden Odorik účet pro více lidí? Nemáte někdo NĚJAK vyřešené separátní účtování (dobíjení)?
U 802.cz to fungovalo tak, že se dobil účet a z něj se pak dobíjela jednotlivá čísla (terminologie byla jiná a dost mne mátla). Výhodou bylo, že vše zůstalo pod jedním účtem tj. přihlášením, ale přitom jsem mohl jednomu uživateli dobít částku a dalo se sledovat kolik už provolal a případně mu dobít znovu.
Používáte někdo jeden Odorik účet pro více lidí? Nemáte někdo NĚJAK vyřešené separátní účtování (dobíjení)?
U 802.cz to fungovalo tak, že se dobil účet a z něj se pak dobíjela jednotlivá čísla (terminologie byla jiná a dost mne mátla). Výhodou bylo, že vše zůstalo pod jedním účtem tj. přihlášením, ale přitom jsem mohl jednomu uživateli dobít částku a dalo se sledovat kolik už provolal a případně mu dobít znovu.
Re: Oddelene dobijeni
Na to stejný už sem se ptal kdysi taky a odpovědí bylo, že si lze založit víc účtů dle potřeby a kredit mezi nima libovolně převádět.
Re: Oddelene dobijeni
Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.
Re: Oddelene dobijeni
A jak jsi to udělal?
Tom Wolf píše:Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.
Re: Oddelene dobijeni
Pozadal sem na infolince, musi to oni udelat rucne.
Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.
Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.
Re: Oddelene dobijeni
Je to tento dotaz: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=334?
Tom Wolf píše:Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oddelene dobijeni
Pokud budete mít více rodinných čísel v jednom účtu můžete se mezi sebou poměrně snadno zpětně vyrovnávat.
Může to být takto pohodlnější, než převádět kredity mezi více účty.
V menu "Výpis volání" zvolte "Statistika hovorů" a dozvíte se součet útrat za vybrané období a na vybrané lince.
Může to být takto pohodlnější, než převádět kredity mezi více účty.
V menu "Výpis volání" zvolte "Statistika hovorů" a dozvíte se součet útrat za vybrané období a na vybrané lince.
Re: Oddelene dobijeni
Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8157
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oddelene dobijeni
No myslím to tak, že dobíjet to budete vy (babičky to stejně nezvládaj)GeBu píše:Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
Vždy jednou za čas se při návštěvě vyrovnáte v hotovosti.
Firmy chtějí jednu fakturu na ne spousty drobných, protože účetní jsou drazí. V čem by jste chtěl to vylepšení?
Re: Oddelene dobijeni
Ano, samozřejmě jde o vyrovnání v hotovosti, ale musel bych "ručně" hlídat kdy kdo chtěl kolik dobít a kolik od té doby provolal a také bych musel hlídat, že už to provolal. Jednodušší bude mít oddělené účty.
Pro firmy je nejde ani tak o dobíjení, jako o možnost nastavení měsíčního limitu.
Pro firmy je nejde ani tak o dobíjení, jako o možnost nastavení měsíčního limitu.