VOIP - volající mě neslyší

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » úte 28. lis 2017 17:23:16

Dobrý den,
v posledním týdnu se množí hovory, kdy já normálně volajícího slyším, ale on mne nikoliv. Není to závislé na místě, kde se hovor přijímá (vyskytuje se s různými internetovými providery). Můžete se na to prosím podívat. ID hovorů např. 235741357 či 235761928.
Děkuji.
gyrus
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 28. lis 2017 23:36:30

Díval jsem se na hovory, vypadá to, že přijímáte hovory na Nokii E52. Důvod, poč neslyšíte, jsem neobjevil, jako by v tom měla prsty ta Nokia.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » stř 29. lis 2017 13:02:49

Zkusil jsem vyměnit za jiný typ telefonu (E66), moc to nepomohlo:
dnešní hovory:
235900214 - po několika sekundách hovoru se hlas ztratil,
235901009 - tentýž volající - již v pořádku
235904446 - neslyším volajícího
děkuji.
gyrus
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod xsouku04 » stř 29. lis 2017 16:36:29

Přecijen jsem něco objevil. Omlouvám se za nařčení Nokie. U nás jde zvuk v pořádku v obou směrech. Zvuk směrem od volajícího k nám chodí od ha-loo.cz, tedy nyní bych se přikláněl, že ten zvuk ve směru od volaného (nokia VoIP) k volajícímu se ztratí někdo u ha-loo.cz. Nebo mezi námi a ha-loo.cz. U nás je v pořádku po celou dobu hovoru.
Zvláštní je, že se to stane jen občas. Otázka je, jestli se tyto problémy týkají i lidí, co se hlásí přímo k Ha-loo a nebo jenom v případě směrování hovorů přes nás.
V každém případě jsme se s tímto ještě nesetkali, tedy není to nějaký "obvyklý" problém našeho řešení "čísel od jiného operátora", ale spíše něco podivného u Ha-loo.cz.
Jestli se to samo nespraví, tak co by to určitě vyřešilo, je přenos čísla k nám.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » úte 05. pro 2017 12:48:16

Asi tedy nastal čas na portaci čísel od ha-loo. Mám tam asi 8 telefonních čísel v nesouvislé řadě. Mohu použít převod řady čísel anebo musím po jednom? Pamatuji si, že se diskutovalo, že možná se cena portace sníží - je stále něco takového v plánu?
Jedno z čísel u ha-loo používám jako faxovou linku, vidím, že zde mi také může příjit fax do mailu - může to být i více mailů? Co odesílání faxu - plánujete např. možnost uploadu pdf k odeslání?
gyrus
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 05. pro 2017 13:38:33

gyrus píše:Asi tedy nastal čas na portaci čísel od ha-loo. Mám tam asi 8 telefonních čísel v nesouvislé řadě. Mohu použít převod řady čísel anebo musím po jednom? Pamatuji si, že se diskutovalo, že možná se cena portace sníží - je stále něco takového v plánu?
Jedno z čísel u ha-loo používám jako faxovou linku, vidím, že zde mi také může příjit fax do mailu - může to být i více mailů? Co odesílání faxu - plánujete např. možnost uploadu pdf k odeslání?


Cenu portaci jsme již jednou snižovali, pro další snižování není prostor. Jestli to půjde udělat jako hromadnou portaci, závisí na rozhodnutí ha-loo. Obecně platí, že čísla, co jsou pod jedním účtem, by mělo jít přenést jako hromadnou portaci. Je to tak běžné např. u ISDN linek u O2, kde čísla téměř nikdy nejsou v řadě, přesto je to vždy hromadná portace.

Co se týče příchozího faxu do mailu, to máme, odchozí fax s uploadem PDF nemáme. Bylo to v dlouhodobém plánu to dodělat, ale fax se používá čím dál méně a službu by využívali jednou za čas spíše jednotky zákazníků. Navíc posílání faxů do zahraničí nikdy není úplně spolehlivé, čím exotičtější destinace tím horší problémy.

Nejsem si jist, jestli i pro faxy podprujeme více mailů, neměl by to být problém dodělat, protože běžně více mailů oddělovaných čárkou podporujeme.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod osral » čtv 07. pro 2017 16:35:40

Cena za portaci je lidová vzhledem k tomu, že k O2 a UPC přenesete číslo grátis. A můžete zase ten příspěvek smazat.......jedině že by někoho pravda bolela.
osral
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 06. pro 2017 22:06:35

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod gyrus » úte 12. pro 2017 12:10:49

V ha-loo nejsou zatím schopni najít žádnou chybu. Zkoušel jsem to sám (hovor 237401984) a pro volajícího se to chová následovně:
-hovor normálně vyzvání, následně je spojen (tj. mobil se tváří, že je hovor spojen a na displeji běží čas uplynutého hovoru), ale ve sluchátku je dále slyšet vyzvánění. Hovor je po 17s ukončen. Nic jiného než vyzvánění po celou dobu slyšet nebylo.
Pro volaného:
-telefon zvoní, je zvednut a po zvednutí je na lince ticho
gyrus
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob 05. pro 2015 21:14:45

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod xsouku04 » úte 12. pro 2017 12:44:27

osral píše:Cena za portaci je lidová vzhledem k tomu, že k O2 a UPC přenesete číslo grátis. A můžete zase ten příspěvek smazat.......jedině že by někoho pravda bolela.

Naše ceny jsou nákladově orientované navíc dlouhodobě nabízíme nulový paušální poplatek.
O2 i UPC a další co mají portaci zdarma se Vás snaží natlačit do nějakého paušálního poplatku, aby tím sem jim náklady vrátí. Pravda u UPC to může být někdy výhodné, pokud od nich již máte internet, může to být dobrá možnost jak si k nim pevné číslo bezplatně, nebo skoro bezplatně zaparkovat.
My nikoho do paušálu netlačíme a portace k nám nemůžeme dotovat.

První 2 nebo 3 příspěvky čekají na schválení, proto se první příspěvek neobjevil hned. Je to kvůli spamerům co píší úplně mimo téma, nebo se prostě jen pořád opakují.

Jinak pokud chcete přejít k nám od jiného VoIP operátora bez velkého paušálního poplatku a neplatit portaci, doporučil bych postupný přechod. Kdy začnete používat naše nová čísla a ty původní necháte dožít. Prostě až budete tisknout další vizitky, dáte už nová čísla. A za několik let můžete přejít do další fáze, kdy hovory na stará čísla necháte zdvihnout hlasovou schránku a přečtete informaci o nových číslech. Za takových pět až 8 let už můžete původní čísla zrušit jen s minimální škodou.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
 
Příspěvky: 6360
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno

Re: VOIP - volající mě neslyší

Příspěvekod Pitomec » úte 12. pro 2017 13:11:00

Nevím jak u O2, ale u UPC můžu mít jejich telefonní číslo pouze v internetové síti UPC (aplikace UPC Telefon pro Android, kdy šlo volat kdekoliv, je nefunkční) a pouze jedno. Stejně tak v jednom okamžiku uskutečním pouze jeden hovor. Což se s Odorikem nedá vůbec srovnat a nemá smysl popisovat všechny výhody a možnosti, které právě Odorik nabízí, každý uživatel to dobře ví :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitomec
 
Příspěvky: 1869
Registrován: ned 27. lis 2011 22:26:33
Bydliště: Brno

Další

Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Yahoo [Bot] a 3 návštevníků