Náhradní SIM
Náhradní SIM
Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?
Re: Náhradní SIM
SIM kvůli výměně jsem objednával zrovna minulý týden, šlo to normálně. Jen jsem si říkal, proč odkaz na eshop není rovnou v uživatelském rozhraní po přihlášení. I když jsem byl přihlášen, šel znovu na odorik.cz, tak jsem pak musel pro odeslání objednávky stejně znovu zadat své "heslo".
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8159
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhradní SIM
Můžete, když nám napíšete na formulář z účtu, ze kterého se má strhnout kredit. Někomu to opravdu zlobí. Zavolat by také mohlo jít, ale doporučuji spíše napsat a když to spěchá pak to urgovat telefonem.molka píše:Dobrý den, pokouším se objednat novou SIM. Ztratil jsem telefon a potřebuji SIM. Problém je, že při objednání mi to hlásí nejrůznější chyby (nutno zadat e-mail ač jsem přihlášen pomocí PIN, nebo chybějící e-mail) a tak objednávku nemohu dokončit. Prosím, je možné objednat SIM jinak než přes e-shop. Třeba telefonicky?