Oddelene dobijeni

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Oddelene dobijeni

Příspěvek od GeBu »

Zdravím a děkuji za služby Odorik.cz.
Používáte někdo jeden Odorik účet pro více lidí? Nemáte někdo NĚJAK vyřešené separátní účtování (dobíjení)?
U 802.cz to fungovalo tak, že se dobil účet a z něj se pak dobíjela jednotlivá čísla (terminologie byla jiná a dost mne mátla). Výhodou bylo, že vše zůstalo pod jedním účtem tj. přihlášením, ale přitom jsem mohl jednomu uživateli dobít částku a dalo se sledovat kolik už provolal a případně mu dobít znovu.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2581
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od Pitomec »

Na to stejný už sem se ptal kdysi taky a odpovědí bylo, že si lze založit víc účtů dle potřeby a kredit mezi nima libovolně převádět.
Obrázek
Tom Wolf

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od Tom Wolf »

Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od GeBu »

A jak jsi to udělal?
Tom Wolf píše:Ja zase seskupil vsechny ucty do jednoho, protoze nemusim dobijet 4 cisla (jedna pevna, tri mobily) jedne rodiny, ale rodinni pribuzni maji sve cislo, do ktereho si korunky vali sami.
Tom Wolf

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od Tom Wolf »

Pozadal sem na infolince, musi to oni udelat rucne.
Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od GeBu »

Je to tento dotaz: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=7&t=334?
Tom Wolf píše:Je tu nekde ve foru uz tento dotaz.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od xsouku04 »

Pokud budete mít více rodinných čísel v jednom účtu můžete se mezi sebou poměrně snadno zpětně vyrovnávat.
Může to být takto pohodlnější, než převádět kredity mezi více účty.
V menu "Výpis volání" zvolte "Statistika hovorů" a dozvíte se součet útrat za vybrané období a na vybrané lince.
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od GeBu »

Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8157
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od xsouku04 »

GeBu píše:Ok. Rozhodnu se, který způsob zvolím.
Nepříjemné na tomto způsobu je, že se na to musí myslet a člověk musí vědět, kolik tam kdo nabíjel.
Pomoc by byla, kdyby tam bylo nějaké počítadlo s notifikací do mejlu, které řekne, že to a to číslo už provolalo takovou a takovou částku.
Pro firemní zákazníky by to chtělo sofistikovanější systém.
No myslím to tak, že dobíjet to budete vy (babičky to stejně nezvládaj)
Vždy jednou za čas se při návštěvě vyrovnáte v hotovosti.

Firmy chtějí jednu fakturu na ne spousty drobných, protože účetní jsou drazí. V čem by jste chtěl to vylepšení?
GeBu
Příspěvky: 553
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Oddelene dobijeni

Příspěvek od GeBu »

Ano, samozřejmě jde o vyrovnání v hotovosti, ale musel bych "ručně" hlídat kdy kdo chtěl kolik dobít a kolik od té doby provolal a také bych musel hlídat, že už to provolal. Jednodušší bude mít oddělené účty.
Pro firmy je nejde ani tak o dobíjení, jako o možnost nastavení měsíčního limitu.
Odpovědět