VOIP - volající mě neslyší

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod kovik » úte 12. pro 2017 13:26:19

Dobry den,
prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.

Volal jsem uživatelům a ti mi tvrdí, že od pátku vše funguje už OK, tedy asi tato změna u nás nebyla potřebná.
Nejspíše tedy něco změnili u Ha-loo, protože my jsme do dneška žádné změny neprováděli.
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 434
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » stř 07. úno 2018 16:46:02

prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.


Číslo jsem nechal převést k Vám a teď jsem chtěl ještě upravit nastavení "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora ". Mám za to, že i když jsem přechozí nastavení smazal, že tam někde zůstalo. Chtěl bych, aby se teď uplatňovalo jen to nově (dnes) zadané s poznámkou "ha-loo35, odorik2", dle výpisu hovorů to ale vypadá, že se tam pořád uplatňuje i to smazané (směrování na nomadickou linku). Můžete se na to prosím podívat?
gyrus
 
Příspěvky: 37
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod kovik » stř 07. úno 2018 19:04:30

gyrus píše:
prepnul sem Vase registrace na novou proxy, ve webovem rozhrani uz neni videt Vase registrace, ale jste zaregistrovan.
Nová proxy má tu výhodu, že detailněji loguje SIP komunikaci, tedy snad bychom mohli lépe vidět, co tam Ha-loo nekorektního vyvádí. U nás je zatím vždy všechno v pořádku.


Číslo jsem nechal převést k Vám a teď jsem chtěl ještě upravit nastavení "Zapojení vlastního telefonního čísla od jiného operátora ". Mám za to, že i když jsem přechozí nastavení smazal, že tam někde zůstalo. Chtěl bych, aby se teď uplatňovalo jen to nově (dnes) zadané s poznámkou "ha-loo35, odorik2", dle výpisu hovorů to ale vypadá, že se tam pořád uplatňuje i to smazané (směrování na nomadickou linku). Můžete se na to prosím podívat?
Dobry den,
napiste prosim id hovoru, ktery je smerovan spatne.
Dekuji
Uživatelský avatar
kovik
 
Příspěvky: 434
Registrován: stř 16. lis 2011 12:07:52

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » stř 07. úno 2018 19:14:14

245287034, ale vypadá to, že v dalších testovacích hovorech to už bylo v pořádku.
gyrus
 
Příspěvky: 37
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Předchozí

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků